Jumalalla ei ole pienintäkään mahdollisuutta voittoon.
lentävä spagettihirviö voittaa jumalan
8
182
Vastaukset
Pastafarismiin käännyttämisessä ei ole tiettävästi ketään pahoinpidelty saati tapettu. Todellinen rauhanuskonto.
- 8765
Lentävä Spaghettihirviö kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla, tiedoksesi.
- Epäjumalienkieltäjä
he-ma kirjoitti:
Se on nyt skisma päällä ja jakaantuminen spagettiin ja Spagettiin alkanut.
Ei ole mitään skismaa. Jokainen aito pastafari kirjoittaa Spagettihirviön pyhän nimen isolla alkukirjaimella. Ne jotka kirjoittavan nimen pienellä eivät ole oikeita pastafareja. Tämä on Totuus ja ne jotka kieltävät Totuuden eivät voi olla oikeita pastafareja. Minä tiedän Totuuden, koska minun uskoni Lentävään Spagettihirviöön on ainoaa oikeaa uskoa.
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Ei ole mitään skismaa. Jokainen aito pastafari kirjoittaa Spagettihirviön pyhän nimen isolla alkukirjaimella. Ne jotka kirjoittavan nimen pienellä eivät ole oikeita pastafareja. Tämä on Totuus ja ne jotka kieltävät Totuuden eivät voi olla oikeita pastafareja. Minä tiedän Totuuden, koska minun uskoni Lentävään Spagettihirviöön on ainoaa oikeaa uskoa.
Ramen!
- tukeni.pukille
Joulupukki on jumalista lahjakkain. Hänen toimintansa tukemiseen sijoittavat miljardeja raahaa joka vuosi niin muslimit, kristityt kuin muutkin höynähtäneet.
- 9574
Lentävä Spaghettihirviö ON AINOA OIKEA JUMALA!
- 12___13
Lentävä Spagettimonsteri nähty, peruskoulussa 1993.
Kaveri löi pulpettinsa kannen kiinni kesken lounaan > veitsi naapuripulpetin lautasen alle = koko lautasellinens spegettia liisi halki luokan. Onnettoman uhrin ihmetellessä "minne ruokani katosi" Spakettimonsteri teki täysvoltin ilmassa ja palasi ihmisten keskuuteen.
Onkos Jeesus ikinä tehnyt spagattia (puukannta väistääkseen) ja palannut uskoviensa luokse ?
Mielestäni Jeesus meni hautaan juuri terästikun ja laudanpalan kohdatessaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608