Minulla on Jailbreak mutta sinä on se huono puoli että se toimi vähän häjysti.
Tule texti: Appia ei voida ladatta.
Ei ollekan kiva.
Ei ollekan kiva kun ei Jailbreak toimi.
3
441
Vastaukset
- Natsas
Nyt natsas ladatta AppValley app store ja sielttä Spotify ja Youtube ja se merkki tarkoitta että ei tarvitse maksa sittä kymppiä kussa.
Ylensä ne toimi vain 1-2 vuorkautta ne sovellukset sen jälken tule texti: tämä sovellus kehitäjä ei ole luotetava tällä iphonella.
Vaikka paina asetuksissa puhaista textiä missä luke Luotan tähän sovellus kehitäjän sen jälken kun olen asentannut sovellukset.
Mutta ne rupea toimiman taas kun jailbreikka uudestan niin sitten ne taas toimi 1-2 vuorokautta.
Sovellukset kestä tavallista pitempän ladatta ja asenta joten saa jännättä ja vetä monta hermo röökiä että natsako.
Mutta kiva kun taas natsas jailbreak. - Ollekan
Taas ei toimi eikä autta vaikka jailbreikka uudestan tyylsä ei o ollekan hauska.:)
Odottin taas 40 minssa kun se laatas ja asenti sovellusta ajatelin että nyt saa jännättä saa jotain kiva niin tulikin vika viesti että:
Appia ei voida ladatta ja amulla kun piti kunella spotify niin tuli viesti että:
Tämäsovellys kehitäjä ei ole luotettu tällä iponella.
Vaikka eilen painoin punaista textiä missä luke:
Luotan tähän sovellus kehitäjän.
Odotta 40 min että saa jotain kiva niin tulenin vika viesti ei o ollekan kiva.:( - Keksinnyt
Jos olis kunnon läppäri niin sais kunnon jailbreak mitä natsa mutta kun LoJack on brikkannut multta kaikki muun läppärit.
Ja minä en ollekan tykkä Lojakista ja mua tekis mieli ampua se kuusipää mitä on keksinnyt lojack.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974