Miehet ja miehet

Heteromies

Tuo "Eräjärveläiset homoseksuaalit"- aloitus on ollut jo pitkään luetuimpia avauksia täällä Orivesi-palstalla.
Onko tosiaan niin, että homouteen liittyvät jutut todella kiinnistavat ihmisiä niin paljon?
Mahtavatkohan orivesiläiset ja eräjärveläiset vaimot ja tyttöystävät tietää kaikkia miestensä mieltymyksiä?
Eiväthän kaikki homot varmastikaan ole sinkkumiehiä, vaan joukossa on paljon vastakkaisen sukupuolen kanssa suhteessa olevia, joille homoseksuaalinen suhde oman naisen ohessa on itsestään selvä juttu.
Aika hämmentävältä tuntuu näin 100 %:sesta heteromiehestä.

9

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cuteguy

      Bi-seksualismi onkin toiseksi yleisintä heteroseksuaalisuuden jälkeen. Puhtaasti homoseksuaalit tai lesbot ovat vähemmistössä.

    • TomOfEräjärvi

      Ei yksi kerta homoa tee

      • cuteguy

        Ja kymmenestä nollautuu!


    • Versoi

      Tiesithän, että eräjärveläiset ovat orivesiläisiä, kuntaliitos tapahtui v. 1973. (Tuli vaan mieleen, kun kirjoitit "orivesiläiset ja eräjärveläiset vaimot" jne.)

      Itse tiedän Eräjärveltä vain yhden homoseksuaalisen pariskunnan. On niitä täällä varmasti enemmänkin, mutta ei ehkä kannata ottaa turhan vakavasti jonkun kylähullun kirjoittamia homoketjuja. Hassua, että homous kiihottaa vieläkin. :)

      • cuteguy

        Tottakai se kiihottaa, koska aihe on varsinkin bi-miehille perin mielenkiintoinen aina vain ja tullee olemaan jatkossakin.
        Naisten kanssa ollaan turvallisesti avio- tai avoliitossa ja salaa sitten harrastellaan poikasten ja miesten kanssa juttuja, jotka ei ehkä koskaan kantaudu vaimojen ja tyttöystävien tietouteen.
        Homoja on yleensä yhteiskunnassa vain noin 4% ja tuossa luvussa on mukana myös naishomot eli lesbot.


    • Heteromies

      Minun mielestäni maailmassa ei hienompaa värkkiä olekaan, kuin pillu.
      Minkä vuoksi pitää miehen työntää oma elimensä toisen miehen persereikään vapaaehtoisesti?
      Mikä paskalle haisevassa peräsuolessa on niin paljon houkuttelevampaa?
      En saata käsittää.
      Perustelkaa te, jotka tiedätte.

      • MarittaEräj

        Eipä taida kukaan pystyä perusteleen homman mielekkyyttä!!!
        On se vaan niin inhottavaa touhua, ettei voi kuin ihmetellä, että joku siitäkin kiihottuu.
        Voi hyvä luoja sentään.


    • ihkuParasta

      Kyllä joo homous on aika kuvattavaa ei homon mielestä, myös minun.
      Itse tykkään pelehtiä eläinten kanssa. Semmoinen roteva koira ai että se on kiihoittava ja niin kuuliainen ja innokas kumppani seksihommissa.

    • kyllävaanon

      Naapuri kunnassa paljonkin homoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe