Loppukesän lämpöä palstakamuille ja muillekin!

Mitä kuuluu? Vieläkö tulette palstalle? Olen muuten Klassa käymässä..😊 Aurinkoista loppukesää!😎

34

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollia

      vituttaako

      • TosirealistiKokkolan

        Haise vitulle ja pysy kaukana, hah hah haaa!!!...


      • Kari_Runk_

        Runkkaavat palstätmit saapuivat paikalle pallit heiluen.


    • Mikäs tässä, kun aurinko paistaa terassilla istuskellessa:) Toki vastaan jos vaan 'vanhan' tutun näen. Onkos Kokkola entisellään?
      Jk. Nätti profiilikuva:)

      • Kiitti! Onhan Kla muuttunut siitä kun pois muutin.. Mutta käyn täällä aina välillä perheen luona käymässä.


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kiitti! Onhan Kla muuttunut siitä kun pois muutin.. Mutta käyn täällä aina välillä perheen luona käymässä.

        Samaa harrastan itsekkin, vanhempia ja kavereita käyn aika ajoin moikkaamassa Kokkolassa:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Samaa harrastan itsekkin, vanhempia ja kavereita käyn aika ajoin moikkaamassa Kokkolassa:)

        Asutko kaukana Klasta?


    • ripulisti_kuriin

      Tervetuloa laittamaan Halkokarin tollolle kampoihin.

      • En ole kyllä ikinä tuntenut noin tolloa ihmistä kuin ripulisti..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        En ole kyllä ikinä tuntenut noin tolloa ihmistä kuin ripulisti..

        Niin. Se sälli puuttuu aina meidän jutteluihin.


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Niin. Se sälli puuttuu aina meidän jutteluihin.

        Sairas ihminen se on, sekaantuu muiden keskusteluihin palstalla.. Mutta hänen juttuja ei saa muka kritisoida.. Ihan seko tyyppi..


    • Aurinkoista loppukesää myös sulle Kittie:)

      Palstaa en ole kyllä seurannut kun on oikeassa elämässä liikaakin 'seurattavaa'....:(

      • Nautitaan nyt lämmöstä, niin kauan kuin se kestää.😊


    • Kiitos samoin :)) Mullakin on muuten haaveissa matkustaa mun lapsuusajan maisemiin. Ehkä jonakin päivänä sitten, kun ajankohta on sopiva...

      • Onko siitä pitkä aika kun olet siellä käynyt?


      • Tässä olisi semmoinen salskea poitsu matkaseuraksi ja laukkujen kantajaksi, sopivasti vapaaehtoisena;)


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Onko siitä pitkä aika kun olet siellä käynyt?

        Kohta 17 vuotta... Mutta siitä huolimatta näen sieltä unia todella usein. Niissä yleensä pakkaan mun tavaroita ja olen lähdössä pois. Ja tuntuu hirveän haikealta...


      • Ai et otetaan sit ne meidän skiditki messiin... ;) <3


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kohta 17 vuotta... Mutta siitä huolimatta näen sieltä unia todella usein. Niissä yleensä pakkaan mun tavaroita ja olen lähdössä pois. Ja tuntuu hirveän haikealta...

        Onpa pitkä aika..😢


    • Mitäs täs ku lomaillaan vaan... Sattui sit mageet kelit ku oot himas :) Ootsä biitsil käynyt? Mä oon sit se komee sikspäkkikundi jos sä tuut tsiigaileen ;)

      • Ai vielä lomailet.😊 En valitettavasti käynyt rannalla.. Voi harmi kun ei törmätty.. Olen käynyt kaupungissa siskon ja äidin kanssa ostoksilla. No, aurinkoa otin kyllä äidin kanssa pihalla..😎 Isän kanssa olen käynyt asioilla ja korjailtiin isän auton maalipintaa.. Huomenna on sitten paluumatka junalla kotiin, mieheni ja koirun luo....😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ai vielä lomailet.😊 En valitettavasti käynyt rannalla.. Voi harmi kun ei törmätty.. Olen käynyt kaupungissa siskon ja äidin kanssa ostoksilla. No, aurinkoa otin kyllä äidin kanssa pihalla..😎 Isän kanssa olen käynyt asioilla ja korjailtiin isän auton maalipintaa.. Huomenna on sitten paluumatka junalla kotiin, mieheni ja koirun luo....😊

