Pakko laihtuu+ongelmia

Vitunylipainonen

Eli siis oon 171/70 (eli ihan vitusti liikaa) tavoite ois 54 kg ennen koulun alkuu 15.8. Okei se on kyll liikaa ja mahdotonta mut onks vinkkejä nopeaan pudotukseen. Mut ongelma on se että asun äidin kanssa kahdestaan ja hän kyllä huomaa jos ruokaa ei katoa. En kyllä todellakaan ala heittää ruokaa menemään. Aik sekavaa mut tarviin ihan sikana apuu...

6

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitunylipainonen

      Ja no tää tais olla väärässä paikassa... anteeks

    • hyvatmitat

      Olet normaalipainoinen.
      Sinä voit yhdessä äitisi kanssa miettiä, onko ruokailunne pääasiassa terveellistä. Kasvisten käyttö on aina hyväksi.
      Liikuntaa 1-2 tuntia päivässä on hyväksi. Osa saa olla hikoiluttavaa ja puuskuttavaa, osa ihan tavallista puuhastelua, esimerkiksi siivousta.
      Nukutko riittävästi. Normaalit yöunet auttavat pysymään normaalipainossa.

      Liikuntaan liittyen kannattaa huolehtia lihaksistaan ja palautumisesta. Hyväryhtinen näyttää hoikemmalta kuin lysähtänyt.

      Vaatteiden mallilla ja värillä on paljon merkitystä ulkonäköön.
      Voit pitää nykyisen painosi lopun elämääsi.

      Nauti elämästä ja hymyile.

    • Mmava

      Kannattaa liikkua paljon syödä vähän nukkua juoda paljon vettä

      • 173ja68

        Hei. Olet ilmeisesti aika nuori vai? Ite oon 14v ja oon tosi tyytymätön myöskin painooni. Haluaisin painaa 56kg, mutta anoreksiaan sairastuminen pelottaa, koska sen jälkeen ei välttämättä voi saada lapsia. Mutta kannattaa kuitenkin miettiä mikä on elämässä tärkeintä ja toimia sen mukaan. Muista aina että oot upee ja mahtava just sellasena kuin ootkin äläkä anna muiden vaikuttaa sun mielipiteisiin. you go girl/boy (i dont know) <3


    • Marjutti71

      16kg pudotus viikossa on melko suuri tavoite. kerroit kuitenkin haluavasi pudottaa juuri ennen koulun alkua, joten luultavasti olet alaikäinen? Ruokaa ei kannata pois heittää, oletko kokeillut minkäänlaista diettiä tai treeniohjelmaa? Tehokkaalla liikunnalla ja kevyellä ruokavaliolla pitäs nuoren ihmisen kilot karista!

    • minävainnnn

      minäkin 171 cm pitkä ja painoin ennen laihduttamista 61 kg
      alotin laihuttamisen niin et eka viikko en syö mitään ja välillä annoin itelleni totuttelemisee armoa ja jugurtin söin sitten sen viikon jälkeen enää vettä ja enintään litra mehua päivässä et pyssyy ees jotenki tajuissaan ja parin pv vällein pari murusta suolaa nii ei menny ko pari kuukautta ja olin ihanat 43 kg
      nyt tosin painan sen 58 kg mutta vieläki ihannoin sitä et omat luut näkyy selvästi.. ehkä joskus vielä uuestaan jos elämäntilanne sallii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe