Multaq lääkkeen käyttö kokemuksia

Kaikkeasitäeteentulee

Onko teillä minkälaisia kokemuksia Multaq lääkkeestä ? Minä olen käyttänyt nyt kyseistä lääkettä kaksi viikkoa. Reseptissä lukee tabletti aamuin illoin ,mutta, lääke on niin tehokasta , että olen ottanut vain aamulla tabletin ,ja se yksistään laskee verenpaineen niin että kädet on monta tuntia aivan kylmät. Mutta sydän kyllä pysyy rauhallisena,joka on todella helpottava tieto.Minulla on sydämessä eteiskammion lisälyöntejä ,joihin ei muut lääkkeet ole passanneet, on kokeiltu kaikkia mahdollisia ,ja tämä on nyt lääkärin mukaan viimeinen lääke mitä voidaan käyttää. Viime yönä oli kova hikoilu kohtaus johon heräsin. Mutta käytyäni suihkussa ,olo meni hyväksi ,ja pääsin uneen takaisin. Kahden viikon päästä on eka maksa kokeen otto, sitä tässä jännitän ,voinko jatkaa lääkkeen käyttöä . Onko kellään tullut noita haitta vaikutuksia kyseisestä lääkkeestä. ja jos niin miten ne ilmenee? Olisin kiitollinen kaikista tiedoista.

1

3213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitollinentästä

On erikoista ettei kukaan ole vastannut viestiini! Eikö Multaq lääkettä kukaan käytä? nyt voin itse kertoa kokemuksia , kun olen kyseistä lääkettä käyttänyt 24 päivää. Olen voinut tosi hyvin , mitää haittoja ei ole tähän mennessä ilmaantunut. Sydän on rauhallinen .Ainoa joka alussa häiritsi oli verenpaineen lasku ,ja siitä varmaan johtuva käsien paleleminen, jota kesti aina aamuisin noin pari tuntia. Verenpainen on edelleen alhainen , mutta elimistö ilmiesesti alkaa siihen tottumaan , niin sitä ei sillä lailla enään huomaa. Ensi viikolla on ensimmäinen labrakoe ja seuraavalla viikolla sydämen ultraus.Sitten saan lisätietoa tilanteesta, kun pääsen lääkärin vastaanotolle. Muuten olen ollut ihan oman onneni varassa. Kun lääkäri ei vastannut soittopyyntöön , ja b lausuntokin on vielä saamata, joten lääkkeen maksan kokonaisuudessaan itse.Vaan väliäkö sillä jos sydän toimii hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1662
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe