Kuten jotkut teistä ovat varmaan huomanneet, olen vaatinut tällä keskustelupalstalla, että minulle rakennettaisiin patsas Kauhajoen kaupungintalon eteen. Valitettavasti kaupunginvaltuusto ei ole lämmennyt ajatukselle, vaikka olen kirjoitellut aiheesta jo vuositolkulla. Kepun valta lienee liian suuri, jotta hanke edistyisi. Toivoisinkin, että ihmiset Kauhajoelle vaatisivat patsasta aiempaa sinnikkäämmin - pohjalainen toki jaksaa yrittää. Ehkäpä jonain päivänä valtuustossakin tajutaan patsaan myönteinen merkitys ja patsas vihdoinkin nousisi komistamaan hallintoaukion pihaa.
Patsashanke jäissä
9
289
Vastaukset
- jumalalle_patsas---
Ehdottmasti Jumalalle kuuluu oma patsas Kauhajojen keskustaan keskustalaisten ihmteltäväksi ja myös pällisteltäväksi
- puukoolla_pistetyille
Aivan kohtuullista että puukoolla pistetyylle jätetään se puukkoo rumiiseen se täydentää taiteellista kokonaiskokemusta
- Lisää_patsaita
Myöskin Hymyilevälle ampujalle on kohtuullista saada oma patsas "Mitäs hymyilit"
- kusinen_taksikuski_myös
Miten kusenhajun saa välittymään patsaasta
- Toritaulutaiteilija
Abstrakti vai näköispatsas ?
- eem-
"Valepatsas?"
- Getku
Patsas hanke saatava käynnistettyä, ainoastaan sillä koomajoki nousee tästä taantumuksen tilasta.
- ratastajapatsas-
Ehdottomasti koomajojelle kuuluu ratastajapatsas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768322Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619