Tästä linkin kuvasta valehdellaan, että se olisi ollut joku sääilmiö.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005319491.html
Mutta koska minulla on suora yhteys taivaaseen, niin tiedän totuuden asista. Tosiasiassa Harmageddon oli jo tulossa, mutta jessulin astraalipotkukelkan sytytystulppa kastui, eikä se käynnistynyt. Ja taivaan mekaanikko-osaston kerubit olivat tapansa mukaan niin tillin tallin, että korjaamisesta ei tullut mitään. YHWH-sedälle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin peruuttaa retki. Uutta päivää ei vielä ole päätetty, mutta pian se on. Niin kuin aina ennenkin. YHWH-setä vihjaisi myös uudesta vedenpaisumuksesta, kun Nooan arkkikin on löytynyt.
Harmageddon meinasi tulla!
2
106
Vastaukset
- alieneidenvisiitti
Siinä on ollut emoalus siis avaruuden muukalaisten. Tuollaisia näkee nykyisin ympäri maailmaa. Säätieteilijät laitettu valehteleen, että se olisi muka joku luonnollinen ilmakehän ilmiö.
- Paipapum
No tuota , kun se harmaketon on sama myytti kuin Pohjanmiesten , Normannien ns, Ragnarök , jota Aatukin hyödynsi , -Jumalten tuho, niin kannattaa alkaa katsomaan Wagnerin oopperoita ;
Muista oopperoista suosittelen , noita perhekursseja varten , katsomaan liikuttavaa rakkausdraamaa Othello , sen loppukohtausta jossa rakastava O , tyrkkää rouvansa Desdemonan lapaluiden väliin kalliin Sheffieldin teräsveitsen
Siinä Rouva D. juoksee varttitunnin lavan ympäri laulaen
MINÄ KUOLEN MINÄ , ; minä kuooolen Minä KUUUOleeen , lalalalaa ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561704
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174