AITOus ratkaisee PRESIDENTTIkisan.
SUOMALAINEN tunnistaa oikean. LAURA on aito.
8
237
Vastaukset
- Laura-is-Hot
Aito, älykäs, uskomattoman kaunis, Laura.
- Persuteiosaa
Varmasti saattaa ollakkin aito, se nyt ei vaan riitä sillä presidentin pitää myöskin osata asiansa.
- ViisatONnatossa
Vastenmielinen umpikiero jalasmökki Stasi-listalla KGB.
- Nordkapper
Ihana Laura ja niin älykäs.
- yyyrt51
Laura on aidosti tyhjäpää, mutta se ei riitä presidentiksi valitsemiseen.
- ILikeFinland
Kaunis, älykäs, oikea Suomalainen rotunainen, ah.
- NäinOllen
Valinta on helppo.Tarjolla vanhus joka tykkää nuorista naisista.Ikuinen ylioppilas mies joka dikkaa miehistä.Vaiko korkeasti koulutettu perheenäiti.
- kaurista
No taatusti laura ei tarvta suomen itsenäisyyttä myyvää papparaista vaan papan on aika hoitaa lasta kun vielä elää pappa on jo saanut tarpeeksi meille ongelmia saatika itse ymmärtää huhtasaari korjaamaan papansotkuja siinä töitä riittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855362Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423571Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372155Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881720- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205