Finnairissa omistaja-ohjauksen möhlinyt (hyvä-veli) Eero Heliövaara on ansaitseva ruhtinaalliset potkut. Kenties hän sai Heidi Hautalan (vihr) alaisena tehdä mitä halusi.
Nyt kun taas tuollainen möhläys paljastui, niin innolla odotan tietoa : "Mitä muita möhläyksiä kyseisen Herran kaapista löytyy ?"
Eero Heliövaara on potkunsa ansaitseva
13
525
Vastaukset
- sijoittajana
Eero Heliövaaralla on Suomen Kuvalehden mukaan mittavasti sijoitusvarallisuutta.
- pienipiiri
Nää palkkioviroissa makaavat!
- siilim
Törkeitä äijiä.
- Stubidojasattuu
Heliövaaran kannattaisi pyytää itse eroa, ei jäisi kalossinkuva niin syvälle takalistoon.
- sipilökös
Ja hänen valvojansa Sipilän kunhan tunkki löytyy..................
- Sipilä_omistuksista_vast
sipilökös kirjoitti:
Ja hänen valvojansa Sipilän kunhan tunkki löytyy..................
Mikään ei poista sitä tosiasiaa että Sipilä tosiaan oli valtion omistuksista vastaava eli vastuussa koko asiasta
- potkaskaa_jo_polveen
Sipilän hallitus sais lähteä. Valtion yhtiöissä ei paljon hallituksen omistajaohjauspolitiikka paina. Tietoisesti menetellään toisin. Lisäksi hallituskumppanit ovat antaneet Soinin populistisen jytkypolitiikan hämätä itseään - jo toistamiseen, kun otettiin loikkaritkin hallitukseen. Olisi sipiläkin vain kuunnellut kentän ääntä, joka halusi vuonna 2015 yhteistyötä demarien kanssa. Kyllä kenttä tiesi niin demarien sisäiset skismat kuin pesujen populistisen jytkypolitiikan. Mutta mitä vielä. Soinille annettiin ulkoministerin salkku, kun hän sitä halusi ja piti kiinni siitä vielä loikkarinakin. Kokoomukselle ulkoministerin salkku olisi kuulunut normaalin käytännön mukaan. Soinille olisi kuulunut valtiovarainministerin salkku.
Nyt alle 40 % luottaa maan hallitukseen. - ahneet
Näin on, Sipilällä on on ollut täysi tieto Heliövaaran toimista valtion edustajana finnairin hallituksen kokouksessa, jos väittää että ei ollut, ei ole vähääkään tehtävien tasalla. Koko tapahtuma haisee melkoiselta teatterilta, kyse ole mistään ohjeistuksesta eikä pelisäännöistä.
vaan tietoiseta toimesta . Jos sipilä on mies hän ottaa korvasta kiinni erästä herraa ja taluttaa ulos ja vaihtaa hallituksen. - juoppokepulainen2
Heliövaara Sipilä Lintilä juonivat itsensä tietämättömiksi mistään
Veronvälttelyä Matti Vanhasen -menetelmällä
Vanhanen on rikkaiden sukujen veronvälttely-konsultti ja pyrkii presidentiksi, luoja varjele meitä tästä
Hän on suunnitellut rikkaiden verovälttelymenetelmät kuten kapitaalisopimukset
joita Sipilä ja Lintilä käyttävät mm. hoitaakseen herroille veronvälttelyä
Heliövaara HOITI VAURAMOLLE FINNAIRIIN VALTAISAN LISÄELÄKKEEN tietäen että tämä ei joudu maksamaan veroja muuta kuin
vähän sitten joskus vuosien perästä
Muista kepulaiset VANHANEN, SIPILÄ, LINTILÄ KEPU ON PUHDISTETTAVA ELI VAIN VAALITAPPIO 2019 HOITAA HOMMAN
HERRAT EIVÄT MAKSA LISÄELÄKKEISTÄÄN VEROJA JUURI OLLENKAAN JA SENKIN VASTA SITTEN JOSKUS
KÄYTTÄVÄT MATTI VANHANEN -VERONVÄLTTELYMENETELMÄÄ
http://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005324737.html
Kaikilla kolmella valtion pörssiyhtiön johtajalla on lisäeläke-etu. Pekka Vauramon lisäeläke on järjestetty kapitalisaatiosopimuksella, Fortumin Pekka Lundmarkin ja Nesteen Matti Lievosen puolestaan ryhmäeläkkeenä
Finnairin toimitusjohtajan kohuttu lisäeläke on todellisuudessa veroedullinen kapitalisaatiosopimus. Toinen yritysten ja johtajien yleisesti käyttämä laillinen tapa eläkevakuutusten tiukan verotuksen välttämiseen on pienen joukon ryhmäeläke - tuleekojärkiinsä
Kansaa niin heppo kusettaa..
- QH_34
Eero jatkaa vuoden 2017 loppuun ja lähtee viettämään eläkepäiviä. Sipilän sana on laki, jolle kukaan ei koskaan voi yhtään mitään. Orpo tulee sen huomaamaan varsin pian.
- Funlandiankansalainen
Samaa mieltä ja lisäsksi Sipilä, kun ei oletehtäviensä tasolla. Haali itselleen nimenomaan valtuoyhtiöiden valvonnan. Ei hoitanut edes tätä osaa vaan minkä. Ilmeiseisesti halusi anoastaan henkilökohtaisesti tietää misssä on kupattavaa ja miten se on parasta tehdä. Pukkikin olisi parempi vartiana kuin Sipilä.
- tarkkanäköinen
Harvoin jos koskaan näkee vastenmielisempää ja.ylimielisempää íhmisrauniota kuin tuo heliövaara on. on todellinen vaara Suomelle, Sipilälle neuvo , anna tuolle hyvälle veljellesi YKSI miljoona , eholla että poistuu maasta välittömästi , eikä koskaan palaa, tämä toimi tulee Suomalaisille edullisemmaksi , kuin tuo idiootin "kavallusten "jatkaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685