Uin vaatteet päällä

N34v

Onko muut "onnistuneet" uimaan vaatteet päällä tänä kesänä, siis vahingossa? Itse onnistuin eräässä tapahtumassa, kun piti käydä näyttämässä nuoruusajan paikkoja kavereille...Ei onnistunutkaan hyppy kiveltä kivellä kuin ennen :) ja sitten uitiinkin farkut, nahkatakki ja korkkarit päällä.
N34

23

1710

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse uin vaatteet päällä(nahkarotsi tiukat farkut ja maiharit!!!)yleisellä rannalla ja ihan tarkoitusella jossa oli myös viiden tytön seurue uimassa ja kyllä tytöt katsoivat uteliaina varsinkin siinä vaiheessa kun kahlasin vedestä pois litimärkänä ja kävelin samantien vaan autoon farkkuja muutaman kerran vaan pyyhkäisten.

    • Taisit vaan ihan tahallaan pudota sinne veteen... M38

    • Känissä

      Kävin pisalle kännissä ja reuna oli lähellä joten otin puusta kinni ja sitten puu katkesi ja putosin vaattet pälle veten.:)

      Ei ole trolli on kyllä oikeasti tapahtunut ei tehnyt mieli mennä uiman.:)

    • Kehta

      Aika moni mies on varman pudonnut veten sillä tavalla että ne joutu uida vaattet pällä kun me on ollut venellä kännissä ja pissannut.:)

      Mutta ne ei varman kehta sittä tänne kirjoitta.:)

    • Näyttä

      Kuulosta aika hauskaltta että hyppy kivelle epä onnistu ja joudut uiman vaattet pällä.

      Joka tapauksessa otit aika ison riskin.

      Haluisit varman näyttä kaverille kuinka taitava olet hyppämän.:)

    • Uusein

      Sittä olen kuulut että kissat on joskus tehnyt jotain saman tyylistä.:)

      Esim hyppännyt venestä kivelle ja arvoinnut etäisyyd väärin ja joutunut uiman.:)

    • farkut

      70- luvulla meillä päin tytöt ui kireissä farkuissa jotta olisi vielä kireämmät kun kuivuu.

    • Korkotili

      Minullakin se oli 18 vuotta sitten kun putosin veten kun se ohut puu katkesi.

      Sovitan että saa kertoa koska on sattanut niin että vahingossa on pudonnut veten vaikka se ei oliskan tänä kesänä.

      Se on sen verran harvinaista eli lapsena jouduin veten vaattet pällä eli piti tehdä siskolla hyppy lauta ja makasin kiven pällä ja oli tarkoitus vetä ja nosta isoa kiveä vedestä.

      Koska olin lapsi arvoin kiven painon väärin ja koska kivi oli painavampi kun minä niin jouduin veten.

      Ja koska minulle oli vihreät housut kaveri luli että olein korkotili.:)

    • Farkkkut

      50 - 60 luvulla joskus ollut noi farkut mitä piti kuivua pällä että muototu vartalon muukan eli vanhempi keksintö kun 70 luvulla.

    • Kokkkkelun

      Siskot on joskus nuorena kokeilun halusta uinet vaattet pällä kaveriden kanssa.:)

      Joten kaikki eivät ole vahongossa pudonnet veten.:)

    • Skrrt111

      vitun kömelö

    • Oletan

      Oletan että tarkoitat sittä joka on aloittanut viesti ketjun.

    • Humorilla

      Oletko itse josku pudonnut veten ?

      Ota kuiteskin humorilla vaikka onkin typerä otta riskejä.:)

    • Suttäjä

      Ehkä ole joskus ajannut venellä ilman pelastus livejä.:)

      Kistä ei kande on nimittäin satelitin ottaman kuva todiste.:)

      Mutta jos ole yhteityö halukas ja avitat muutamassa asiassa ehkä syttäjä satta katsoa sormien läpi.:)

    • yrkeswebtrollet
    • Vetttä

      Ajelin vahnalla lincoln continental missä on katto lukku ja katto vuota.

      Suoladen keskustasta 500 metriä kotin.

      Tuli armoton sade kuuri niin että oli pyhkijät täysillä eikä meinnanut nähdä eten.

      Yhtäkkiä putosi kato lukkudta keralla kahvi mukilinen kylmä vettä sylin.

