Sama tilanne on sotilaitten suhteen. 90% pullamösistä ei selviä edes Cooperista läpi. Fyysiset lihas testit ovat surkeita. 30-leukaa 30 sekunnissa ei vetänyt kukaan muu kuin minä meidän komppaniassa. Yhtään vaivaista pistesijaakan ei ole herunut MM- kisoissa. Svduilla ja Norskeillakin menee paremmin. Kyllä kannattaa olla isänmaallinen, kun noinkin hienosti pyyhkii.
"Mahtavia" urhelijoitamme MM- kisoissa!
9
257
Vastaukset
- Faktaamies
Estejuoksija Camilla on ollut paras näyttelijä. Nilkka oli kuulema pipi, vaikka juosussa sitä ei huomannut lainkaan. Selitteli aivan mitä sattui ja totuus unohtui, eli kunto ei kestänyt alkuunkaan tälle häntäpään valvojalle.
- Svduisvdui
Aloittaja veti 30 "leukaa" 30 sekunnissa eikä saanut yhtä vaivaista pistesijaakaan, ihan pullamösi taitaa olla? Svduillakin (?) menee paremmin...
- LisääFaktaa
ironmikess kirjoitti:
Pyri samaan kukkakeppi, vaikket siihen koskaan pystykkään.
Ja näin valehtelee säälittävä pieni ''ironmikess''....
''Hahah! Tottakai myönnän, sillä olin lomatkalla siellä käymässä! Kuten olen aina sanonut, en koskaan puhu paskaa. Kukaan teistä epäilevistä hyypiöistä ei pysty todistamaan, ettei kuva ole, minusta vaan jostain Farukista? Kuva on selkäpuolelta otettu ja kasvoja ei näy, ei minun, eikä "Farukin".
Ei voi siis mitenkään todistaa, että kuva on muka Farukista, eikä myökään minusta. Kuva on kuitenkin profiilissani, eikä minulla ole mitään syytä laittaa sinne väärää kuvaa.
Kun todellisuudessa.......
Kaikki mainoksen kuvat ovat esittelyvideosta joka salilla pyörii ja niissä esiintyy vain omaa henkilökuntaa, ei siis yhtään turistia.
Videon tarkoitus on opettaa aloittelijoille oikea treenitekniikka.
Kyseessä on yksi neljän salin ketjusta, avattu 2014.
Nämä ovat kaikki ns. members only gymejä, ei walk in gymejä joissa lomaileva satusetä voisi käydä kuolaamassa kuntoilijoita.
Tämä ja paljon muuta tietoa löytyy ketjun promosivustolta.
- Ryssätovatämmiä
Juu ja ryssät eivät kelvanneet koko kisoihin...huumepäiset maatuskamammanpojat :D
- OnOnn
Onhan siellä venäläisiä!
- Teemoselänneonbest
Suomalaisilla on todella hyvät näytöt MM-kisoista !
Tämän tietävät kaikki vähänkin urheilua ymmärtävät Suomalaiset.
Erityisen menestyksekkäitä olemme olleet jääkiekossa.
Pullamössöttely taitaakin olla aloittajan itsensä ajanviete ? - ufytdtud
Jamaican ja Trinidadin armeijat on kyllä kovia. Bahamasta puhumattakaan.
- KkkMan
Jääkiekko on surkea pikkulaji maailmassa .joten siinä voi Suomikin pärjätä😫
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913