Kuten jotkut teistä ovat varmaan huomanneet, olen vaatinut tällä keskustelupalstalla, että minulle rakennettaisiin patsas Kauhajoen kaupungintalon eteen. Valitettavasti kaupunginvaltuusto ei ole lämmennyt ajatukselle, vaikka olen kirjoitellut aiheesta jo vuositolkulla. Kepun valta lienee liian suuri, jotta hanke edistyisi. Toivoisinkin, että ihmiset Kauhajoelle vaatisivat patsasta aiempaa sinnikkäämmin - pohjalainen toki jaksaa yrittää. Ehkäpä jonain päivänä valtuustossakin tajutaan patsaan myönteinen merkitys ja patsas vihdoinkin nousisi komistamaan hallintoaukion pihaa.
Patsashanke jäissä
9
393
Vastaukset
- jumalalle_patsas---
Ehdottmasti Jumalalle kuuluu oma patsas Kauhajojen keskustaan keskustalaisten ihmteltäväksi ja myös pällisteltäväksi
- puukoolla_pistetyille
Aivan kohtuullista että puukoolla pistetyylle jätetään se puukkoo rumiiseen se täydentää taiteellista kokonaiskokemusta
- Lisää_patsaita
Myöskin Hymyilevälle ampujalle on kohtuullista saada oma patsas "Mitäs hymyilit"
- kusinen_taksikuski_myös
Miten kusenhajun saa välittymään patsaasta
- Toritaulutaiteilija
Abstrakti vai näköispatsas ?
- eem-
"Valepatsas?"
- Getku
Patsas hanke saatava käynnistettyä, ainoastaan sillä koomajoki nousee tästä taantumuksen tilasta.
- ratastajapatsas-
Ehdottomasti koomajojelle kuuluu ratastajapatsas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 41658
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473