Minulla on Jailbreak mutta sinä on se huono puoli että se toimi vähän häjysti.
Tule texti: Appia ei voida ladatta.
Ei ollekan kiva.
Ei ollekan kiva kun ei Jailbreak toimi.
3
427
Vastaukset
- Natsas
Nyt natsas ladatta AppValley app store ja sielttä Spotify ja Youtube ja se merkki tarkoitta että ei tarvitse maksa sittä kymppiä kussa.
Ylensä ne toimi vain 1-2 vuorkautta ne sovellukset sen jälken tule texti: tämä sovellus kehitäjä ei ole luotetava tällä iphonella.
Vaikka paina asetuksissa puhaista textiä missä luke Luotan tähän sovellus kehitäjän sen jälken kun olen asentannut sovellukset.
Mutta ne rupea toimiman taas kun jailbreikka uudestan niin sitten ne taas toimi 1-2 vuorokautta.
Sovellukset kestä tavallista pitempän ladatta ja asenta joten saa jännättä ja vetä monta hermo röökiä että natsako.
Mutta kiva kun taas natsas jailbreak. - Ollekan
Taas ei toimi eikä autta vaikka jailbreikka uudestan tyylsä ei o ollekan hauska.:)
Odottin taas 40 minssa kun se laatas ja asenti sovellusta ajatelin että nyt saa jännättä saa jotain kiva niin tulikin vika viesti että:
Appia ei voida ladatta ja amulla kun piti kunella spotify niin tuli viesti että:
Tämäsovellys kehitäjä ei ole luotettu tällä iponella.
Vaikka eilen painoin punaista textiä missä luke:
Luotan tähän sovellus kehitäjän.
Odotta 40 min että saa jotain kiva niin tulenin vika viesti ei o ollekan kiva.:( - Keksinnyt
Jos olis kunnon läppäri niin sais kunnon jailbreak mitä natsa mutta kun LoJack on brikkannut multta kaikki muun läppärit.
Ja minä en ollekan tykkä Lojakista ja mua tekis mieli ampua se kuusipää mitä on keksinnyt lojack.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019