Tästä linkin kuvasta valehdellaan, että se olisi ollut joku sääilmiö.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005319491.html
Mutta koska minulla on suora yhteys taivaaseen, niin tiedän totuuden asista. Tosiasiassa Harmageddon oli jo tulossa, mutta jessulin astraalipotkukelkan sytytystulppa kastui, eikä se käynnistynyt. Ja taivaan mekaanikko-osaston kerubit olivat tapansa mukaan niin tillin tallin, että korjaamisesta ei tullut mitään. YHWH-sedälle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin peruuttaa retki. Uutta päivää ei vielä ole päätetty, mutta pian se on. Niin kuin aina ennenkin. YHWH-setä vihjaisi myös uudesta vedenpaisumuksesta, kun Nooan arkkikin on löytynyt.
Harmageddon meinasi tulla!
2
116
Vastaukset
- alieneidenvisiitti
Siinä on ollut emoalus siis avaruuden muukalaisten. Tuollaisia näkee nykyisin ympäri maailmaa. Säätieteilijät laitettu valehteleen, että se olisi muka joku luonnollinen ilmakehän ilmiö.
- Paipapum
No tuota , kun se harmaketon on sama myytti kuin Pohjanmiesten , Normannien ns, Ragnarök , jota Aatukin hyödynsi , -Jumalten tuho, niin kannattaa alkaa katsomaan Wagnerin oopperoita ;
Muista oopperoista suosittelen , noita perhekursseja varten , katsomaan liikuttavaa rakkausdraamaa Othello , sen loppukohtausta jossa rakastava O , tyrkkää rouvansa Desdemonan lapaluiden väliin kalliin Sheffieldin teräsveitsen
Siinä Rouva D. juoksee varttitunnin lavan ympäri laulaen
MINÄ KUOLEN MINÄ , ; minä kuooolen Minä KUUUOleeen , lalalalaa ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381