Paljonko teillä ikäeroa?

Galluppi

Kuinka paljon teillä on kaivattunne kanssa ikäeroa? Vai oletteko kenties saman ikäisiä?

79

3179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikovinpaljon

      Noin viisi vuotta.

      • asdasdasdasdsds

        tää oli jewmiehelle.


    • jiivastaa

      Ollaan samana vuonna synnytty. Eli ei yhtään.

      • Nainenhan

        Mä kuukauden pari sua kuitenkin vanhempi.


    • tämänhetkisen

      Ihastuksen kanssa on 6 vuotta ikäeroa.

      • saakaikysyä

        Ihastuksesi vaihtuu hetkessä toiseen?


      • tämänhetkisen
        saakaikysyä kirjoitti:

        Ihastuksesi vaihtuu hetkessä toiseen?

        Ei vaihdu. Anteeksi jos tuosta saa sellaisen käsityksen.


    • kaipaukseksijää

      Nykyinen kaivattu on samanikäinen.

    • Lyhyitävuosia

      25 vuotta.

      • lovejotainjne

        Oliko se videolinkki sun?


      • Lyhyitävuosia
        lovejotainjne kirjoitti:

        Oliko se videolinkki sun?

        Mikä videolinkki? Oon linkkejäkin laitellu mutten tätä muista?


    • Eroaon

      12 vuotta. Mikään ei suju. Minä vanhempi mies. Lapset nuoria. Emännän kanssa kaikki päin hellettä.

      • uuttakipinää

        Muksut mummolaan viikonlopuksi ja viet mamman breikille. Kaupunkilomalle, kylpylään tai mistä nyt sitten tykkäättekään. Juttelet nätisti ja halailet.


    • Ymmärtäähybänpäällr

      Nykyisen kanssa 27 vuotta kaunis ja nuori älykäs

    • minänuorempi

      Neljä kuukautta :)

    • onhansitä

      28 vuotta.

      • vanhenpi.mies

        Jotakuinkin samanverran.


    • Eipäsemullekuulu

      15 vuotta. Perkl oisin tykännyt siitä naisesta mut pani estot. Oikeastaan meillä ei kai ois ollut juuri nyt mitään yhteistäkään. Ärsyttää vaan tää vähän jokapaikkaan kiree ilmapiiri joka on alkanut vasta 2013 tietääkseni. Aiemmin kukaan ei sanonut suoraan mitn naureskeli vaan. Mutta bestis :D jo on aikoihin eletty se nainenhan inhos sitä?

    • hssjjsskk

      10 vuotta.

    • OlisipaOmani

      Minulla ja miehellä seksikkäällä myös viitisen vuotta ikäeroa. Vähän siis, eikä sitä edes mieti, hän on niin nuorekas ja komea, unelmamieheni :)

    • petooj

      pari kuukautta vajaa 6 vuotta

      • Petooj2

        Täällä myös pari kuukautta vajaa 6 vuotta.

        Annappa vaikka kaupunkien ja nimien ensimmäisiä kirjaimia :) Jos vaikka löytäisimme toisemme täältä :)


      • petooj1

        PT, AN. Siinä tunnisteet, vaikkei se mitään auta. Jotenkin tuntuu että v. 2008 alkanut yhteys on poikki:( bännäs mut instasta ei vastaa mesessä... kaljoissani vielä sillontällön kirjoittelen tänne.


      • Petooj2

        No tää tapaus on tuoreempi. Ei vastaa viesteihin..


    • Kyllä M.mies 7 vuotta minusta vanhempana =)

    • Kaksi vuotta vanhempi mies.
      Sinä vuonna syntyneet miehet ovat kohtaloni.

      (Yli 5 vuotta itseäni vanhempaa en voisi edes ajatella. En halua miestä, joka ei ole kokenut samanlaista maailmaa eri ikäkausina. En myöskään halua tulla vanhemman ihmisen määräilemäksi. )

    • sellainenikäero

      8 vuotta 3 kk 11 päivää

    • PuumaKaiSit

      25 ja väärinpäin.

      • Ikäeronoinsamanverran

        Oletko ihastunut vai oletteko suhteessa?


    • Vainyksipäivä

      Yksi päivä vain

      • Isävaiäiti

        Kumpi on vanhempi?


    • Senverran

      10 vuotta.

      • meilläkin

        Mihin suuntaan m vai n.


      • Senverran

        Minä n vanhempi.


      • jatkanhaaveilua
        Senverran kirjoitti:

        Minä n vanhempi.

        Vau! Tuskin hän olet kuitenkaan, mutta kiva haaveilla.


      • Senverran

        No niinpä.


    • Hänvanhempi

      2 vuotta vaan.

    • Samasyntymävuos

      79 päivää on ikäeromme

    • Teinitohtori

      Muija on 19 vuotta nuorempi, mutta en minä häntä erityisemmin milloinkaan kaipaa.

      • ootkodementti

        Sehän on sua 17 vuotta nuorempi.


      • ei.niin.teini.enään

        Mies jota, silloin tällöin, kaipailen on 19 vuotta vanhempi.


    • Unohdus---

      kymmenisen vuotta

    • Miesonvanhempi

      1 vuosi vain

    • VastaaJmies

      Jotain 0 ja 100 väliltä;). kun en tiedä.

