Haluaisin kaks marsuu vaikka mulla onki hamsteri!!

11v.tyttö

Eli oon 11.v tyttö meijän perheessä on yhteisenä kani ja mulla on oma hamsteri ja oon kysyny vanhemmilta että voisinko mitenkään saaha kaks marsuu ja isi sanoo että älä puhukkaa mulle mistää marsuista mut eihän sitä oikeesti ollenkaan kiinnosta mitä eläimii meillä on mut äitille puhun siitä ihan jatkuvasti ja kaupoissa joissai jutuista just että "ku ostan ne marsut nii ne saattaisi tykätä tollasesta"tai jotai ja äiti välillä puhuu jotai et "voisit kysyy siltä jonnalta et miks ne myi niitte marsut"että jotenki se sais mut käännytetty etten ehkä haluiskaa niitä marsuja mut välillä se sanoo jotai et kyl mä ne ehkä voisin saaha mut sit se sano että "ei me sulle osteta kolmee eläintä ku muilla ei oo yhtää" vaikka ei muita kiinnosta mitkää eläimet paitsi pikkusisko välillä sanoo jotai et seki haluu hamsterin mut kaikkihan sen huomaa ettei sitä nyt oikeesti mitkää hamsterit kiinnosta joten miten voisin saaha suostuteltua mun vanhemmat marsuihin VOISITTEKO VASTATA PLIIS!!!!HELP ME!!!!!

4

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11v.tyttö

Ostaisin marsut siis omalla rahalla ja suurimman osan tarvikkeistakin

• odottelehanaikaasi

Lopeta ruikuttaminen ja ala rakennella sille hamsulle jotain kivoja juttuja.. siis sen elikon kannalta kivoja.

• hamsuparka

mieti miltä siltä hamsusta tuntuu kun alat kinuamaan uutta lemmikkiä vaikka sulla on se

• 58339

Pyydä vanhemmiltasi lupausta siitä, että saat marsun sitten, kun hamsteri kuolee. Mutta jos saat lupauksen, älä silti murhaa hamsteriasi, ei se niin kovin kauan elä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2189
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1472
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1268
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1145
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      980
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      939
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      880
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      855
    Aihe