Olen paljon matkustellut. 10 tunnin lennoillakin moottorit ovat jylisseet koko ajan unettavasti.Kallistahan polttoaine kai on koska ovat nyt keksineet että kyllä ne voi välillä sammuttaakin:
https://www.youtube.com/watch?v=CQRIVqkfils
Moottorit sammuksissa lentäminen.
4
151
Vastaukset 4
Kyseisen videon alussa ei näy moottorin sammutusta vaan se, että melko lähelläkin voi olla muuttuvia olosuhteita ja kondensaation muodostuminen vaatii tietyt olosuhteet.
- www.vanahavainnot.com
Tuo kone lentää erilaisiin ilmamassoihin. Tiedätkö ihan tavalliset pilvet? Ne ovat kosteutta, joka on tiivistynyt näkyväksi.
Taivaalla on pilvien lisäksi normaalia kuivempia ja lämpimämpiä ilmamassoja. Et vaan näe niitä.
Tai no näet ne sitten, kun esimerkiksi jättövanaa tekevä kone lentää sellaiseen ja vana katkeaa. Heh heh, onpa pojilla selityksiä...D
Mitä selitätte nyt kun vanat häviävät kokonaan taivaalta?- ilmastonero
Jos ja kun vanat nyt häviävät kokonaan taivailta niin se on tietysti seuraus ilmaston lämpenemisestä. Kun kymmenessä kilometrissä ei ole enää pakkasta niin ei tietysti vesihöyrykään jäädy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522