Afrikka itse ei laita tikkua ristiin kun rahat ja ruuat kumminkin tulee automaattisestti syntyvyys räjähtänyt käsiin elävät kuin alkuasukkaat vain lisääntyäkseen ja nyt saamme ne kaikki Eurooppaan.
Rahan laivaaminen Afrikkaan oli huono päätös.
3
1276
Vastaukset
- roletaari
Paitsi rahan, niin koulutusta lukuun ottamatta kaiken muunkin avustuksen vieminen sinne on teollisuusmaiden itsemurhaa ja ympäristökatastrofin nopeuttamista.
Varsinkin Afrikkaan tungettu terveydenhuolto on tuhoisaa väestöräjähdystä ajatellen. - Nomoneyanymore
Kehitysapu pitää lopettaa kokonaan. Jos eivät pärjää omillaan, niin se on luonnonvalinta.
- hevosheikki
Kaikki rahallinen kehitysapu on huonoa apua. Ainoa oikea kehitysapu on opettaa ihmiset elämään omalla työllään. Kaikki kehitysmaat pitää opettaa tuottamaan oma ruokansa jne. Kun kehitysmaille annetaan rahaa ja ruokaa, se on loputun ongelma. Rahalla ostetaan aseita kaiken maailman sotiin ja ruuoka menee yläluokan bisneksen pelinappulaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742