POP-"kilsa" vakuutus vähän ajaville

Simcadillac

Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.

8

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta_on_tuosta

Asuin ruotsissa 80 luvulla ja siellä oli silloin ainakin liikennevakuutukset sellaiset että ajokilonmetrit vaikuttivat vakuutukseen.
      Itse ajoin lähes 40 000km/v joten vakuutusmaksut olisivat olleet korkeat.
      Säännöllisin välein autoni konepellin alla surrasi nopeusmittariin liitetty moottori joka rullasi kilonmetrejä pois.
      Virallisesti ajamani kilonmetrit jäivät aina alle 10 000 km/v.
      Tietenkin auton arvokin oli parempi vaihdettaessa uuteen.

Kuinka paljon lisääntyisi mittarien ruuvaaminen jos yleisesti siirryttäisiin rankaisemaan kilonmetreistä?

Kun myös mietitään näitä vähän ajavia ja heidän ajotaitoa verrattuna paljon ajaviin.
      Kummalle ryhmälle tulee onnettomuus todennäköisesti?

• höpö-pop

>> Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.>>
        Aika spede olet. Oikeilla vakuutusyhtiöillä (esim. IF ja OP) tuollainen on ollut jo jonkin aikaa. Mutta onhan se kiva, että poppifirmakin on tajunnut sen kopioida.

• Faktaa2
        höpö-pop kirjoitti:

>> Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.>>
        Aika spede olet. Oikeilla vakuutusyhtiöillä (esim. IF ja OP) tuollainen on ollut jo jonkin aikaa. Mutta onhan se kiva, että poppifirmakin on tajunnut sen kopioida.

Ifillä vastaava vakuutus on saatavissa vain yritysasiakkaille...!

• q1w2e3r4

Minulla on sellainen IFistä, aivan yksityishenkilönä. Ilmeisesti valikoivat asiakkaansa...

• mxdhjsthmj

Ei kovin hyvä kehitelmä. Kysyin tarjousta tuosta jokin aika sitten ja liikennevakuutuksen hinta olisi noussut yli 100€ nykyisestä, missä ei ole mitään km rajaa...

• vähätajothalvemmalla

OP:lla eikä If:llä ollut tuota km-pohjaista ainakaan aiemmin kun sillä POP:lla jo oli.
      Alennusta vak.maksuihin tulisi saada myös turvavarustelusta, automaattisesta jarrujärjestelmästä , kaistavahdista ja kuolleenkulman varoittimesta.

• Anonyymi

Vakuutusasiat hoituneet hyvin POP:n kautta.

Alla 25€ suosittelukoodi vakuutusmaksuihin, jos haluaa käyttää hyödyksi.

www.popvakuutus.fi/ref/MISEOJ

Koodi: MISEOJ

• Anonyymi

Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa. 

Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

Koodilla: HUSPUA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4155
    2. 66
      3413
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3054
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2529
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2346
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      202
      2117
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      860
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      781
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      756
    Aihe