Täällä keskustelua lähinnä sotkevat murhan suosijat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. Heidän kanssaan keskustelu on oikeastaan mahdotonta, sillä he eivät todellisuudessa keskustele.
Kyse on siitä, että he eivät kykene mitenkään perustelemaan mielipiteitään. Heillä on viime kädessä vain yksi teesi, eli väite siitä, että murha on "naisen oikeus", eikä edes murha. Viime kädessä heillä ei ole muuta sanottavaa. Kaikki muu teksti, mitä he tänne syöttävät on vain sivukohinaa.
Kiihkeä murhan suosija lukuisine sivupersoonineen tekee vain vahinkoa omalle asialleen. Jokainen järkevä ihminen käsittää murhan olevan useilla perusteilla yksselitteinen ilmiö akselilla paha mukavuusmurha - hyvä lapsen elämä ja sen suojelu.
Esimerkin sairaasta logiikasta saa ketjusta, jossa kirjoittaja tosiaankin puolustelee naista, joka murhasi lapsensa jonkun toisen rikoksen vuoksi. Täällä oikeasti saisi olla jonkinlainen kirjautumispakko, jonka avulla edes osa näistä kaikkein törkeimmistä kirjoittajista karsittaisiin pois. Ihan jokainen mielipide ehkä ei sittenkään vain ansaitse julkisuutta, mielipiteenvapaus tai ei. Vapauteen liittyy myös vastuu.
Pohdintaa murhan suosijoista
14
162
Vastaukset
- Asiat.asiana
Tuoko todistaa sinusta jotakin?
- HeilläOnEtuoikeus
Eikö joku joskus sanonut että keskustelu abortinvastustajien kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa. Kaataa nappulat, paskoo pöydälle ja lentää pois paikalta julistautuen voittajaksi. En ole nähnyt vastustajilta asiallista tekstiä, niin ettei pilkkaisi vastapuolen kirjoittajaa ja korostaisi pilkkaa useiden hymiöiden ja naurun kera. Vastustaja on kuin lapsi hiekkalaatikolla, oma hiekkakakku ei onnistu joten rikkoo kostoksi muidenkin kakut. Tiedä sitten onko asialla yksi ja sama tyyppi kirjoitustyylistä päätellen.
Kyseinen henkilö on varmasti ollut koulukiusaaja, varmaakin jatkaa samaa töissä (mikäli on) ja näköjään ainakin tällä palstalla. On ottanut pakkomielteekseen tietyn aiheen, kyttää ja kiusaa ihmisiä sen minkä ehtii ja puolustaa käytöstään, ei näe siinä itse mitään vikaa, ihan niinkuin kiusaajakaan ei näe omassa toiminnassaan. Vastustaja on jäänyt lapsen tasolle. Väittää suojelevansa lapsia tuolla käytöksellä mutta kyseessä on sama asia kuin se että Sipilä jokaisen terrori-iskun jälkeen sanallisesti tuomitsee iskun. Noin, teko tuomittu, mitään pahaa ei enää tapahdu. Joten miksi enää välittää vastustajien valhehorinoista? Se on heidän mielipiteensä eivätkä saa sillä abortteja kiellettyä, onneksi. Oikeastaan on vain huvittavaa katsoa sitä raivoamista, kun niin kovaa väittävät että "se raivo on siellä puoltajan ja abortintehneen päässä, MINÄ olen norrrrrrmaaaali!!!!".Oon huomannut myös näissä abortintehneissä olevan samoja, jotka taas on mieleltään lapsentasoisia kun ei itse halunnut lasta ja mikä viittaa enemmän siihen koulukiusaamiseen hän todennäköisesti kiusaaja ja itse halun tappaa jo syntyneen lapsensa.
Ihan loogisempaa on sellainen on .
Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
Tämä on tutkittua juttua.valtakunta kirjoitti:
Oon huomannut myös näissä abortintehneissä olevan samoja, jotka taas on mieleltään lapsentasoisia kun ei itse halunnut lasta ja mikä viittaa enemmän siihen koulukiusaamiseen hän todennäköisesti kiusaaja ja itse halun tappaa jo syntyneen lapsensa.
Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
Tämä on tutkittua juttua.https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-nainen-pettaa-syyta-miehekkaampia-miehia-he-herattavat-naisten-seksihalut/5310152
Joten silloin raskaaksi tulo on todennäköisempää ja sepä on helpompaa naiselle todistaa toisen raiskanneen ja itselleen olevan haluttu.
todennäköisesti nämä naiset ovat narsistisia koska kykenevät valheisiin ja on tunne kylmiä lastaan kohtaan.valtakunta kirjoitti:
Oon huomannut myös näissä abortintehneissä olevan samoja, jotka taas on mieleltään lapsentasoisia kun ei itse halunnut lasta ja mikä viittaa enemmän siihen koulukiusaamiseen hän todennäköisesti kiusaaja ja itse halun tappaa jo syntyneen lapsensa.
Tämä on tutkittua juttua."Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
Tämä on tutkittua juttua."
Siis mikä on tutkittua juttua? Tuo on ihan käsittämätöntä kieltä, missä ei ole päätä eikä häntää. Laita jotain tutkimuksia tänne asiasta, jospa siitä selviäisi mitä oikein ajat takaa tuolla siansaksalla.tieteilijä kirjoitti:
"Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
Siis mikä on tutkittua juttua? Tuo on ihan käsittämätöntä kieltä, missä ei ole päätä eikä häntää. Laita jotain tutkimuksia tänne asiasta, jospa siitä selviäisi mitä oikein ajat takaa tuolla siansaksalla.Noh siinä on linkki mutta näyttävästi on sulla vaikea katsoa sitä.
tieteilijä kirjoitti:
"Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
Siis mikä on tutkittua juttua? Tuo on ihan käsittämätöntä kieltä, missä ei ole päätä eikä häntää. Laita jotain tutkimuksia tänne asiasta, jospa siitä selviäisi mitä oikein ajat takaa tuolla siansaksalla."Nainen sen sijaan pettää huomattavasti valikoivammin. Naiset ovat flirttailevampia, ottavat riskejä ja käyttäytyvät provosoivammin – eritoten ovuloidessaan. Ja ovulaatio onkin tässä avainsana: naiset myös tuntevat enemmän vetoa maskuliinisempiin ja fyysisesti viehättävämpiin miehiin ovulaationsa aikana.
Tiedäthän eläinten soidintanssin, jolla uros yrittää tehdä naaraaseen vaikutuksen ja osoittaa olevansa se kaikista vahvin, parhain ja komein mahdollinen ehdokas? Naaras valitseekin näillä perusteilla parittelukumppaninsa taatakseen terveet jälkipolvet.
Naisten halukkuutta ja pettämiseen linkittyvää käyttäytymistapaa selitetäänkin muun muassa evoluutiobiologi Ronald Fisherin vuonna 1930 kehittämällä teorialla: koska naisten lisääntymisen mahdollisuus on rajallinen, naiset, jotka ovat seksuaalisesti aktiivisia (ja näin ollen myös pettävät kumppaniaan) nostattavat mahdollisuuksiaan lisääntyä pariutuessaan viehättävän ja vetoavan miehen kanssa ovulaationsa aikana. Näin ollen myös lapsista tulisi terveempiä ja viehättävämpiä. Siksi uskotaan, että naiset pettävät herkemmin kumppaniaan ovulaationsa aikana.
"
Olen myös katsonut dokumentin aiheesta, jossa tutkittiin ja kiihottumisen lämpöä "vieraisiin" miehiin mitkä osottautui erittäin korkeammaksi kuin oma kumppani.- LGT
valtakunta kirjoitti:
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-nainen-pettaa-syyta-miehekkaampia-miehia-he-herattavat-naisten-seksihalut/5310152
Joten silloin raskaaksi tulo on todennäköisempää ja sepä on helpompaa naiselle todistaa toisen raiskanneen ja itselleen olevan haluttu.
todennäköisesti nämä naiset ovat narsistisia koska kykenevät valheisiin ja on tunne kylmiä lastaan kohtaan.Miten noi sun pettämis jutut ja maikkarin juttu liittyy aborttiin? Pelkääkö valtakunta että ukko on pettämässä vai miks pettäminen mielessä? Semmosia ne miehet on. Voi jättää monenkin lapsen äidin kun ei leikki huvita. Siinä sitten on moraalinsa kanssa. 😢
Mitä kertoo abortinvastustajan älystä, kun ei osata muuta kuin apinoida toisten kirjoituksia eikä keksitä mitään rakentavaa keskustelua, vaan kommentit on täynnä törkeää nimittelyä ja hymiöitä.
Sinun rakentavaa keskustelua ei näkynyt tuossa ylempänä, eikä tässä kun olet itse tekemässä juuri sitä, mitä syytät niiden tekevän näissä virkkeessäsi ja kuvasi on hymysi.
Ei käytöstapojavaltakunta kirjoitti:
Sinun rakentavaa keskustelua ei näkynyt tuossa ylempänä, eikä tässä kun olet itse tekemässä juuri sitä, mitä syytät niiden tekevän näissä virkkeessäsi ja kuvasi on hymysi.
Ei käytöstapojaAnteeksi mutta en ymmärrä tuota siansaksaa.
tieteilijä kirjoitti:
Anteeksi mutta en ymmärrä tuota siansaksaa.
Olet vain valehtelija ja kieroilija.sen varmasti ymmärrät.
tieteilijä kirjoitti:
Anteeksi mutta en ymmärrä tuota siansaksaa.
Ja nyt hyvin yksinkertaistin sanomani sinulle.
- ompataaskumma
"eikä keksitä mitään rakentavaa keskustelua, vaan kommentit on täynnä törkeää nimittelyä"
Tääkin räksytykses puuttuu totaalisesti oman sakkis (sun ;)) alotuksesta :DDDD
Mitä se sitten kertookaan sossupaatin älystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761