Olen asunutmonissa kaupungeissa ja nähnyt kaikenlaista, mutta huvittaa tuo pikkukylän tietäminen, kun itte ollaan mukaparempa, mutta juoksemassa ei näkynyt nytkään ketään ja hillasuon jälkeen kävin juoksemassa vielä lenkin. Täällä ei ole sen kummempaa kuin Kemissäkään, jollei pahempaa. Siellä sentään oli juoksjoita aina jahyvä lenkki metsässä jaei ollut nuita tietäjiä aina, kun siinä tuo ajatusmaalmaa menee, että miksi aina tuotaihtä ja samaa. olen ollut myös juhannusjuhlilla sellaisissa paikoisssa mitä ei varmaan moni edes tiedä, että siellä on viinavirranut ja satuin vain väärään paikkaan ja tuolla Pellossa, kun harrastettiin sitä autoseksiä ja kun sitä ei tehnyt, niin alettiin haukkumaan. olen jo sen ikäinen, että huvittaa tuo tuollainen ikään kuin ketään ei olisollut, mutta kun tanssimassa olin joskus käynyt ja kaverikin oli löytynyt, niin sekin oli joidenkin hampaissa ja se on mileenterveyttä. Että onko niillä juoruajillajokin asiahuonosti, kun pitää jauhaa ja ottaa aina jollakin lailla silmätikuksi, olen kävellyt myös Hesassa Mannerheimintietä töistä tullessa, että silleen ja pitkiä suhteita ollut, mutta kun tuo viina ei maistu niin mielummin raittiina ja siihen on lopahtanut. Anntaanko todelliset häiritsijät ja hörhöt olla rauhassa. Mie olen kyllä kapakoissakäynytja osaan ollaihmisten kanssa,mutta tämä pini kylä on yliveto. olen asunut Roissa doomuksessa ja Korkalovaarassa, että ihmisen ei tarvi sulkeutuatoisten tekemisien vuoksi, kun me tehdään vaikka mitä ja se ei haittaa mitään.
Luetuimmat keskustelut
- 671077
- 140859
- 71773
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä422724- 38658
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.72604Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37574Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h13569- 94539
En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55533