Viime syksynä yhden kaverin kanssa päätettiin kokeilla miltä piiskaleikki tuntuisi. Sitten oli vähän erimielisyyttä kumpi piiskaa ja kumpi on koekaniini. Kaveri sen sitten ratkaisi, hän kun on harrastanut noita taistelulajeja ja tietää jo tarpeeksi miltä kipu tuntuu. Ilmoitti myös röyhkeästi, että koska hän on vahvempi meistä kahdesta, niin on ihan luonnollista, että hän piiskaa. Neuvottelut loppuivat siihen, hän ei ollut kuulevinaankaan minun protestejani, sanoi vaan, että sopimus pitää. Minua alkoi asia siinä vaiheessa jo pelottamaan ja harasinkin melkolailla vastaan. Mutta koekaniiniksi jouduin.
Kun minä sitten vaadin, että seuraavana piiskataan häntä, niin jätkä vain nauroi. Tuon jälkeen en ole ollut kaverin kanssa tekemisessä. Minua nolottaa hänen kohtaamisensa. Onko tällainen häpeä yleistä vai onko vika minussa? Miksi pitäisi häpeillä, eikö ilmiö ole melko yleinen ja moni on varmaan kurillaan kokeillut. Eikä se edes ylimaallisen kipeästi sattunut. Eikä kokeilu minua muuten haitannut, paitsi kaverin ja minun väliin syntyi häpeän kuilu, eikä kavereita muutenkaan niin hirveästi ole. Kuinka tuollainen häpeän tunne poistetaan?
Piiskaleikki ja häpeä
69
4382
Vastaukset
- sama-takaisin-
Tuohan on helppo tapaus. Hommaat kaverin ja piiskaatte sen piiskaajan, niin häpeilyt voit unohtaa kerralla.
- LeikinKoekaniini
Kiitos sama-takaisin- neuvostasi, se teki minut todella iloiseksi! Iloa kesti ainakin varttitunnin, mutta sitten alkoi taivaanrannelle kertyä mustia pilviä. Kuinka minä löydän sopivan kaverin hommaan. Sitä paitsi minun pitää kertoa apulaiselle syy piiskajaisiin, häntäkin asia saattaisi naurattaa ja likapyykki leviäisi entistä enemmän.
Kiitokset sinulle kuitenkin avusta, neuvosi on tähän astisista ehdottomasti paras.
Psykologiassa opetettiin, että ongelma poistuu, kun siitä puhuu, mutta eipä tästä kehtaa puhua kenellekään. Enkä ole varma korvaako täällä avautuminen puhumisen. Puhuttaessa toinen kuitenkin reakoi ja ottaa kantaa asiaan, ehkä siinä piilee sen terapeuttinen voima.
Minun kannaltani tähän liittyy monta ikävää asiaa, jotka olisivat saaneet jäädä tapahtumatta. - sama-takaisin-
Toinen neuvo. Yllätät hänet ja laitat käsirautoihin. Silloin et tarvitse kaveria avuksi, vaan voit hoitaa homman ihan itseksesi. Vain näin voit saada häpeilyn jaettua molemmille.
- torsunmäki
Häpeä taitaa johtua siitä että tämä piiskauskokeilun kaverisi ei tuntunut luotettavalta. Vaikka voi sitä olla mutta takaraivossa saattaa kolkuttaa että jos se kuitenkin vuotaa salaisia tietoja.
Ei siinä mitään hävettävää ole mutta paras kokemus tietysti tulee 110% luotettavan ystävän kanssa, kokeilu ei variaatioita, ehkä naamioitumisjuttuja ja sitominen johon lisänä piiskaus... kiihottava lisä voi olla joutua luontoon sidotuksi, jos on sopiva paikka.
awot =) - LeikinKoekaniini
Yksi mahdollisuus on, että hän naureskelee minun kustannuksellani muille, vaikka en oikein siihen usko, koska kukaan ei ole mitään sanonut. Ainahan on niitä joiden kautta tieto leviää.
Tuohon iltaan liittyy monta noloa juttua, esim. minä hain sen risun, jota meidän piti molempien maistaa, mutta jouduinkin vain yksin koekaniiniksi. Ymmärrän, että kaverilla oli hauskaa.
Toiseksi yritin puhumalla selvitä tilanteesta, kunnes se oli myöhäistä. On aika typerää protestoida siinä tilanteessa, minun olisi pitänyt arvata mitä on tulossa. Olisi pitänyt panna suu kiinni ja ottaa alusta asti järeämmät aseet käyttöön. Ym. - rtgbyhj
Mikä ihme siinä piiskan saannissa hävettää, jos kerta itse selkäsaunan hankkii?
- Mielikuvituksen-leikkiä
Oma mielikuvitus. Siitähän siinä on kyse.
- Häpeilijä
Nuoruusvuosilta muistan päällimmäisenä sen häpeän, se ainakin oli todellista. Kun isä astui sisälle piiskan kanssa ja kaikki näkivät sen. Silloin oli itseltä kaikki asiat pois hallinnasta, naamaltaan olin varmasti vaikka minkä värinen ja hiiret juoksivat selkärankaa pitkin. Asia oli selvä, että olin jollakin tavalla töpeksinyt ja syyllisyys hävetti. Mutta "rikokseni" muuttui vielä suuremmaksi, kun siitä rangaistiin näin ankarasti.
Sekin hävetti, että kaikki näkevät kuinka minun käy. Isä määräsi tulemaan luokseen, mutta en minä pystynyt kävelemaan, veri kohisi päässä niin, että tuskin edes kuulin hänen puhettaan.
Isä tarttui olkavarresta kiinni ja vei mennessään. Hävetti olla isän kanssa niin lähekkäin, hän ei muulloin edes koskenut minuun. Häpeä vaan lisääntyi, kun minä aloin marista jo, kun minulta laskettiin housuja. Vihoviimeinen pisara oli se, että joutui isän pollville mahalleen iso miehenalku. Sitten ei kerennyt tuntemaan häpeää, kun piiska ratsahteli pakaroille, kaikki ajatukset suuntautuivat kipuun ja kuinka saisi sen loppumaan.
Kun toimitus loppui, niin häpeä syöksyi taas joka puolelta: pakarani oli paljastettu kaikkien nähtäväksi, minä olin parkunut kuin pikkukakara ja olin räpisköinut isän otteessa ilman tulosta. Onneksi sain heti poistua huoneesta, housunikin nostelin vasta eteisessä. Häpeä kulki matkassani monta viikkoa, kunnes joku toinen piiskattiin, silloin kuvitteli, etteivät he enää muista minun tapaustani.
Kukin sisarista suhtautui piiskan saantiin erilailla, minä luultavasti pelkäsin sitä eniten, mutta joku saattoi hävetä sitä vielä enemmän kuin minä.
- OnneksiOlkoonVaan
Eikös piiskaaminen kuulu ns. häpeärangaistuksiin? Tässä tapauksessa tavoite saavutettiin hyvin.
- jln
En nyt keksi ongelmaasi muuta ratkaisua kuin että sinun täytyy etsiä itsellesi varmaotteinen piiskaaja mielellään kokenut "hieman vanhempi" ja ensin jutella ja sopia kunnon pelisäännöt sillä juttelemalla asiasta avoimesti siitä tulee luonnollista eikä sinun tarvitse hävetä jälkeenpäin vaan olla ylpeä itsestäsi.
- VarmaOtteinenJuttu
Mitenkä siitä voi olla ylpeä, jos saa varmaotteisesti selkäänsä?
Eikös tämä asia alkanut siitä, että jätkät ajattelivat kokeilla miltä piiskan saaminen tuntuu ja sitten toinen menee piiskaamaan kaverinsa kielloista huolimatta. Itse ei persettään risulle tarjoa, vaan naureskelee toiselle.
Taisi tässä tapauksessa tuo varmaotteinen piiskaaja olla se arempi. Minusta tässä tapauksessa pitäisi hävinneen osapuolen kääntää asia jotenkin leikiksi ja sitten normalisoida suhteet, jos samoissa porukoissa liikutte. Mutta mikä olisi se huumorin kukka tässä tapauksessa? Sain selkääni niin että vieläkin naurattaa. (-: - sattuuhan
Piiskaleikkiin kuuluu hyvinkin se häpeä, jos niin haluaa. Meillä piiskaillaan vuorotellen ja keskustellaankin asiasta, eikä siihen liity mitään häpeää, mutta olemme olleet paikassa, missä talon emäntä sai piiskaa kun olimme kyläilemässä. Alkoi isännän "toruilla" ja "uhkailuilla" ja komennolla mennä makuuhuoneeseen. Isäntä meni perässä ja iski silmää. Kohta alkoi piiskausäänet ja ulinat ja sitten isäntä tuli takaisin. Myöhemmin, kun olimme lähdössä, emäntä tuli saattelemaan.
Kaikki oli teatteria. Rouva haluaa siihen sen häpeän tunteen mukaan. - HäpeämäänKasvatettu
Onko se oikeaa häpeää, jos se haluaa tuolla lailla mukaan? Minä en pysty ainakaan kenenkään kanssa puhumaan saamistani piiskoista. Kun joku on joskua asiasta jotakin kysynyt, niin olen ehdottomasti kiistänyt koskaan selkäsaunaa saaneeni. Täällä tuntemattomana pystyn asiasta puhumaan, mutta jätän ehdottomasti sellaiset yksityiskohdat pois, josta joku pystyisi minut tunnistamaan.
Olen paljon miettinyt syytä häpeääni, järkevimmältä tuntuisi selitys, että miehen pitää pystyä puolustamaan itseään. Jos joku tuosta noin vain piiskaisi ilman minun suostumustani, niin se söisi miehistä kunniaa. Mutta miksi hävetä sitten tapauksia, jotka ovat sattuneet jo ennen kouluikää. Ehkäpä minä olen siirtänyt niihin häpeän tunteen myöhemmin, enkä vain muista millainen häpeily niihin aikaisemmin liittyi.
Minullakin oli koulukavereita, jotka saattoivat vielä lukioikäisenä kertoa, että olivat saaneet selkäsaunan tai että isänsä oli pakottanyt parturiin tai muuten puuttuneet vahvemman oikeudella heidän elämäänsä. Tuollaisista tilanteista puhuminen hävettäisi minua valtavasti, mutta toisen kertomana ne huvittivat, ilmeisesti sen takia, että kertoja itse suhtautui asiaan huumorilla. Tosi asia on, että olen saanut isältäni piiskaa housut kintuissa vielä rippikoulun jälkeenkin, mutta minusta tuota tietoa ei saisi ulos edes poliisikuulustelussa. Tapauksen muistan yksityiskohtineen kaikkia ajatusiani myöten paljon paremmin kuin koko rippikoulun. - Häpeäisinkö
Onko Suomessa sellaisia piiskaajia, joista on mukavaa, että kuritettava yrittää rimpuilla vastaan koko ajan?
Jos fetissi sisältää "häpeänhimon" niin siinähän sitä häpeää tulee roppakaupalla, kun saa väkipakolla piiskaa.Minulle se on vähän kiihottava rimpuilla vastaan vaikka haluan saada piiskaa se on kiihottava rimpuilla vastaan
- Olis.kivaa
strykpojke kirjoitti:
Minulle se on vähän kiihottava rimpuilla vastaan vaikka haluan saada piiskaa se on kiihottava rimpuilla vastaan
Asiaan kuuluu täydellinen nöyrtyminen ja housujen riisuminen naisen tai useamman edessä. Edelleen pidemmän aikaa ilman housuja piiskan jälkeen. Ehkä iso vaippa sallitaan housuissa jonkin ajan jälkeen. Siihen saa luvan saatuaan roiskaista. Saattaa tosin saada vitsaa uudestaankin, jos ei puhu kohteliaasti
Mitä varten pitäis käyttää vaippoja?Ei silloin enää paljastaa piiskattu perseeni ja minun kullini!Kyllä minä paljo mielummin käyn aivan ilman vaatteet ja paljastan minua!Se on minun mielestäni paljo nöyrympi kuin vaippoja!
- Olis.kivaa
Et ole kokeillut isoa vaippaa, kun peffaa kirveltää? Tuntuu ihan hyvältä. Sillä voi levittää vähän voidetta. Tekee hyvää.
Piiskattu perse on kaunis!Mitä varten piilota se vaippoja?
- Leena40
Varmaan talvella kun on paljon vaatteita, mutta ei kyllä kesällä bikineissä! Piisausleikit sopii paremmin talvikauteen niin ei tarvitse olla niin varovainen.
Tämä kesä minä käytän pitkäkalsarit koko kesä,siis ei sortseja minulle ja se on hyvä tämä viikko koska piiskasin minun sisäreidet niin paljo että ne ovat värisiä koko viikko!
Leena40 kirjoitti:
Varmaan talvella kun on paljon vaatteita, mutta ei kyllä kesällä bikineissä! Piisausleikit sopii paremmin talvikauteen niin ei tarvitse olla niin varovainen.
Muuten on mukava nähdä että Leena40 lukee mitä minä ja muut kirjoittavat täällä!
- sehäpee
Itse tykkään kun saan piiskaa ja se et siinä on jotain lisä kiihotusta / alistamasin tunnetta.
Fantasia olis ku olisin yksin ja moni mies tai miehen ystävät katselis kun miehet piiskais mua omalla ratsupiiskallani ja silmäni olis peitetty enkä tietäis ketä he olivat.
Häpeähän siinä olis kun tapaisin miehiä enkä tietäisi et hän on se.- Leena40
Se olisi tosi kiihottavaa olla silmät sidottuna eikä tietäisi ketkä piiskaavat! Täytyisi vaan olla ihan varma ettei kukaan osu kasvoihin!
Leena40 kirjoitti:
Se olisi tosi kiihottavaa olla silmät sidottuna eikä tietäisi ketkä piiskaavat! Täytyisi vaan olla ihan varma ettei kukaan osu kasvoihin!
Minä pitäisi naurata!Minkälaainen maailma sinä eläät?Ei tämå piiskausjuttua on niin että monet osallistuu!Minä olisin onnellinen että yksi ihminen suomessa olisi kiinnostunut jakaa minun fantasiat!
- Leena40
strykpojke kirjoitti:
Minä pitäisi naurata!Minkälaainen maailma sinä eläät?Ei tämå piiskausjuttua on niin että monet osallistuu!Minä olisin onnellinen että yksi ihminen suomessa olisi kiinnostunut jakaa minun fantasiat!
Fantasioita on monen laisia! Ihan hyvin saan toivoa tulevani piiskatuksi eri tavalla kuin sinä! Sinä tykkäät että yksi nainen piiskaa sinua ja minä kuvittelen joutuvani useamman miehen käsittelyyn ja toivoakseni se myös joskus onnistuu.
Kyllä se alkoi minulle samalla tavalla kuin sinä että joku katsoi kun sain piiskaa mutta nykyään olen unohdtanut sellaista kun huomaan kuinka vaikea on löytä piiskanystävä!Mutta sinä olet nuori ja pidän käyttää bikiini,sinulla on kaiiki mahdollisuuksia saada mitä sinä toivut!
Nyt minä haluan kysyä sinulta Leena40 elätkö sinä suhteessa?Oletko naimisissa oleva nainen ja lapsia ja sellaista ja onnellinen siinä?Jos ei,mitä varten me emme voimme kokeilla elää yhdessä ja leikkiä pitkiin päivät?Minulla on noin 350000 euroa pankissa ja iso omaisuus,pellot ja metsät ja yksin koko maailmassa!
- Leena40
strykpojke kirjoitti:
Nyt minä haluan kysyä sinulta Leena40 elätkö sinä suhteessa?Oletko naimisissa oleva nainen ja lapsia ja sellaista ja onnellinen siinä?Jos ei,mitä varten me emme voimme kokeilla elää yhdessä ja leikkiä pitkiin päivät?Minulla on noin 350000 euroa pankissa ja iso omaisuus,pellot ja metsät ja yksin koko maailmassa!
En ole ihan vapaa vaikka otankin vapauksia silloin tällöin. Avomies on pitkiä aikoja matkatöissä kotimaassa tai toisinaan ulkomaillakin. Välillä pitää elää ihan omaa elämää.
- Äähghx
Leena40 kirjoitti:
En ole ihan vapaa vaikka otankin vapauksia silloin tällöin. Avomies on pitkiä aikoja matkatöissä kotimaassa tai toisinaan ulkomaillakin. Välillä pitää elää ihan omaa elämää.
Vitsa paljaalle pyllylle sopivan kirpeästi päivittäin pitää mielen virkeänä. Housuitta esiintyminen piristää myös
Leena40 kirjoitti:
Onko sinä olet niin kauan yksin että kerkeä tulla joskus tänne?Minä asun yksin isossa talossa Uudessakaarlepyyssä!En pysty naida mutta kaikenlaista kinky minä rakastaan!Housuitta?Tarkoitta se ilman housuja?Se on kiihottava koska se on niin nöyryyttävä!
- Leena40
strykpojke kirjoitti:
Onko sinä olet niin kauan yksin että kerkeä tulla joskus tänne?Minä asun yksin isossa talossa Uudessakaarlepyyssä!En pysty naida mutta kaikenlaista kinky minä rakastaan!Housuitta?Tarkoitta se ilman housuja?Se on kiihottava koska se on niin nöyryyttävä!
Mitä muuta kinkyä tarkoitat? Ihan kaikkeen en sentään ole valmis.
Kaikenlaista kiihotta minua mutta tarkoitan että he tekevät minulle se mitä on kiihottava,esim sidota minua ehkä riippua katosta tipputta sulattu steriini minun vartalo mutta tuolaista on fantasiota joka on vaikea toteutta ja en halua riippua sidottuna kädet katossa,se otat varmasti liian kipeä kädetvarret?En haluan mitä sotkemista kusi eli kakka ei sotkea sperma kuin kaikki homomiehet haluavat!On ollut monta miehiä joka on ollut valmis tulla antamaan minulle piiskaa mutta ne kaikki haluavat kusella eli ruiskutta sperma yli minua ja se en minä halua!Mutta sidota sinua eli minua sängyssä on kiihottava!
Leena40 kirjoitti:
Mitä muuta kinkyä tarkoitat? Ihan kaikkeen en sentään ole valmis.
Minä haluan eniten se perintenen piiskaa joku minun vanhemmaltani!Siis rangaistuspiiskaa mutta kyllä minä haluan olla sinun ankara isäsikin ja annaa sinulle piiskaa kun sinä tulet liian myöhään kotiin eli sinä haiset tupakasta eli viinasta!Minä ajattelin että jos sinun aviomies ei halua leikkiä sinä voisit kysyä häneltä lupaa?Niin kuin sanoin en halua tavallinen seksi,en naida ja sellaista!Kun miehesi menee pitkän työreissu sinä voisit tulla tänne!
- Leena40
strykpojke kirjoitti:
Minä haluan eniten se perintenen piiskaa joku minun vanhemmaltani!Siis rangaistuspiiskaa mutta kyllä minä haluan olla sinun ankara isäsikin ja annaa sinulle piiskaa kun sinä tulet liian myöhään kotiin eli sinä haiset tupakasta eli viinasta!Minä ajattelin että jos sinun aviomies ei halua leikkiä sinä voisit kysyä häneltä lupaa?Niin kuin sanoin en halua tavallinen seksi,en naida ja sellaista!Kun miehesi menee pitkän työreissu sinä voisit tulla tänne!
Joo tämä mun avomieheni harrastaa vain ihan perinteistä seksiä. Olen joskus vihjaissut että jokin muukin kiinnostaa minua mutta hän ei ole itse halunnut. On minut joskus sidottu sänkyyn ja sitten vähitellen riisuttu niin että vain sukat on jätetty. Sitten tehty kaikenlaista.
Leena40 kirjoitti:
Joo tämä mun avomieheni harrastaa vain ihan perinteistä seksiä. Olen joskus vihjaissut että jokin muukin kiinnostaa minua mutta hän ei ole itse halunnut. On minut joskus sidottu sänkyyn ja sitten vähitellen riisuttu niin että vain sukat on jätetty. Sitten tehty kaikenlaista.
Onko sinun mies tehnyt se?Kysy häneltä jos hän halua leikkiä ja jos hän ei halua kysy häneltä jos se sopii että sinä lähdet reisulle minne ne leikkivät s/m leikkiä?Saman aikaan kun hän on reisulla eli onko teille lapsia joka sinä pitää hoitaa?
- Leena40
strykpojke kirjoitti:
Onko sinun mies tehnyt se?Kysy häneltä jos hän halua leikkiä ja jos hän ei halua kysy häneltä jos se sopii että sinä lähdet reisulle minne ne leikkivät s/m leikkiä?Saman aikaan kun hän on reisulla eli onko teille lapsia joka sinä pitää hoitaa?
Ei häntä kiinnosta muu kuin perinteinen seksi ja lapset pärjäävät kyllä jo ihan hyvin.
Kerran sinä kirjoitti että haluat saada piiskaa ilman että tulee jälkiä!Unohda sitä!Kyllä se pitä tulla jälkiä joka näkyvat monta päivää,se on kiihottava katsoa monta kertaa joka päivä!Nyt minun sisäreidet on ollut punaisia pari päivät mutta tänään ne ovat kaikki sadenkaaret värit,siniset ja keltaiset ja ruskeat!Minä haluan antaa sinulle samat värit vaikka olen itse masokisti!
Leena40 kirjoitti:
Ei häntä kiinnosta muu kuin perinteinen seksi ja lapset pärjäävät kyllä jo ihan hyvin.
Jos tulet tänne saat itse hakea vitsa kamarilta ja niiata kun annat minulle vitsa eli keppi ja kun sinun rangaistus on ohi joudut seisoa palajalle polvellesi ja kiittää rangaistuksestasi ja lupaa totella tulevaisuudessa!Sellaista itsen fantasiodaan ja lukenut täällä tietokonella!
- Master-Pepen-orja
Erikoisen lupaavasti alkanut seikkailuni eräiden saunakundien kanssa päättyi niin, että halusin paitsi saunaseuran, myös muut miehet ja koko gay-kulttuurin. Mutta miehet eivät unohtaneet minua; sain imartelevia tarjouksia, mutta myös uhkauksia, joiden mukaan jätkät aikoivat pyydystää minut raiskattavaksi ja myytäväksi ruotsalaismotoristien BDSM-bileisiin, ellen suostuisi yhteistyöhön.
Hymyilin jätkien jutuille, mutta aloin käymään kunto- ja kamppailusalillani aiempaa kovemmalla ohjelmalla. Halusin oikeaksi mieheksi ja kauaksi pois nöyrästä hinttarista, joka nuolee tosimiesten takakarvoitusta, vaikka olisi yhtiönjohtaja. En halunnut enää nuoleskella ja palvoa jätkien lihaksia, vaan saada omaan kroppaani niin paljon massaa ja poweria kuin muilla yhteensä. Sitten kun joku kaljakeijo sanoisi aikovansa kouluttaa minua, toteaisin siinä käyvän toisin päin. Treenasin edelleen myös pakaralihaksiani, mutta en enää miellyttääkseni miehiä, vaan vahvistaakseni sivupotkuja. En aikonut enää pyllistellä sängyssä kenellekään.
Himokkuuteni gay-miesten ja sex-mastereiden kanssa oli ollut kovaa. Kun pääsin tuon saunaporukan mukaan ensimmäisen kerran, tuntui sävähdyttävältä kuin ensimmäinen seksikokemukseni. Luulin, että nyt vasta löysin oikean porukkani. Olin aivan rakastunut joka jätkään. Riisuuduin alasti ja liityin joukkoon nöyränä tulokkaana ja palveluksiin halukkaana. Mutta vastaan tuli sellainen ristiriita, etten halunnut kuulua mihinkään homojengiin.
Kinky-kaverit olivat koettaneet kaikenlaista houkutellakseen minut perversseihin leikkeihinsä. Lopulta joku teki minulle niin miellyttävän huomionosoituksen, että siihen oli vastattava samalla kohteliaisuudella, mikä tarkoitti sitä, että yleensä vastasin viesteihin. Kaveri esitteli uuden miesystävänsä, joka sopisi muka minullekin. Kundi oli sivistynyt, mutta parrakas ja brutaali muistuttaen hieman elokuvatähti Colby Kelleriä. Kun kaverini pyysi minua käymään, menin. Jätkät olivat vahvoja niin, että minusta oli heille vain vähän vastusta. Koetin työntää heitä pois kimpustani, mutta jouduin antautumaan. Säilyttääkseni ylpeyteni esitin halukasta ja vastasin hyväilyihin, jotka heidän puoleltaan olivat ahnaita niin kuin omistajilla tutustuessaan orjan vartaloon. Miehet haisivat kaljalle ja hielle. He murahtelivat vaatien minulta tottelevaisuutta ja löivät ratsastusraipalla kamalan lujaa. Isäntä Pepe kysyi kaveriltaan, haluaisiko tämä minua - eestä vai takaa? Iso mies vastasi, että - takaa. Mä haluun kattoo pyllyy, kun mä panen.
Pepe käski minut menemään kontalleni. Tuima komentoääni sai minut tottelemaan nopeasti. Pepe kiristi keholleni monimutkaisen yhdistelmän ketjuja ja nahkaa, jolla olin sitten tiukasti kiinni. Olin käynyt pyydykseen kuin saaliseläin, ja nyt olin sidottuna, piiskattavana ja orjuutettuna. Pepe puheli hetken karkuteillä olostani, hipelöi pakaroitani ja sanoi kaverilleen Jonille, että tarjolla on ihan parasta persettä. Olin putsattu ja voideltu. Jäljellä oli vain alistuminen ja antautuminen. Pepen kaverin keskikokoisen valtava parru asettui vakoa vasten kuin muurinmurtaja. Kauan kokemattomana ollut aukko ei päästänyt helposti eikä heti tunkeutujaa sisälle, mutta lopulta, muutaman töytäisyn jälkeen kova parru painui läpi ja Joni alkoi pumppaamaan kämmenet pakaroillani. Pyllyni supisteli ja puristaui härnäävästi ees taas liikkuvan tunkeilijan ympärille. Oo! Oi! Voi! Pepe sanoi, että - Joni, läiski kädellä, piiskaa, satuta sitä! Joni innostui. Vau, jess! Miehen kouran kurittaessa pakaroitani tuli Pepe etupuolelleni ja ahtoi mulkkunsa suuhuni. Pari tuskallista raipaniskua saivat minut perumaan aikomukseni olla yrittämättä tehdä miehelle hyvää. Joni pieksi takamustani ja kovensi seksin tahtia. Oloni olisi ollut kontalleni kahlehdittuna epämukava ilmankin, että minuun työnnetään miestä kahden puolen. Aloin kerjätä armoa. Mutta piina päättyi vasta, kun jätkät saivat orgasminsa.
Pian tämän jälkeen Joni meni menojansa. Isäntä huikkasi hänelle hyvät jatkot. Minusta tuli master Pepen orja. Paperisota ja muutto oli lyhyt urakka. Sen jälkeen isäntäni heitti vaatteeni kaappiin hakkasi kaulaani raskaan kaulapannan. Vapaan pojan ja kapinakundin aikani oli ohi. Pepe kyykytti minua jumppasalilla niin, että ainakin takamukseni sai näköä ja kokoa niin, että Eeva Andressan olisi syytä olla kateellinen. Kun Pepe esitteli minut kaveriporukalleen, ei machoilustani ollut enää mitään jäljellä. Eräs hänen ystävänsä, Pasi, on aloitteleva master, lyhytkasvuinen ja hoikka poika, minua (22) vuoden nuorempi. Hänen ei ole vaikeampi hallita minua kuin isoimpien miesten. Master Pasin käydessä kimppuuni tunnen vastahakoisuutta ja kirvelyä ylpeydessäni, mutta en uskalla muuta kuin alistua kaikkeen, mitä hän komentaa minua tekemään.- Lukuherra
Tyylikäs juttu...
- PystynKuvittelemaan
Miltä se piiskan jälkeinen "krapula" oikeastaan tuntui? Kyllä sitä ainakin lapsena jurnutti jonkin aikaa ja iän mukana tuo jälkitila saattoi venyä useampaan päivään. Lapsena oli se etu, että piiskaaja oli aikuinen.
Jos nyt joku samanvertainen oikean risukylvyn järjestäisi, niin kyllä se varmasti söisi mieltä. Saattaisi tilanne olla hankala, kun aamulla lähdet töihin ja naapuriovesta työntyisi yhtä aikaa ukko, joka juuri eilen sut kunnolla piiskasi kielloistasi huolimatta. Astuisitko edelle vai jäisitkö kulkemaan perässä. Kyllä ennen vanhaan, kun teinipojat vielä saivat vitsaa on häpeä ollut varmasti ihan käsin kosketeltavaa. - kuriaollapitää
Vaimoni haluaa pitää vanhoja äitinsä alusvaatteita, kun piiskaan häntä. Sellaiset vaaleanpunaiset lahkeelliset alushousut ja vaaleanpunainen pitkä alushame. Joskus on sellainen kureliivi, jossa on sellaisia metallisia "luita".
- Olis.kivaa
Sukat sukkanauhoilla pitää olla jalassa, kun lahjehousut lasketaan alas. Housuja ei ihan pian nosteta ylös. Ensin keskustellaan pitkään. Jooko?
- piiskamestari
Olemme olleet naimisissa kohta neljäkymmentä vuotta ja koko ajan on ollut piiska käytössä. Vaimo sanoi jo ihan alussa, että miehen on pidettävä vaimo järjestyksessä ja piiskan käyttö siihen tarkoitukseen on paras. Tosiasia on kuitenkin, että vaimo on se, joka oikeasti määrää, vaikka minä olen pitävinäni vaimon kurissa ja nuhteessa. Vaimon käytös muuttuu, kun hän on piiskan tarpeessa ja kun otan piiskan käteeni ja käsken kumartumaan hän käy jo kuumana ja uikuttaa jo ennen ensimäistäkään piiskan ripsautusta. Puhumme useinkin piiskaamisesta ja hän on aina muka katuvinaan tekojaan. Koko piiskajuttu on alunperin vaimon keksintöä.
- NoloudenHuippu
Kaikista asetelmista nolointa olisi saada piiskaa toiselta mieheltä yleisön edessä. Jos vaikka Antti Ruuskanen piiskaisi, niin se olisi 90 %:sesti noloa, mutta jos Antti Tuisku onnistuisi ottamaan housut alas ja piiskaamaan niin häpeä olisi 100 %.
Nuoruudesta muistan, että vaikka kuinka päätti välttää häpeää sillä tavalla ettei rimpuile vastaan. Olisi sillä tavalla vähätellyt koko selkäsaunan merkitystä ja vaikutusta, niin kuitenkin lopulta aina hermot pettivät ja tuli rimpuilleeksi ja parkuneeksi täysillä. Kyllä sitten oma käytös piiskaustilanteessa hävetti jälkikäteen.- aktiiviharrastaja
Kakarana siinä oli sellainen juttu, että jos päätti olla lujana ja olla hiljaa, oli piiskaus ankarampaa. Piiskaaja luuli, että piiskaa liian hiljaisella voimalla, mutta jos huusi ja kiljui mitä kurkusta lähti, loppui piiskaus lyhyeen. Mutta, kun lapsia oli paljon kuulolla pihapiirissä, kaikki tiesivät heti.
Tätä samaa on kokeiltu nyt aikuisena ja olemme tulleet siihen tulokseen, että jos kiljuu ja huutaa, siitä saa paremmat kiksit
- aktiiviharrastaja
Parannamme maailmaa aina aamukahviporukalla (emme näköjään ole onnistuneet), mutta asiaan: Tuli puhe piiskaamisesta; oli kuulemma radiossa juttua. Kaikilla oli asiasta kokemusta, yksi sanoi saaneensa kakarana niin paljon, että ikinä kukaan ei varmasti tulisi häntä piiskaamaan, ja kun tuli kyse siitä, onko kukaan saanut pyrstölleen aikuisena, oli vähän aikaa hiljaista ja yksi toisensa jälkeen mutisi, että on jotain kokemusta. ....noooh....on sitä...joskus... kokeiltu...
- AjatusKiinnostaa
Olikohan noista kokeilijoista kukaan saanut aidosti rangaistuksena piiskaa?
Onko ylimalkaansa sellaisia, joita rangaistaan vielä aikuisena oikeasti piiskaamalla? - kurispanta
Kyllä saamme molemmat piiskaa ihan aiheestakin, mutta harrastamme sitä myös ihan huviksemmekin. Piiskoja ym löytyy joka tarpeeseen.
- Anonyymi
AjatusKiinnostaa kirjoitti:
Olikohan noista kokeilijoista kukaan saanut aidosti rangaistuksena piiskaa?
Onko ylimalkaansa sellaisia, joita rangaistaan vielä aikuisena oikeasti piiskaamalla?Tätä sanotaan nykyisin "terapiaksi", mutta samapa tuo: Puoliso lopetti tupakanpolton, kun muutaman kerran sai oikein voimallisesti piiskaa ja samalla hänelle kerrottiin, että tupakointi on pahasta ja sen pitää loppua.
- Pilkaajan-palkka
Olen yhden kerran "kokeillut" piiskaleikkejä. Olin armeijssa loppusuoralla ja palloilin kersantin natsoissa. Tämä paska lopultakin päättyy, oli mahtava fiilis kun sitä ajatteli ja otin kaiken irti siitä tunteesta. Vietin viimeisiä lomiani kotona, vanhemman veljen hoitamalla maatilalla. Asui siellä myös vanhemmat, tosin isä oli paljon sairaalassa huonokuntoisena.
Veljellä oli kiire virtasen teossa ja se painosti minua osalliseksi talkoisiin. Enhän minä aikuinen mies kehdannut laiskana olla, kun toinen paineli pää märkänä. Tosin olisin mieluummin laiskotellut, jos sen olisi voinut tehdä salaa kenenkään näkemättä. Joka tapauksessa sen verran vitutti nuo pitkät ankeat päivät itsekseen pytyssä repimässä kuormia hajalle, että pirunpoikanen pääsi luikahtamaan sisälleni. Aloin härkkiä veljeäni, puhuttelemalla häntä korpraaliksi, huutelin pytysta, että korpraali peruuttaa vielä puoli metri.
Annoin jopa käskyjä:
- Korpraali tuokaapa minulle päivän lehti!
Veli huomasi selvästi lesotteluni, se sapetti häntä enemmän kuin arvasinkaan. Kolmantena päivänä jätkä repesi ja julisti:
- Jos vielä yhdenkin kerran sanot mua korpiksi, niin herra kersantti saa selaisen selkäsaunan, ettei ole koskaan ennen saanut.
Täytyy sanoa, että kyllä se vähän puhutteli, veli oli 6 vuuotta vanhempi, painavampi ja kohtalaisen hyvässä kunnossa jos minuun vertasi. Nyt ei passannaut jäädä sanattomaksi, se tulkittaisiin tunnustamiseksi ja katumiseksi, sellaisesta velimies voisi päätellä vaikka mitä.
- Pääsikö unohtumaan, että minä olen kersantti?
- Ei päässyt, tiedän kyllä, että se on kersantti, jonka minä kohta pieksän!
-Tulee melkoiset rapsut, jos sinä valtion virkamihen rikot!
- En riko, saat raippaa perseelle, niin että läski kirisee!
- Ilmoitan vain, että en ole vielä sanonut sitä kiellettyä sanaa.
- Niinhän se taitaa olla, olisin kyllä mielelläni sinut piiskannut, se olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten. Mutta se päivä tulee kyllä, ennustan minä.
Näen sisäisen vision vanhasta mustavalkeasta elokuvasta, jossa Jukolan Juhani piiskaa veljeään Eeroa hirmuisella roitikalla. Näen ihan tarkkaan kuinka Tuomas ja Simeoni retuuttavat Eeron paikalle. Pojan pyristely loppuu siihen, kun Juhani saa lujalla kourallaan hänestä otteen, poika kääntyy koreasti kurittajansa reidelle ja marina alkaa.
Eerolla ja Juhanilla on saman verran ikäeroa kuin meillä veljeksillä, tosin häneltä puuttui kaksi apulaista, mutta sisua Matti-veljellä oli kolmenkin miehen edestä. Hän tuntee tuon kirjan ja elokuvan, kenties ajattelee juuri sitä kohtausta, koska se niin elävänä nousee mieleeni, meillä taitaa olla telepaattinen yhteys. Melko varmasti hän käy minuun käsiksi, jos jatkan nokkailuani. Ajatus, että hän saisi vasemmalla kourallaan minua takaa vyöstä kiinni, voimiltaan se on taatusti Jukolan esikoisen veroinen. Varmasti hän jaksaa roikottaa minua ilmassa vyöstä kannatellen ja raippa viheltää ilmojen halki. Pirullisen paha paikka, ajattelen ja pistän suuni visusti kiinni. - Ratsuksi
Itse on haaveena ollut ehkä vuosikymmeniä,että saisin olla naisen ratsuna.Siis joko nainen ratsastaisi harteillani tai olisin nelinkontin.Naisella olisi ratsastus varusteina piiska ja kannukset.
Nainen saisi suorastaan karjua komentoja ratsulleen ja tehostaa käskyjään piiskalla tai kannuksilla mieltymyksensä mukaan.Naisella olisi sellaiset piikkikannukset.Olisin alasti jotta tuntisin piiskan ja kannukset mahdollisimman hyvin.Nainen saisi ratsastaa minulla niin kauan,että kertakaikkiaan romahtaisin hänen allaan. Onko palstalla ketään naista jolla on mieltymys olla ratsastajana tällaisessa leikissä?- Valitse.niistä
Tampereen Hervannassa on sopivia naisia, alkaen 140 kg.
- Ratsuksi
Ovat liian painavia.Tuon painoiset ei saa ratsastaa poneillakaan.Puolet painosta pois niin alkaisi synkaamaan.
- Näin.käy
Tarjonta vähenee alle 100 kg luokassa
- Nerkoonen-vävy
Piiskauksen tuomasta häpeästä tiedän minäkin jotan, se on melkoinen voima muuttamaan asioita.
Parikymppisenä menin yhden tytön kanssa kihloihin ja sitten lähdettiin tytön kotiin vierailulle. Näin heti, ettei sen vanhemmat asiasta oikein pitäneet, ukko varsinkin oli naamaltaan synkkä ja urahteli epäselviä lausahduksiaan. Minä ajattelin, että tämä kestetään, ei meidän tarvitse tänne toiste tulla.
Ukko kävi yhä hermostuneemaksi ja ilmeisesti ajatteli etten minä pienestä vihjeestä ymmärrä. Lopulta se käski minut kanssaan ulos ja siellä se antoi valmiiksi katsomallaan koivupiiskalla kunnon löylytyksen. Siihen päättyi vierailu ja seurustelu.- Noloudenhuippu
Oliko talon naiset kuulemassa tai kurkkimassa?
- Nerkoonen-vävy
Noloudenhuippu kirjoitti:
Oliko talon naiset kuulemassa tai kurkkimassa?
En tiedä näkivätkö mitä tapahtui mutta varmasti tiesivät ainakin myöhemmin. Saattoi joku tietenkin olla nurkan takana, en ole oikeastaan ajatellut koskaan sellaista vaihtoehtoa. Ennemminkin luulis, että kun selainen mies vitsan kanssa riehuu, niin kannattaa pysytellä mahdollisimman kaukana. En varmasti ollut ensimmäinen siinä talossa, joka oli piiskaa saanut, joten kyllä muut osasivat laskea yksi ynnä yksi on kaksi. Isäntä ei "hienotunteisena" puhunut minun kuullen asiasta mitään muille. Eipä tuo muutenkaan paljoa puhunut urahteli vain.
Joka tapauksessa sattuneesta syystä viivyin vielä melkoisen ajan konevajan takana ennen kuin menin pakkaamaan tavarani ja poistui talosta, eikä kukaan ihmetellyt lähtöäni.
- korvatluimussa
Piiskasta ja häpeänhäpeänhäpeästä kokemus. Harrastimme...olin sidottuna sänkyyn niin, että olin lattialla polvillani takapuoli esillä, pää patjaa vasten niin, etten nähnyt mitään. Vaimo piiskasi rottingilla. Ovikello soi ja kohta avautui, kun se oli auki ja naapurin rouva astui tapansa mukaan sisään ja huhuili että onkos ketään kotona. Vaimo meni vastaan piiska kourassa ja he siellä juttelivat. Vaimo totesi vaan että me vähän tuolla ja molemmat tulivat siihen makuuhuoneen ovelle. Naiset juttelivat asioitaan hetken ja naapuri siihen sitten, että minä tästä lähdenkin että voitte jatkaa.
- Anonyymi
Selkäsauna tuntuu pahemmalta kuin piiskan saanti, ainakin näin arkipuheessa, vai onko niin.
Muutama vuosi sitten kaveri hermostui minuun ja uhkasi antaa minulle selkäsaunan. Eihän se minuun tehonnut vaan jatkoin toilailua niin kauan, että sain sen selkäsaunan eli remmiä perseelle. Nyt se kaveri on humalassa selittänyt, että on joutunut piiskaamaan minut. Parilta eri tyypiltä olen jo kuullut asiasta.