        Voihan räkä... Olisimme voineet mennä yhdessä shoppailemaan ja sen jälkeen rannalle Artagnanin kanssa... ;))


      • huomioi_muutkin
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Voihan räkä... Olisimme voineet mennä yhdessä shoppailemaan ja sen jälkeen rannalle Artagnanin kanssa... ;))

        Kittie (yläpuolellasi) vastaa jokaiselle mutta sinulta ei vastausta irtoa kuin muutamille, miksi?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ai vielä lomailet.😊 En valitettavasti käynyt rannalla.. Voi harmi kun ei törmätty.. Olen käynyt kaupungissa siskon ja äidin kanssa ostoksilla. No, aurinkoa otin kyllä äidin kanssa pihalla..😎 Isän kanssa olen käynyt asioilla ja korjailtiin isän auton maalipintaa.. Huomenna on sitten paluumatka junalla kotiin, mieheni ja koirun luo....😊

        Eiku mä VASTA lomailen ;) On sillai tuttuu duunii toi kärryn maalipinnan räpläily. Peititkö sä ruostekohtii vai kiveniskemii?


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Voihan räkä... Olisimme voineet mennä yhdessä shoppailemaan ja sen jälkeen rannalle Artagnanin kanssa... ;))

        Kyl ny pääsee parku ku tuollainen jutska meni sivu suun... :(


      • artagnan kirjoitti:

        Eiku mä VASTA lomailen ;) On sillai tuttuu duunii toi kärryn maalipinnan räpläily. Peititkö sä ruostekohtii vai kiveniskemii?

        Hauskaa lomaa sinulle!😊 Niin, iskä peitti maalilla auton pintaan tulleet naarmut, minä vaan auttelin vähän.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Voihan räkä... Olisimme voineet mennä yhdessä shoppailemaan ja sen jälkeen rannalle Artagnanin kanssa... ;))

        Olisi varmasti ollut mukavaa nähdä livenä, ja käydä kaupoilla ja rannalla..😊 Nyt olen muuten taas kotona, miehen ja koiröun luona.


      • huomioi_muutkin kirjoitti:

        Kittie (yläpuolellasi) vastaa jokaiselle mutta sinulta ei vastausta irtoa kuin muutamille, miksi?

        Ehkä ei vastaa kun ei ole kerrottavaa oikein ihmisille joka ei ole rekattuna... Ehkä vastaisi helpommin jos rekkaat itsesi. Ps. Kittie tämä viesti on hänelle joka ihmetteli miksi joku ei hänelle vastaa


      • huomioi_muutkin kirjoitti:

        Kittie (yläpuolellasi) vastaa jokaiselle mutta sinulta ei vastausta irtoa kuin muutamille, miksi?

        Jokainen toki vastaa kenelle haluaa, mutta minusta on kohteliasta vastata mukaville ja fiksun oloisille ihmisille täällä palstalla.😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Hauskaa lomaa sinulle!😊 Niin, iskä peitti maalilla auton pintaan tulleet naarmut, minä vaan auttelin vähän.

        Ai sä sit pitelit vaan maalipurkkii ja naputit kelloo et joko on valmis? ;)


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Olisi varmasti ollut mukavaa nähdä livenä, ja käydä kaupoilla ja rannalla..😊 Nyt olen muuten taas kotona, miehen ja koiröun luona.

        Oltais sit otettu toi Ilmannimiki mukaan ku hän on tuollainen magee gimma... :)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai sä sit pitelit vaan maalipurkkii ja naputit kelloo et joko on valmis? ;)

        No, iskä tykkää tehdä töitä kanssani, kun olen kuulemma hyvä apuri.😊


      • artagnan kirjoitti:

        Oltais sit otettu toi Ilmannimiki mukaan ku hän on tuollainen magee gimma... :)

        Tottakai.😊


    • Älkääs nyt hävitkö, mitä kuuluu? Onko ollut vielä lämmintä siellä Kokkolassa?😎

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe