Turku kirppis manhattan

Kirsikkki91

Eivät ilmoita yli 10e tuotteista vaan heittävät suoraan lähteviin tavaroihin, vaikka sanovat soittavansa. Kuva kun menee 2 päivän päästä etsimään eksyneitä vaatteita nii heittävät suoraan vaan pois. Kiva etsiä turhaan. Myin punaista takkia 50e (arvo 200e) enkä ikinä löytänyt enää kun ovat itse lahjoittaneet pois. Älkää ihmetelkö missä tavaranne ovat. Ärsyttää.

6

4384

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aaaa

Olen myös pettynyt tähän paikkaan. Henkilökunta epäystävällistä ja töykeää. Paikkahinnat todella korkeat ja tavaraa varastetaan aivan mielettömästi. Mitään vähääkään arvokkaampaa tänne ei kannata viedä.

• Anonyymi

Ihan kuule komppaan sua ,todella tärkeetä asiakaspalvelua.Ihmetten miten tämän päivän yrittäjällä varaa noin epäkohteliaseen käyttäytymiseen .
        Tämä äiti ,poika kirppis vaatisi kunnon koulutuksen miten maksavaa asiakasta kohdellaan .Tämä erityisesti sille mustapäälle ,joka lienee omistajan äiti .

• Jbbcccf

Kirpparille ei ylipäätänsä kannata viedä mitään arvokasta, koska tavaran hinta laskee automaattisesti ns. kirpparitasolle vaikka veisit sinne aidon Picasson maalauksen eli siis maksimi 5 euroo. Asiakkaan mielestä kirpparilta täytyy löytää merkki- ja desing tavaraa pilkkahintaan esim. aidot nahkakengät, lähes käyttämättömät 3 euroo, koska muuten tavara ei ole ns. löytö.

• tympääntynyt

Manhattanilla myös erittäin kyseenalainen tapa ilmottaa tiettyjen ajanjaksojen halvemmista myyntijaksoista... toiset saavat sähköpostia toiset eivät. Mitä mahtaisi kuluttaja-asiamies olla ko eriarvoistamisesta??

• Etee
        tympääntynyt kirjoitti:

Manhattanilla myös erittäin kyseenalainen tapa ilmottaa tiettyjen ajanjaksojen halvemmista myyntijaksoista... toiset saavat sähköpostia toiset eivät. Mitä mahtaisi kuluttaja-asiamies olla ko eriarvoistamisesta??

Yhdyn mielipiteeseesi. Sain ystävänpäivänä viestin, mahdollisuudesta jatkaa paikan pitoa viikolla, huokeampaan hintaan, soitin viestin saatuani, minulle vastattiin, ettei ole mahdollista minun kohdallani, koska paikka oli jo vuokrattu toiselle henkilölle. Kysyin eikö mitään toista paikkaa löydy, niin vastaus oli tyly ei. Olen muutaman kerran heidän palvelujaan käyttänyt, mutta nyt huonon palvelun vuoksi, en käy asiakkaana osto enkä myynti tarkoituksessa.

• Anonyymi
        tympääntynyt kirjoitti:

Samaa mieltä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      283
      1140
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      268
      1008
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      920
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      105
      884
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      99
      819
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      73
      808
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      107
      679
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      551
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      488
    Aihe