Olen asunutmonissa kaupungeissa ja nähnyt kaikenlaista, mutta huvittaa tuo pikkukylän tietäminen, kun itte ollaan mukaparempa, mutta juoksemassa ei näkynyt nytkään ketään ja hillasuon jälkeen kävin juoksemassa vielä lenkin. Täällä ei ole sen kummempaa kuin Kemissäkään, jollei pahempaa. Siellä sentään oli juoksjoita aina jahyvä lenkki metsässä jaei ollut nuita tietäjiä aina, kun siinä tuo ajatusmaalmaa menee, että miksi aina tuotaihtä ja samaa. olen ollut myös juhannusjuhlilla sellaisissa paikoisssa mitä ei varmaan moni edes tiedä, että siellä on viinavirranut ja satuin vain väärään paikkaan ja tuolla Pellossa, kun harrastettiin sitä autoseksiä ja kun sitä ei tehnyt, niin alettiin haukkumaan. olen jo sen ikäinen, että huvittaa tuo tuollainen ikään kuin ketään ei olisollut, mutta kun tanssimassa olin joskus käynyt ja kaverikin oli löytynyt, niin sekin oli joidenkin hampaissa ja se on mileenterveyttä. Että onko niillä juoruajillajokin asiahuonosti, kun pitää jauhaa ja ottaa aina jollakin lailla silmätikuksi, olen kävellyt myös Hesassa Mannerheimintietä töistä tullessa, että silleen ja pitkiä suhteita ollut, mutta kun tuo viina ei maistu niin mielummin raittiina ja siihen on lopahtanut. Anntaanko todelliset häiritsijät ja hörhöt olla rauhassa. Mie olen kyllä kapakoissakäynytja osaan ollaihmisten kanssa,mutta tämä pini kylä on yliveto. olen asunut Roissa doomuksessa ja Korkalovaarassa, että ihmisen ei tarvi sulkeutuatoisten tekemisien vuoksi, kun me tehdään vaikka mitä ja se ei haittaa mitään.
Raitilla piipahdusta
0
195
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2867913Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714174Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1722451Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272173Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17852067- 471590
- 481557
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s81481Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1661225