Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.
POP-"kilsa" vakuutus vähän ajaville
8
234
Vastaukset
- Kokemusta_on_tuosta
Asuin ruotsissa 80 luvulla ja siellä oli silloin ainakin liikennevakuutukset sellaiset että ajokilonmetrit vaikuttivat vakuutukseen.
Itse ajoin lähes 40 000km/v joten vakuutusmaksut olisivat olleet korkeat.
Säännöllisin välein autoni konepellin alla surrasi nopeusmittariin liitetty moottori joka rullasi kilonmetrejä pois.
Virallisesti ajamani kilonmetrit jäivät aina alle 10 000 km/v.
Tietenkin auton arvokin oli parempi vaihdettaessa uuteen.
Kuinka paljon lisääntyisi mittarien ruuvaaminen jos yleisesti siirryttäisiin rankaisemaan kilonmetreistä?
Kun myös mietitään näitä vähän ajavia ja heidän ajotaitoa verrattuna paljon ajaviin.
Kummalle ryhmälle tulee onnettomuus todennäköisesti?- höpö-pop
>> Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.>>
Aika spede olet. Oikeilla vakuutusyhtiöillä (esim. IF ja OP) tuollainen on ollut jo jonkin aikaa. Mutta onhan se kiva, että poppifirmakin on tajunnut sen kopioida. - Faktaa2
höpö-pop kirjoitti:
>> Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.>>
Aika spede olet. Oikeilla vakuutusyhtiöillä (esim. IF ja OP) tuollainen on ollut jo jonkin aikaa. Mutta onhan se kiva, että poppifirmakin on tajunnut sen kopioida.Ifillä vastaava vakuutus on saatavissa vain yritysasiakkaille...!
- q1w2e3r4
Minulla on sellainen IFistä, aivan yksityishenkilönä. Ilmeisesti valikoivat asiakkaansa...
- mxdhjsthmj
Ei kovin hyvä kehitelmä. Kysyin tarjousta tuosta jokin aika sitten ja liikennevakuutuksen hinta olisi noussut yli 100€ nykyisestä, missä ei ole mitään km rajaa...
- vähätajothalvemmalla
OP:lla eikä If:llä ollut tuota km-pohjaista ainakaan aiemmin kun sillä POP:lla jo oli.
Alennusta vak.maksuihin tulisi saada myös turvavarustelusta, automaattisesta jarrujärjestelmästä , kaistavahdista ja kuolleenkulman varoittimesta. - Anonyymi
Vakuutusasiat hoituneet hyvin POP:n kautta.
Alla 25€ suosittelukoodi vakuutusmaksuihin, jos haluaa käyttää hyödyksi.
www.popvakuutus.fi/ref/MISEOJ
Koodi: MISEOJ - Anonyymi
Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa.
Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.
www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA
Koodilla: HUSPUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983