Kuten jotkut teistä ovat varmaan huomanneet, olen vaatinut tällä keskustelupalstalla, että minulle rakennettaisiin patsas Kauhajoen kaupungintalon eteen. Valitettavasti kaupunginvaltuusto ei ole lämmennyt ajatukselle, vaikka olen kirjoitellut aiheesta jo vuositolkulla. Kepun valta lienee liian suuri, jotta hanke edistyisi. Toivoisinkin, että ihmiset Kauhajoelle vaatisivat patsasta aiempaa sinnikkäämmin - pohjalainen toki jaksaa yrittää. Ehkäpä jonain päivänä valtuustossakin tajutaan patsaan myönteinen merkitys ja patsas vihdoinkin nousisi komistamaan hallintoaukion pihaa.
Vastaukset 9
- jumalalle_patsas---
Ehdottmasti Jumalalle kuuluu oma patsas Kauhajojen keskustaan keskustalaisten ihmteltäväksi ja myös pällisteltäväksi
- puukoolla_pistetyille
Aivan kohtuullista että puukoolla pistetyylle jätetään se puukkoo rumiiseen se täydentää taiteellista kokonaiskokemusta
- Lisää_patsaita
Myöskin Hymyilevälle ampujalle on kohtuullista saada oma patsas "Mitäs hymyilit"
- kusinen_taksikuski_myös
Miten kusenhajun saa välittymään patsaasta
- Toritaulutaiteilija
Abstrakti vai näköispatsas ?
- eem-
"Valepatsas?"
- Getku
Patsas hanke saatava käynnistettyä, ainoastaan sillä koomajoki nousee tästä taantumuksen tilasta.
- ratastajapatsas-
Ehdottomasti koomajojelle kuuluu ratastajapatsas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473