      Sähkädin meinas mennä auto ojan.

      Olin samalla autolla jyväskylässä yö kerhossa ha kovasti satoi.

      Ja autossa vuota myös paljon taka ikkunasta taka penkille.

      Lärvinen nainen milöä on koti matka noin 500 metriä olisi halunut nukka yön yli auto takapenillä.

      Ja aivan sata varmasti olis hänellä ollut kiva ukkua taka sohvalla kun taka ikkunsta putoa paljon vettä sylin.

      • hohooo

        Voihan yhdys_sanat sentään...


    • Yksijuoppovähemmän

      En itse mutta monta mun kaveriani on pudonnut veteen kun on pitänyt kustaa. Ja yksi pääsi henkes-
      täänkin. Me huomattiin vasta aamulla että hei yksi puuttuu ja lähdettiin sitä haeskelemaan, Se löytyi se oli tosi pienessä lätäkössä pää veden pinnan alla. No minä etsimään puhelinta ja poliisi paikalle.
      Se hukkunut oli ollut yksi piikki poliisin ihossa ja ne olivat vain tyytyväisiä kun siintä ne pääsi eroon.

    • vierailia

      Kännykkä teki lakon eli rahat oli loppuneet siintä. Minä lainasin isäni uuden puhelimen kun se oli poissa eikä kieltämässä minua. Kavereiden kanssa jotain hippaa me leikittiin ja kuinkas mulla kävikään. Jalkani osui sammaloituneeseen kiveen ja koipeni lipesi sen yli, eli poika kunnolla veteen ja taka taskussani oleva puhelin hajosi ja minä nousin yläs vedestä. En tule loppu viikoksi sitten kouluun ja minä kotiini sekä isäni luokse selittämään miten oli mulle käynyt. Hyvä kun ei päästänyt poikaansa henkiltä saman tien. Selvisin kunnialla vain hänen veljensä ansijosta vain. Ja sitten oli mulle hommia luvassa häneltä siis isäni veljeltä kun sain maksaa sitä isäni uutta kännykkää työn teolla.

    • vierailia

      Viime kesänä olen nähnyt kun yksi juoppo putos laiturilta veteen ja sen kaverit sitä auttamaan. Kohta oli vedessä 4 tai 5 sälliä ja sitä meininkiä kun ei meinannut tulla hommasta mitään. Ne yrittivät monta kertaa kiivetä laiturille takas mutta kaveri veti takas veteen. Niillä oli propleemana kuka menee ekaksi laiturille. Onneksi paikalle tuli joku ison kokoinen sälli. Helvettiin sieltä se on mun järveni eikä teillä ole lupaa olla siellä. Minä lasken 5 ja tulen hukuttamaan joka ukon sinne, se uhkaili heitä sekä näytti kädellä mihin suuntaan heidän pitää vain kävellä että pääsevät järvestä pois. Kunta sen järven omistaa eikä kukaan yksityinen, Mutta pää asia oli että ne tulivat pois vedestä.

    • Anonyymi

      Minut heitettiin toissakesänä lavatansseissa järveen, parin puolitutun toimesta. Ollimme kaverin kanssa sielä bussilla ja jouduin olemaan märissä vaatteissa ainakin neljä tuntia. Ulkona oli kylmä, niin oli pakko mennä sisälle lähes vettä valuvana. Ja kun päällä oli farkut ja ohut kauluspaita, niin eipä jäänyt keneltäkään huomaamatta , että olen uimassa käynyt. Nöyryyttävä kokemus.

    • Anonyymi

      Kiva uia ja kasta pikkase nakki kylmä vatteni. Kest melk pitkä, et se saa pysty kulma nousse

    • Anonyymi

      Ei se vaan kroppa toimi enää aikuisena niinkuin nuorena tai lapsena. Itsekin kiipeilin pentuna kallioilla tms. helposti mutta vuosi-pari sitten päälle nelikymppisenä kokeilin nousta yhdelle kalliolle niin kyllä huomasi miten raskasta kiipeily tällä iällä on, kenkien pitoonkaan ei voinut luottaa yhtään, helposti olisi huolimattomalla jalkojen asettelulla lähtenyt luisumaan alaspäin. Homma tuntui sen verran vaaralliselta että jäi tuohon kertaan kokeilut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe