Jumal-olentojen salaisuus, heidän voimiensa ja suuruutensa salaisuus on siinä, että ovat monta sisäkkäin, ns. päällekkäin. He ottavat myös meistä ihmisistä meidän solujamme, olemustamme Heidän omaan käyttöönsä, eläviltä ja kuolleilta. Näin toimii myös henkimaailman olennot, he kaikki noiden Jumal-olentojen kanssa syövät ihmisiä, sisältä päin.
Katalimmin ja kavalimmin näin tekevät kuitenkin Jumal-olennot, koska He ovat suuria, ja heidän nälkänsä ja tarpeensa täyttämiseksi pitää heidän saada montakin olentoa. Tulette huomaamaan tämän ihmisten syömisen itsekin, jossain vaiheessa elämäänne. Itsekin olen esim. ollut kaiken aikaa työteliäs, myös ruumiillisesta kunnostani pitänyt tarpeeksi huolta. Silti, kun olin lopettanut todella raskaan työni, jossa olin saanut huippulihakset mm. selkääni, olen nyt töiden loputtua menettänyt yht´äkkiä vasemmalta puoleltani selän lihakset melkein kokonaan, alle kk:ssa.
Näin ei voi olla luonnollisesti, näin on käynyt myös ennekin, raskaassa työssäni, että toiselta puolelta selkääni häviävät hyvin nopeasti, alle kk:ssa lihakset kokonaan. Tämän ovat huomanneet myös hierojat, joilla olen käynyt, ja ihmettelevät kovasti tapahtunutta. Minulla ei ole todettu minkäänlaista MS-tautia tai vastaavaa. Ja olen itse havahtunut yöllä esim., että nämä Jumal-olennot tulevat joukolla niiden henkimaailman olentojen kanssa kimppuumme ja vievät olemustamme.
Uskokaa pois vaan, vaikka uskomattomalle kuulostaa: He kaikki syövät ihmisen olemusta, syövät kaltaisiaan olentoja. Meidän ihmisten sisällä tapahtuu joskus sellaista tempomista, riuhtomista, kun nuo olennot siellä tappelevat lihastamme, soluistamme ja olemuksestamme, itselleen viedäkseen, omaan itsenäiseen elämäänsä. Kuulostaa hullulta, tiedän sen, mutta tähän ei auta lääkärit, vaan se, että syö helvetin hyvin ja bodaa, pitää itsestään ja ruumisstaan ihan helvetin hyvän huolen, ja tarvittaessa, ihmiset, ottakaa jotain lääkettä, rauhoittavaa, antipsykootit rauhoittavat todella helvetin hyvin, ettei tarvitse olla niin paljon noiden olentojen ja heidän asioidensa kohteena.
Jumal-olentojen salaisuus
kannibaali-jumalat
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5389058Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616230Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3765293Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664769Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004401Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664073SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853972- 941968
- 1061470
- 47999