Kyllä hävettää, eihän aikuista miestä piiskata, selkäsauna olisi oikea nimitys tuossa tapauksessa ja vähemmän häpeällinen. - Anonyymi
TESTATTIIN PIISKAAMISTA
Se oli pitkän kehittelyn ja suunsoiton seuraustaja, viinaakin siihen vähän tarvittiin, muttta se päivä lopulta koitti. Itse olin sillon kolmekymppinen ja kaveri 8 vuotta vanhempi. vetoakin oli lyöty, Lasse oli sitä mieltä, että hän pystyy minut piiskamaan ja jos se onnistuu, niin minä joudun pesemään ja siivoamaan hänen autonsa päältä ja sisältä.
Oltiin Lassen talolla, kun testi päätettiin suorittaa. Isäntä kävi valitsemassa puhuttelevan näköisen piiskan. Pisti meikäläisen ajattelemaan, sillä tiesin Lassen riskiksi mieheksi ja vielä hyväkuntoiseksi. Omaksi edukseni luin sen, että aikkuista miestä ei helpolla piiskata, on valtava määrä mahdollisuuksia rikkoa piiskaajan yritelmä ja kun sen tekee tarpeeksi monta kertaa niin kyllä kurittaja väsyy ja luopuu kokko yritelmästä. Lopputuloksena uupunut mies putsaa minun autoni.
Aikaa testille varattiin tunti ja ulko-ovi lukittiin tiukasti. Oltiin valmiit aloittamaan, mutta keskellä huonetta kyräitiin kuin painijat, sopivaa hyökkäyshetkeä odotellen. Ihmeellistä kuinka sellainen tuntui syövän minulta voimia. Olikohan Lassella samanlainen tunne.- Anonyymi
JATKUU
Yhtäkkiä Lasse oli oikeassa kädessäni kiinni, tarkkaan ottaen sormissa ja puristi niin pirusti. Luulin sormieni napsuvan poikki. Hädissäni yritin irrottaa hänen otettaan, sen seurauksen hänen toinen kouransa iskeytyi kiinni niskaani. Voimaa tuntui olevan, kun hän painoi pääni reisiensä väliin ja napsautti länkensä lukkoon. Seuraavana hän väänsi käteni selän taa ja niputti kummankin käden sormet vasempaan kouraansa ja alkoi oikealla kädellään päästellä housujani.
En ollut varma puristiko hän päätäni ja sormiani kaikin voimin, vai onko riskillä kaverilla luonnostaan tuollaiset rajut otteet. Joku heikkohermoisempi olisi jo ulissut hänen otteessaan, mutta minä pysyin vaiti ja heiluttelin lanteitani, että en olisi menettänyt housujani.
Nyt pitäisi rääkäistä, että minä pesen sun auton, tämä törkeä meno loppuisi varmaan siihen. Mutta jos Lasse ei oikeasti aiokaan piiskata, niin kyllä se härnäis loputtomasti minua arkuudesta. Riittäisi vitsejä muillekin kertoa kuinka hän oli laittanut minut ruotuun pelkästään piiskaamisella pelottelemalla. Kauaa ei minun tarvinnut odotella, kun tunsin kuinka vilpoinen ilma virtasi haarukkaani. samassa hän sieppasi minulta jalat kohti taivasta ja vapautti pääni reisiensä välistä. Olin ylösalaisin tiukassa otteessa, eipä siinä voinut oikeastaan muuta tehdä kuin vähän sätkiä. Sain kuitenkin olla varopainen, ettei selkäni katkea.
Lasse teki kunniakierroksen tuvassa ja minun housuni "liehuivat" viirinä kaikkein ylimpänä. Sitten hän istua mätkähti penkille ja minut pyöräytettiin mahalleni hänen syliinsä. Nopeana poikana yritin pompata pystyyn, mutta Lassen kyynärpää painoi minut helposti takaisin. Selkärangan viereen jäi siitä yrityksestä muistoksi jomottava kipea piste. Sellaisia aristavia kohtia minulla alkoi olla jo monessa kohtaa, Lasse oli ajellut kanssani kaasu pohjassa, taitaa tulla tuliset oltavat, jos hän tämän voittaa. Siinä vaiheessa minä tosiaankin vielä jossittelin.
- Anonyymi
Olipa monta mukavaa kirjoitusta tässä ketjussa.
- Anonyymi
Senkö takia täytyi neljä vuotta vanha ketju nostaa pintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, pääsee muutkin lukemaan, kaikkihan eivät olleet vielä edes syntyneet neljä vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko neljä vuotta vanhasta ketjusta käyttää nimitystä klassikko?
- Anonyymi
Siihen aikaan ei vielä puhuttu koulukiusaamisesta, vaikka joidenkin oppilaiden käytös olisi nykytermein koulukiusaamista. Itse jouduin kiusaamisen kohteeksi keskikouluaikana. Luokallamme oli melkoinen korsto, pari vuotta vanhempi kuin muut luokkakaverinsa.
Kerran olin luokassa järjestäjänä, kun tuo poika tunkeutui kaverinsa kanssa luokkaan, lukitsi oven ja kävi kimppuuni. Kaverilla oli mahdottoman hauskaa, kun tuo iso korsto piiskasi minut. - Anonyymi
Olipa pitkä ja ansiokas keskustelu, mutta ainakin yksi asia jäi käsittelemättä. Nimittäin minua kiinnostaisi tietää millaisia syitä on olemassa piiskaamiselle. Itse en kaipaa mitään syytä, parempi saada piiskaa ilman syytä. Minulle hyviä "syitä" olisi se, että kaveri kurillaan piiskaisi, tai kokeiltaisiin kumpi tulee piiskatuksi jne.
Ehkä olen huono kantamaan syyllisyyttä, edes keksittyä sellaista. Tai sitten piiskan saanti tuo jo tarpeeksi häpeää. Onhan melkoinen ero niinä, että olen töppäillyt ja minut on piiskattu sen takia. Tai toinen vaihtoehto, kokeiltiin tässä kumpi meistä on voimakkaampi ja minä sain selkääni.
Muistan kerran teini-ikäisenä sain piiskaa kunnolla, enkä vieläkään tiedä syytä, mutta en ole kehdannut kysyä piiskaajaltani.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723