POP-"kilsa" vakuutus vähän ajaville

Simcadillac

Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.

8

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta_on_tuosta

Asuin ruotsissa 80 luvulla ja siellä oli silloin ainakin liikennevakuutukset sellaiset että ajokilonmetrit vaikuttivat vakuutukseen.
      Itse ajoin lähes 40 000km/v joten vakuutusmaksut olisivat olleet korkeat.
      Säännöllisin välein autoni konepellin alla surrasi nopeusmittariin liitetty moottori joka rullasi kilonmetrejä pois.
      Virallisesti ajamani kilonmetrit jäivät aina alle 10 000 km/v.
      Tietenkin auton arvokin oli parempi vaihdettaessa uuteen.

Kuinka paljon lisääntyisi mittarien ruuvaaminen jos yleisesti siirryttäisiin rankaisemaan kilonmetreistä?

Kun myös mietitään näitä vähän ajavia ja heidän ajotaitoa verrattuna paljon ajaviin.
      Kummalle ryhmälle tulee onnettomuus todennäköisesti?

• höpö-pop

>> Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.>>
        Aika spede olet. Oikeilla vakuutusyhtiöillä (esim. IF ja OP) tuollainen on ollut jo jonkin aikaa. Mutta onhan se kiva, että poppifirmakin on tajunnut sen kopioida.

• Faktaa2
        höpö-pop kirjoitti:

>> Tuo tuntuu hyvältä- lähes 100 € putoaisi minulla liikennevakuutuksen hinta, sillä ajan n. 7000 km vuosittain. Erinomainen tuotekehitelmä, muilla ei liene samaa.>>
        Aika spede olet. Oikeilla vakuutusyhtiöillä (esim. IF ja OP) tuollainen on ollut jo jonkin aikaa. Mutta onhan se kiva, että poppifirmakin on tajunnut sen kopioida.

Ifillä vastaava vakuutus on saatavissa vain yritysasiakkaille...!

• q1w2e3r4

Minulla on sellainen IFistä, aivan yksityishenkilönä. Ilmeisesti valikoivat asiakkaansa...

• mxdhjsthmj

Ei kovin hyvä kehitelmä. Kysyin tarjousta tuosta jokin aika sitten ja liikennevakuutuksen hinta olisi noussut yli 100€ nykyisestä, missä ei ole mitään km rajaa...

• vähätajothalvemmalla

OP:lla eikä If:llä ollut tuota km-pohjaista ainakaan aiemmin kun sillä POP:lla jo oli.
      Alennusta vak.maksuihin tulisi saada myös turvavarustelusta, automaattisesta jarrujärjestelmästä , kaistavahdista ja kuolleenkulman varoittimesta.

• Anonyymi

Vakuutusasiat hoituneet hyvin POP:n kautta.

Alla 25€ suosittelukoodi vakuutusmaksuihin, jos haluaa käyttää hyödyksi.

www.popvakuutus.fi/ref/MISEOJ

Koodi: MISEOJ

• Anonyymi

Hyvin on vakuutukset toimineet, pienissä korvaus jutuissa. Isommista ei vielä tietoa. 

Tässä minun koodi jos joku haluaa hyötyä 25€ alennus vakuutusmaksuista.

www.popvakuutus.fi/ref/HUSPUA

Koodilla: HUSPUA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      183
      1969
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      711
    Aihe