Olisin kiinnostunut otsikon pelimuodon haravasta. Esim valittu 15 numeroa ja niillä pitäisi saada neljä oikein tai väh kolme oikein. Paljonko tarvitaan rivejä ? Onko näitä olemassa tai mistä saisi ?
Rivissä on siis aina viisi numeroa.
Jätetään lisänumerot huomioimatta !
Eurojackpot-harava
5
2386
Vastaukset
Eurojackpot pelissä rivin hinta on sen verran kova, että se panee miettimään millaisen hajarivi systeemin tekee.
15 numeron harava vaatii toista sataa riviä, että edes jollain tavalla saa "pitävän" jos sattuisi 15 numeroon vaikka viisi osumaa. Systeemin rakentaminen onkin oma hommansa, siinä on useita malleja. Usean kymmenen pelaajan porukan se vaati- Pottaaja
Joo,hankala on tästä pelistä järkevää haravaa vääntää pienellä rivimäärällä.Itse olen pelannut seuraavaa "köyhän miehen haravaa" nyt vuoden verran samoilla numeroilla:Olen jakanut 15 numeroa kolmeen viiden numeron ryhmään,joista kahdessa ensimmäisessä on ns. vanhoja onnennumeroitani ja kolmannessa sitten muita.Näistä kahdesta ekasta ryhmästä otan kummastakin kaikki kahden numeron yhdistelmät (joita on siis 10kpl) ja sijoitan ne kymmeneen riviin.Näin on kasassa 10 riviä,joissa on kaikissa 4 numeroa.Sen jälkeen sijoitan kolmannesta ryhmästä yhden numeron kaksi kertaa näihin jo olemassa oleviin kymmeneen riviin.Eli rivit täynnä.Tähtinumeroitakin on itselläni käytössä 5kpl,joista kertyy sopivasti 10 kahden numeron yhdistelmää .Kuulostaa monimutkaiselta,mutta ei ole, ja tuon 20/vko juuri ja juuri viitsii maksaa tämmöisestä pelistä.
- Harva
Eurojackpot haravien tekoon voi käyttää myös erilaisia Lotto-haravaohjelmia.Itse käytän PLotto nimistä softaa.
- Potti
Mainitussa pelimuodossa näkyy olevan tarjolla lukuisa määrä järjestelmiä 12-2, joissa on 792 saraketta. Jos tällaisen pystyy kutistaan 100 - 150 sarakkeeseen, olisi mukava pelata porukalla. luulisi että osaava tekisi tämän helposti, kun lotossa on vastaavia ja isompia haravia. jos tyytyy käyttämään kahta samaa lisänumeroa niin teko helpottuisi.
lotossa olen havainnut haravat toimiviksi. - Eurojackpot-mestari
PLotto, eipä tahdo löytyä. Viitsitkö heittää linkillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718