Minkä takia sapatinvietosta pitää maksaa?
Jeesus ja maksullinen sapatti
5
113
Vastaukset
- mietipä.asias.uusiksi
exa - adventisti- Erkki taas aloittaa juttunsa.
Mutta, heitetäänpä kuitenkin sielusi hinta.
Paljonko Sapatin Herra maksoi sinusta? Mikä on sielusi hinta, että pitäisit sitä kalliina, ettei sitä kannattaisi heittää helvetin tuleen?
Synnin palkka on kuolema - synti on raamatullisesti laittomuus ja kun laittomuus lisääntyy - kylmenee useimpien rakkaus. Lain päämäärä on rakkaus.
https://seura.fi/asiat/kylakaupat-tekevat-kuolemaa-loppiaisesta-aprillipaivaan-jannitetaan-loppuuko-ensin-talvi-vai-rahat/
Kun elin nuorena - kauppa oli illalla 17.oo jälkeen kiinni. Eikä viikonloppukaan tarjonnut aukioloa.
Nyt - kun markkinatalous rehottaa - ei tiilenteolla ole loppua tässä Egyptimme orjuuden pesässä. Sen tähden kauppiaskin paiskii koko kesän kellon ympäri, päivästä toiseen, eikä kukaan armahda häntä edes sanan kuuloon kirkkoon. Se on tämänmaan ruhtinnaan kädenojennus.
Ei kukaan päästä häntä palvelemaan Herraa, ja sitäpä se on.
Tuolla Intiassa, siellä Suomeen tuotavan paitatehtaan äidit eivät tiedä lepopäivästä mitään.
Ei äitiysvapaista, vaan tuotannon he tuntevat nahoissaan. Tuotanto ja raha, että täällä saadaan paita ---halvalla --- halvalla siksi, että hyvinvoivat voivat erotuksen käyttää himoihinsa. Tullaan huomaamaan tämä tuomiolla, kun mitataan se, miten rakkaus lähimmäiseen toimii. Mitä teitte yhdelle, minun vähimmistäni.
No, katsotaan tätä yhtä äitiä, josta ihmiskaupan suhteen vaatetehtaassa kirjoitettiin.
Äiti oli raskaana - siis odotti syntyvää lasta. Hän halusi päästä synnyttämään, mutta tuotannollisista syistä, että paitamme valmistuu ei onnistunut.
Lapsi syntyi kuolleena ja kuollut lapsi oli äitinsä sylissä, kun tehtaan edustaja tuli patistamaan meidän paitojemme tähden - tätä äitiä, että tulehan töihin, tuotanto kärsii.
Ei edes lapsensynnyttäminen, saati sitten se sapatti - ole tämän äidin onni.
Kehtaatte tässä vielä pilkata Luojaa - jonka kädestä tuo äidin elämä on annettu ja hänelle yhtälailla kuuluu sapatti ja sapatinlepo, kuin Herran edessä olo, Hänen palveltamana, kuin paitanne, tai laiskuutenne siitä, ettei sapatti kuuluisi teille. Siis miksi?
Siksi kun vain lihaanne palvotte ja elämäänne.
Sana sanoo - Minä olen Herra sinun Jumalasi - älä pidä muita minun riinnallani ja Hän on siunannut ja Pyhittänyt sapatinpäivän ihmistä varten. Hän osoittaa käskyllään työnantajaakin, --päästäkää hänet palvelemaan minua --- .
Kun jallitatte sapatista, että paljonko se maksaa- Se maksoi kiellolla äidin mahdollisuuden Herran edessä levätä. Se maksoi lapsen hengen ja siitä sinä aloittaja maksat myös - kun pilkkaat tavallasi Pyhää Henkeä, koska Hän Herrana on ihmistä varten Pyhittänyt myös levon. Jos rikot tuota Jumalan tahtoa yhdessä kohdin, olet rikkonut sen kokonaisuuden, eli jos vaikka kuinka pyhänä pidät 9- -käskysanaa, mutta opetat ja puhut pieneimmässä kohdin muuta, voi kysyä, "tunteeko taivas- sinun nimesi"!
JumalanValtakunta on maailmasta erossa. Sillä on rajat olemassa ja SYNTI erottaa ihmisen taivaista. Synti oli Jumalan lain rikkominen. Siinä valtakuntien rajatolpat.
Armonkansalainen Apostolisen uskon Abrahamin uskon, Iisakin ja Jaakobin Herraa palvovat, heille Sana on Pyhä, vanhurskas ja rikkumaton. Siksi kumarrumme polvillamme armonistuimen edessä ja tunnustamme Valtaistuimella istuvan ja Sapatin Herran.
Se, mitä sinä ajattelet, se on sinun asiasi. Monethan opetuslapset on lähteet pois. Toisille on sapatinHerralla iankaikkisen elämän sanat rakkaita, siksi Hän laittaa tahtonsa sydämeen.
2Mo 20:10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
2Mo 20:11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
Mat 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mat 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
Mat 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Älkäämme opettako muuta - tämän sapatinkaan suhteen. Ja missäköhän sapatista pitää muka maksaa?
- ihmettelenvaan
En ole minäkään vielä törmännyt asiaan, vaikka olen monta sapattia juutalaisten kanssa viettänyt.
ihmettelenvaan kirjoitti:
En ole minäkään vielä törmännyt asiaan, vaikka olen monta sapattia juutalaisten kanssa viettänyt.
Juutalaiset eivät sapattina edes käsittele rahaa, joten ihmettelen suuresti tätä aloitusta.
- maksasää
Lainalaisuudet ei lopu, vaikka mikä hallitus tahansa keksisi uusia. Hintaa ei olla älytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2629416IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3206585Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681574Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921205- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721013Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40842Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23736MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311728