      • k-naiseeni

        Vajaa 15v


      • Hehheej_dorkalle
        k-naiseeni kirjoitti:

        Vajaa 15v

        Eihän noilla J ja K ole kun vajaa kolme kuukautta. Oletkohan ominut nyt katiksi jonkun joka ei Kati ole?


        Älkää tulko dorkat sotke nuorenparin suhdetta


    • Nuorempimies_

      Kolme vuotta

      • Naiselta

        Sinä vai hän on nuorempi?


      • Olennuorempi

        Minä


    • realOTM71

      Mulla ja Elinalla on ikäeroa 15 vuotta!

      • Kerrokaikkivaan

        Entäs Erjalla ja sulla? Oliko niitä vielä muitakin?


      • realOTM71

        En tiedä miten kauan Elina aikoo viivyttää seurustelumme alkamista? Aika kauan on tapailtu vain ikävä-palstalla jo!:-)


      • kommenttia_vaan

        Jumalau*a mies! Olet juuri mennyt naimisiin ja kehtaat vielä täällä kirjoitella!!!!!!!!!!!! Olen erittäin pettynyt sinuun. Älä hyvä mies mokaa.....


      • kommenttia_vaan
        kommenttia_vaan kirjoitti:

        Jumalau*a mies! Olet juuri mennyt naimisiin ja kehtaat vielä täällä kirjoitella!!!!!!!!!!!! Olen erittäin pettynyt sinuun. Älä hyvä mies mokaa.....

        Toisaalta koordinaattorisi on varmaan vain tyytyväinen, kun olet hänen kanssaan naimisissa...eikä välitä, mitä touhuat selän takana. Mun kanssa kyseisenlainen toiminta ei olisi toiminut.


      • realOTM71
        kommenttia_vaan kirjoitti:

        Toisaalta koordinaattorisi on varmaan vain tyytyväinen, kun olet hänen kanssaan naimisissa...eikä välitä, mitä touhuat selän takana. Mun kanssa kyseisenlainen toiminta ei olisi toiminut.

        Menikö Erjakin jo naimisiin?


      • kommenttia_vaan
        realOTM71 kirjoitti:

        Menikö Erjakin jo naimisiin?

        Oikeasti katso itseäsi peiliin! Olet epäluotettavin tyyppi, johon olen koskaan törmännyt. Tarvitset jonkun, johon ripustautua (ja joka ei tajua kaikkea), LL se on, mutta ei E.


      • realOTM71

        En ole juuri avioitunut. Monta vuotta jo eroakin tehty!


      • kommenttia_vaan
        realOTM71 kirjoitti:

        En ole juuri avioitunut. Monta vuotta jo eroakin tehty!

        Tiedän, että Lotta on S nykyään.


    • Tekivaikutuksen

      10 vuotta. Nainen vanhempi. En olisi ikinä uskonut kiinnostuvani noin paljon nuoremmasta!

    • Sykettäjaulvontaa

      Noin 22 vuotta.

      • naentia

        Ja taksikopilla, autotallissa ym.


      • Sykkiijo

        Aikas jännää...


    • eisilläoleväliä

      en tiiä
      alle 5 vuotta
      luulisin

    • Tollasetteroot

      3 kuukautta muyten usko saavani sitä niin 6v ja 3 kuukautta

    • Eijärkeväämutta

      17 vuotta.

      • zmqåaloks

        Toi järkevyys on vahvasti kiinni siitä minkä ikäisiä olette. Jos 20 v ja 47 v niin ei välttämättä järkevää...jos 40 v ja 57 v niin mikäpä siinä.


      • 8087908
        zmqåaloks kirjoitti:

        Toi järkevyys on vahvasti kiinni siitä minkä ikäisiä olette. Jos 20 v ja 47 v niin ei välttämättä järkevää...jos 40 v ja 57 v niin mikäpä siinä.

        Kuis se matematiikka?


      • yksiarvaus

        22 ja 39 vai?


      • vchjkloijvcf

        Päässä lasku ei oo koskaan ollut mun vahvin puoli ☺


    • Eijärkeväämutta

      29 ja 46. Järkevintä "unohtaa".

    • undulaatti69

      69 vuotta eikä tunnu missään!!

    • JokuJeesus

      12vuotta voisin melkein olla isänsä.

    • jääräpää401

      Minä m 45 nainen 19.Tuskin kestää ikuisesti mut mikä kestää?Nautitaan nyt.

    • mammasti

      Ikäero ! Sopiva! Äitinä pidetään 👍ja hyvänä!

    • Entykkääenenen

      Ei meil oo yhtään siis minun ja minun kanssa, ihan samanikäisiä ollaan! Haittaakse? En kyllä ymmärrä miten muuten se voisi olla! Muita jakautuneita persoonia? Älkää nyt viitsikö! Vaikka kuinka monta ja moneen osaan..voi voi teitä, ette oo rehellisiä, en tykkää! 🤐

    • mekkk

      3v 10 kk ja naisnei on vanhempi mutta ei mitään haittaa.

    • Olen 15-vuotta nuorempi.

      • Kysyysamanverranvanhempi

        Oletko m vai n?


    • juteltukin

      Mies muutaman vuoden vanhempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe