Oli kiva jos puh vois käyttä vakoilu välinenä.

Kokemuus

Miksi minä tästä aihesta haluan keskustella?

En tiedä huomasin vahinigossa että voi olla hyötyä jos voi kenen tahansa puhelimella vaikkapa kunella tai kuvata muutama minuttia.

Oli Filipiniläinen tyttö ystävä hänellä oli grand soon ja divorced.

Eli juteltin messengerillä video puhelu se paljasti kaikken eli mitä se puhelin kuvasi ja äänitti pari minuttia?

Eli kuvasi kun mies ajoi autolla tyttö ystävä istui apu kuskin penkillä jutelli miehen kanssa ja lapsi sylissä.

No mitä se puhelimen pari minuttin kuvaminen ja äänitäminen vahingossa paljasti?

Teitekin että naisella on mies ja lapsi eli ei ole eronnut ja lapsi mistä hän uusein lähettä kuvia ei ole kummi poika vaan oma lapsi eli juuri nämä mitä olen itsekin epäillyt muutta tämä todisti kaikken.

Miksi muuten haluasin uuseammin kuvata ja äänittä puhelimella?

Tänän soittin ystävälle päivällä vaikkutti kun joku muu autossa olis kiroillut kuka nyt taas soitta.

Ilalla ystävä sanoi että on tulossa työistä vaikutti niin kun olis joku muu autossa.

Minusta vaikutta niin kun ystävä olis ollut koko päivä huvi ajelulla jokun kanssa.

Tietkin olis kiva jos pari minuttia pystysi äänittä puhelimlla vois aika paljon pätellä kenen kanssa hän ajele.

Ja jos minutti pystysi kuvata minkä näköinen ihminen tietenkin kun jotenkuten avista että on joku koira hudattuna.

Sillon minun ei olis tarvinnut kysellä pitäkö paikkansa tämä mitä ajatelen että hän on ollut koko päivä huvi ajelulla ja onko hän oikeasti ollut työissä.

Pyysin ystävä soitta hän sanoi että mene myöhän nyt klo on 23 hän ei ole vielä vastannut tietenkin itse pättelen paljon jos sittä mitä kuulu taustalla ne pari minuttia mitä hänen kanssa juttelen.

Mutta kun tiedän sata että joku koira on haudattuna ja ikinä minulla ei ole mennyt dilun aina kun on ollut jotain tämän tapaista on ollut jotain muuta kun minulle on sanottu.

Se on joka ikinen kerta jäljen päin paljastannut mistä oikesti on ollut kyse tosin en jaksa odotta.

Tietekin olis kiva jos minulla olis samat mahdollisuudet kun eri maiden turvallisuus palvelut eli voisin äänittä ja kuvata puhelimella ilman että käyttäjä tietä.

Ystävä on rehelinen jos hänellä on miehiä hän kyllä sen kerto mutta vasta parin vikkon pästä minä em jaksa odotta halua heti tietä.

0

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        1635
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        16
        1479
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1378
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        32
        1350
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        49
        1304
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        15
        1238
      7. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        8
        1136
      8. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1116
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1104
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1092
      Aihe