Eurojackpot-harava

yäözyviisi

Olisin kiinnostunut otsikon pelimuodon haravasta. Esim valittu 15 numeroa ja niillä pitäisi saada neljä oikein tai väh kolme oikein. Paljonko tarvitaan rivejä ? Onko näitä olemassa tai mistä saisi ?
Rivissä on siis aina viisi numeroa.

Jätetään lisänumerot huomioimatta !

5

2095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eurojackpot pelissä rivin hinta on sen verran kova, että se panee miettimään millaisen hajarivi systeemin tekee.

15 numeron harava vaatii toista sataa riviä, että edes jollain tavalla saa "pitävän" jos sattuisi 15 numeroon vaikka viisi osumaa. Systeemin rakentaminen onkin oma hommansa, siinä on useita malleja. Usean kymmenen pelaajan porukan se vaati

• Pottaaja

Joo,hankala on tästä pelistä järkevää haravaa vääntää pienellä rivimäärällä.Itse olen pelannut seuraavaa "köyhän miehen haravaa" nyt vuoden verran samoilla numeroilla:Olen jakanut 15 numeroa kolmeen viiden numeron ryhmään,joista kahdessa ensimmäisessä on ns. vanhoja onnennumeroitani ja kolmannessa sitten muita.Näistä kahdesta ekasta ryhmästä otan kummastakin kaikki kahden numeron yhdistelmät (joita on siis 10kpl) ja sijoitan ne kymmeneen riviin.Näin on kasassa 10 riviä,joissa on kaikissa 4 numeroa.Sen jälkeen sijoitan kolmannesta ryhmästä yhden numeron kaksi kertaa näihin jo olemassa oleviin kymmeneen riviin.Eli rivit täynnä.Tähtinumeroitakin on itselläni käytössä 5kpl,joista kertyy sopivasti 10 kahden numeron yhdistelmää .Kuulostaa monimutkaiselta,mutta ei ole, ja tuon 20/vko juuri ja juuri viitsii maksaa tämmöisestä pelistä.

• Harva

Eurojackpot haravien tekoon voi käyttää myös erilaisia Lotto-haravaohjelmia.Itse käytän PLotto nimistä softaa.

• Potti

Mainitussa pelimuodossa näkyy olevan tarjolla lukuisa määrä järjestelmiä 12-2, joissa on 792 saraketta. Jos tällaisen pystyy kutistaan 100 - 150 sarakkeeseen, olisi mukava pelata porukalla. luulisi että osaava tekisi tämän helposti, kun lotossa on vastaavia ja isompia haravia. jos tyytyy käyttämään kahta samaa lisänumeroa niin teko helpottuisi.
      lotossa olen havainnut haravat toimiviksi.

• Eurojackpot-mestari

PLotto, eipä tahdo löytyä. Viitsitkö heittää linkillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe