Onko mulla anoreksia?

Tietämätönn04

Oon 12v tyttö ja mä oon ennen nauttinut ja tykänny syödä siis ihan sairaasti, mut nykyään en vaan pysty syödä! Kun katson peiliin näen läskin tytön jolla pursuaa läskit ulos jne... Mitat: 160cm, 45kg! Siis aivan kamalaa!! Painoin 48kg kun alotin laihduttamisen eli noin 1 viikko sitten. Jos äiti pakottaa syömään tai ite syön jotain niin hetken sen jälkeen löydän itseni itkemästä sitä kuinka läski paska oon!! En pysty nielaista ruokaa, koska pelkään lihoamista liian paljon!
Oon ruvennu urheilee myös aika paljon.
Käyn päivässä 1-2 juoksu lenkillä ja 2-3 kävely lenkillä.
Vedän päivässä noin 300 vatsalihasta ja iltaisin juoksen paikallani huoneessani.
Teen tuon kaiken pakosta. Lihakset käskee lopettaa, mutta mieli ei. (Enkä muuten lopetakkaan!)

Mul on nykyään kylmä koko ajan.
Tänäänkin oli jotain 24°c ja olin hupparissa ja verkkareissa.. Kai joku vitamiimien puutos en oo varma.

Ihailen kaikkia anorektikon laihoja ja vietän paljon aikaa katomalla thinspiration kuvia ja voin sanoa, että oon aikamoisen kateellinen niille kuvien langan laihoille tytöille!!

Kertokaa nyt onko mulla joku syömishäiriö! Oon ite monesti tässä sitä miettiny, mutta kiellän aina sen ajatuksen.

(Sori sekava selitys)

8

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uhihojpbp

      Anoreksia

    • aidintuki

      Sinulla on syömishäiriö ja tarvitset siihen nyt perheesi apua ja terveydenhoidon tukea.
      Mittasi ovat ikäiseksesi sopivat, mutta tarkempi arvio vaatisi tietoa pituutesi ja painosi kehittymisestä ja murrosikäsi vaiheesta. Pelkät luvut eivät kerro yhtä paljon kuin vanhempiesi ja koulun terveydenhoitajan seuranta.

      Noilla mitoilla et voi olla läski. Laihduttaminen haittaa kehittymistäsi ja esimerkiksi jäät lyhemmäksi kuin perimäsi edellyttää.

      Hirveällä äkkinäisellä liikunnan aloittamisella ja ylimitoittamisella tuotat vain pahaa ruumiillesi ja kehittymisellesi.

      Palelusi ei johtuu energian puutteesta. Energiaa saat ruoasta. Toki liian niukka syöminen (mistä laihtuminen kertoo) aiheuttaa myös vitamiinien ja hivenaineiden puutetta.

      Kun ihminen syö sopivasti 4-5 kertaa päivässä, hänen mielialansa pysyy parempana ja hän jaksaa paremmin.

      Kerro äidille ongelmastasi.

    • ymmärränn

      Oisko sulla kikkii jos haluisit tulla juttelee sinne? :)

      • ymmärränn

        Näköjään oli jo keretty poistaa tuo viesti :/


    • gbbhh

      Moi
      Sul on anoreksia
      hei oikeest lopeta tota nyt
      älä pliis väliti painost
      mä olin ihan saman mittanen ja saman ikäinen ku sä ku mulki alkoi anoreksia sekä mä tein just samoi asioit mitä sää teit koska mä ajattelin et must tulis tyytyväinen
      No mitäs luulet tulisko??
      ei varmanakaan
      mä vietin putkeen kaks vuotta masentunut
      mul ei ollu tippakaan toivoo yähän elämään mut sit tuli aika jolloin mä hiffasin elämän tarkoituksen ja se ei ollu anoreksia

      Oon nyt 16v jq kyllä kadun ihan sairaaaaasti anoreksiaa se on vaannsellainen suuri tyhjä musta aukko mielessä
      Mut onneeks mä parannuin
      ANOREKSIAST SEURAA
      -MASENNUS
      -VITAMIINI PUUTTEET
      -HIUSTEN TIPPUMINEN
      -KYNSIEN HEIKKOUS
      -KYLMYYS
      -MUSTELMATKOKO VARTALOS
      -RINTOJA EI OLE
      -HEIKKOUS
      -HUONO KOULUMENESTYS

      JA PAHIN NOIST KAIKIST ON KATUMINEN
      SE TULEE TAPAHTUMAAN JOS S JATKAT

      PLIIIIIIIIS PELASTA ITTES TÄST PLIIIIIS
      MÄ YMMÄRRÄN ET SE ON VAIKEETA MUT EI SE MAHDOTONTA OLE

      • Tietämätönn04

        Soti en pysty :') Kun koulut alkaa niin alotan kunnolla😎 juoksen kouluun ja takas joka päivä! En syö päivässä muuta kun omenan ja juon paljon kylmää vettä😉 Sillon ei tarvii ees syödä ku on koko ajan tunnilla ja kotona voi sanoo et "spin koulua just"😈


      • anorexicgirl
        Tietämätönn04 kirjoitti:

        Soti en pysty :') Kun koulut alkaa niin alotan kunnolla😎 juoksen kouluun ja takas joka päivä! En syö päivässä muuta kun omenan ja juon paljon kylmää vettä😉 Sillon ei tarvii ees syödä ku on koko ajan tunnilla ja kotona voi sanoo et "spin koulua just"😈

        mene juttelemaan vaikka terkkarille, selvästi ei oo asiat hyvin sulla.


    • hc_rambo

      Jos haluut tulla kikkiin juttelee nii se ois tos nimimerkkinä? :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe