Tästä linkin kuvasta valehdellaan, että se olisi ollut joku sääilmiö.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005319491.html
Mutta koska minulla on suora yhteys taivaaseen, niin tiedän totuuden asista. Tosiasiassa Harmageddon oli jo tulossa, mutta jessulin astraalipotkukelkan sytytystulppa kastui, eikä se käynnistynyt. Ja taivaan mekaanikko-osaston kerubit olivat tapansa mukaan niin tillin tallin, että korjaamisesta ei tullut mitään. YHWH-sedälle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin peruuttaa retki. Uutta päivää ei vielä ole päätetty, mutta pian se on. Niin kuin aina ennenkin. YHWH-setä vihjaisi myös uudesta vedenpaisumuksesta, kun Nooan arkkikin on löytynyt.
Harmageddon meinasi tulla!
2
120
Vastaukset 2
- alieneidenvisiitti
Siinä on ollut emoalus siis avaruuden muukalaisten. Tuollaisia näkee nykyisin ympäri maailmaa. Säätieteilijät laitettu valehteleen, että se olisi muka joku luonnollinen ilmakehän ilmiö.
- Paipapum
No tuota , kun se harmaketon on sama myytti kuin Pohjanmiesten , Normannien ns, Ragnarök , jota Aatukin hyödynsi , -Jumalten tuho, niin kannattaa alkaa katsomaan Wagnerin oopperoita ;
Muista oopperoista suosittelen , noita perhekursseja varten , katsomaan liikuttavaa rakkausdraamaa Othello , sen loppukohtausta jossa rakastava O , tyrkkää rouvansa Desdemonan lapaluiden väliin kalliin Sheffieldin teräsveitsen
Siinä Rouva D. juoksee varttitunnin lavan ympäri laulaen
MINÄ KUOLEN MINÄ , ; minä kuooolen Minä KUUUOleeen , lalalalaa ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459