Pyydän teitä rukoilemaan ystävieni puolesta. Kaksi kertaa tämä on jo poistettu. En voi uskoa, että joillakin on otsaa ilmiantaa toisen rukouspyyntö.
On aikoihin eletty!
Jeesus Kristus, Jumalani, jos se on Sinun Taivaallisen Isäsi tahto, niin paranna Ilja Janitskin fyysisesti sekä herätä hänet uskomaan Sinuun. Lisäksi minä rukoilen Sinua, Herrani ja Jumalani, Jeesus Kristus, tee jommasta kummasta näistä lapsestasi, joko Iljasta tai Laurasta, Suomen Presidentti, Jumalaapelkäävä ja rehellinen. Ja vielä Herrani Jeesus, siunaa ja varjele Suomea ja Israelia runsaasti. Tätä minä rukoilen Sinun Nimessäsi ja Veressäsi, Herra Jeesus. Kiitos. Amen. Maranatha
Veljenne Kristuksessa Jeesuksessa, MatrixFree
Rukouspyyntö!
26
264
Vastaukset
- Yksikulkivaan
Muuten aloittajan rukous aiheet ovat järkeenkäypiä
mutta tuskinpa niistä sun ystävistä mitään presidenttiä tulee realistisia rukouksia kannattaa : )- Sitäsaamitätila
Kyllä Jeesus on hyvin eläväinen ja monet uskovat ja ei uskovat ovat saaneet kokea Herran läsnäolon ja joillekin hän on jopa näyttäytynyt.
Onhan sekin jo todiste Jumalan olemassaolosta että maapallo on olemassa ei se itsestään ole ilmaantunut.
Ei sinun kanssasi kannata intokseen alkaa.
Minä ainakin toivon ja rukoilen että Jeesus lahjoittaisi uskon myös mahdollisimman monelle lapselle. - Sitäsaamitätila
Tämä oli mirkalle meni väärään kohtaan
- Terv-Mirka
Sitäsaamitätila kirjoitti:
Kyllä Jeesus on hyvin eläväinen ja monet uskovat ja ei uskovat ovat saaneet kokea Herran läsnäolon ja joillekin hän on jopa näyttäytynyt.
Onhan sekin jo todiste Jumalan olemassaolosta että maapallo on olemassa ei se itsestään ole ilmaantunut.
Ei sinun kanssasi kannata intokseen alkaa.
Minä ainakin toivon ja rukoilen että Jeesus lahjoittaisi uskon myös mahdollisimman monelle lapselle.""Kyllä Jeesus on hyvin eläväinen ja monet uskovat ja ei uskovat ovat saaneet kokea Herran läsnäolon ja joillekin hän on jopa näyttäytynyt. ""
- Raamatun jeesus on fiktio. Todisteita mistään muustakaan ei ole. Herran läsnäolo kokemukset tulee mielikuvituksesta. Henkilö ei hallitse mielikuvitustaan. Jesse on jopa näyttäytynyt jollekin? HEH HEH HEH .... Jotkut näkee asioita, mihin uskovat. Tämäkin menee mielikuvituksen piikkiin.
Älkää huijatko itseänne - Anonyymi
Terv-Mirka kirjoitti:
""Kyllä Jeesus on hyvin eläväinen ja monet uskovat ja ei uskovat ovat saaneet kokea Herran läsnäolon ja joillekin hän on jopa näyttäytynyt. ""
- Raamatun jeesus on fiktio. Todisteita mistään muustakaan ei ole. Herran läsnäolo kokemukset tulee mielikuvituksesta. Henkilö ei hallitse mielikuvitustaan. Jesse on jopa näyttäytynyt jollekin? HEH HEH HEH .... Jotkut näkee asioita, mihin uskovat. Tämäkin menee mielikuvituksen piikkiin.
Älkää huijatko itseänneniin teki kirjoittaja
- huolisesilomassa
https://youtu.be/wVR2eYZILkI?t=22
Tämä kannattaa Mirkankin kuunnella!- Anonyymi
Oli muuten hyvä jos saa sanoa. Kiitti.🙂
Rukous - kun luulet että tee jotakin vaikka et oikeastaan tee yhtään mitään.
- helsinginvihreä
No johan oli liturgia:)! Selittää kyllä aika paljon Iljan ja Lauran "kannattajista". Vaalien jälkeen sitten nähdään mikä se jumalan tahto oli...
- Anonyymi
Laurasta tai Niljasta rehellisen tekeminen on kyllä kohtuuton tehtävä jumalallekin!
Mutta rukouksesi on kuin runkkausta. Tuntuu hetken hyvältä mutta ei muuta mitään. - Anonyymi
Muistakaa rukouksin. Minul on itsetuhoisia ajatuksia.
Muistan. Vaikka mieltäsi painava asia olisi miten suuri, niin aina tuska pikkuhiljaa helpottaa, kun aikaa kuluu. Koeta jaksaa. Jeesus sinua auttakoon!
- Anonyymi
Muistakaa rukouksin..mua masentaa ja ahdistaa aika paljon..mies ei yhtään kunnioita ja halua hyvää- ei oo kivaa.. Muistakaa rukouksin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982