Kreationistista Suomen presidentti?

Joku tällä palstalla kyseli että mikä siinä pelottaa että kreationistista tulee presidentti.

Niin, kreationismi on sinänsä vaaratonta hihhulointia. Mutta olisi varsin huolestuttavaa jos todellisuudesta irtaantunut henkilö olisi armeijan ylipäällikkö:

"Puolustusvoimien ylipäällikkö on tasavallan presidentti, joka päättää[16](31§)

- valtakunnan sotilaallisen puolustuksen keskeisistä perusteista
- sotilaallisen puolustusvalmiuden merkittävistä muutoksista
- sotilaallisen puolustuksen toteuttamisen periaatteista sekä
muista puolustusvoimien sotilaallista toimintaa ja sotilaallista järjestystä koskevista laajakantoisista tai periaatteellisesti merkittävistä sotilaskäskyasioista."
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomen_puolustusvoimat

Nukun yöni paremmin kun tiedän että Suomen puolustusvoimia johtaa rationaalinen ihminen eikä joku joka kuuntelee ohjeita korvaan kuiskuttelevalta juutalaiselta zombilta.

Tässä hyvä tiivistys aiheeseen liittyen:

"Kreationismi ja litteään maahan uskominen ovat melko harmittomia asioita, mutta laajemmin ajateltuna yleinen sivistys takaa vakauden ja antaa eväät rakentaa uutta. Valeuutiset ja räikeä propaganda eivät uppoa sivistyneisiin ihmisiin. Sitä vaille jääneet ovat helppoja värvättäviä milloin minkäkin asian edistäjiksi."

https://seura.fi/isanpikajuna/2017/08/06/katsokaa-tata-naamaa-kun-mietitte-seuraavia-koulutusleikkauksia/?shared=8045-702864cb-1

4

229

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäänähtäväksi

Jos kyseessä on puolihullu toinen puoli voi olla äärimmäisen oikeassa.

• niinniinn
      • UskoKorvaaJärjen

" Kehitysopin mukaan nytkin pitäisi olla kehitysvaiheessa olevia "puoli-apina-ihmisiä" jossakin, ei kuitenkaan ole. "

Tuota samaa liturgiaa hokee tälläkin palstalla ainakin Jyri. Jostain kressulähteestä tuokin on lainattu ja lausuttu julki ilman, että väite olisi kulkenut aivoiksi nimitetyn ajatteluapparaatin läpi.
        Silloin kun kressujen väitteet ovat noin lapsellisia, ei heihin kannata ruutia tuhlata. Jokainen täysipäinen lukion käynyt näkee väitteen perättömäksi. Miksi dissata Huhtasaarta, kun hän tekee sen itse tehokkaammin?

Eduskunta on poikkileikkaus kansasta. Eivät kaikki suomalaiset suinkaan ole järjen jättiläisiä tai edes koulusivistystä omaksuneita. Siksi eduskunnassa on aina muutama huhtasaarikin. Ihmetyttää vaan, että miksi lähes kaikki kahdessa puolueessa.

• hkhkhkhkhkjh
        UskoKorvaaJärjen kirjoitti:

" Kehitysopin mukaan nytkin pitäisi olla kehitysvaiheessa olevia "puoli-apina-ihmisiä" jossakin, ei kuitenkaan ole. "

Tuota samaa liturgiaa hokee tälläkin palstalla ainakin Jyri. Jostain kressulähteestä tuokin on lainattu ja lausuttu julki ilman, että väite olisi kulkenut aivoiksi nimitetyn ajatteluapparaatin läpi.
        Silloin kun kressujen väitteet ovat noin lapsellisia, ei heihin kannata ruutia tuhlata. Jokainen täysipäinen lukion käynyt näkee väitteen perättömäksi. Miksi dissata Huhtasaarta, kun hän tekee sen itse tehokkaammin?

Eduskunta on poikkileikkaus kansasta. Eivät kaikki suomalaiset suinkaan ole järjen jättiläisiä tai edes koulusivistystä omaksuneita. Siksi eduskunnassa on aina muutama huhtasaarikin. Ihmetyttää vaan, että miksi lähes kaikki kahdessa puolueessa.

Vastasin yllä olleeseen täysin asialliseen kommenttiin. Kun lähetin viestin, kommentti oli poistettu. Miksi poisto?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe