Mitä kuuluu? Vieläkö tulette palstalle? Olen muuten Klassa käymässä..😊 Aurinkoista loppukesää!😎
Loppukesän lämpöä palstakamuille ja muillekin!
34
378
Vastaukset
- trollia
vituttaako
- TosirealistiKokkolan
Haise vitulle ja pysy kaukana, hah hah haaa!!!...
- Kari_Runk_
Runkkaavat palstätmit saapuivat paikalle pallit heiluen.
Mikäs tässä, kun aurinko paistaa terassilla istuskellessa:) Toki vastaan jos vaan 'vanhan' tutun näen. Onkos Kokkola entisellään?
Jk. Nätti profiilikuva:)Kiitti! Onhan Kla muuttunut siitä kun pois muutin.. Mutta käyn täällä aina välillä perheen luona käymässä.
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Kiitti! Onhan Kla muuttunut siitä kun pois muutin.. Mutta käyn täällä aina välillä perheen luona käymässä.
Samaa harrastan itsekkin, vanhempia ja kavereita käyn aika ajoin moikkaamassa Kokkolassa:)
yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:
Samaa harrastan itsekkin, vanhempia ja kavereita käyn aika ajoin moikkaamassa Kokkolassa:)
Asutko kaukana Klasta?
- ripulisti_kuriin
Tervetuloa laittamaan Halkokarin tollolle kampoihin.
En ole kyllä ikinä tuntenut noin tolloa ihmistä kuin ripulisti..
Niin. Se sälli puuttuu aina meidän jutteluihin.
Ilmannimii kirjoitti:
Niin. Se sälli puuttuu aina meidän jutteluihin.
Sairas ihminen se on, sekaantuu muiden keskusteluihin palstalla.. Mutta hänen juttuja ei saa muka kritisoida.. Ihan seko tyyppi..
Aurinkoista loppukesää myös sulle Kittie:)
Palstaa en ole kyllä seurannut kun on oikeassa elämässä liikaakin 'seurattavaa'....:(Kiitos samoin :)) Mullakin on muuten haaveissa matkustaa mun lapsuusajan maisemiin. Ehkä jonakin päivänä sitten, kun ajankohta on sopiva...
Tässä olisi semmoinen salskea poitsu matkaseuraksi ja laukkujen kantajaksi, sopivasti vapaaehtoisena;)
Onko siitä pitkä aika kun olet siellä käynyt?
Kohta 17 vuotta... Mutta siitä huolimatta näen sieltä unia todella usein. Niissä yleensä pakkaan mun tavaroita ja olen lähdössä pois. Ja tuntuu hirveän haikealta...
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Kohta 17 vuotta... Mutta siitä huolimatta näen sieltä unia todella usein. Niissä yleensä pakkaan mun tavaroita ja olen lähdössä pois. Ja tuntuu hirveän haikealta...
Onpa pitkä aika..😢
Mitäs täs ku lomaillaan vaan... Sattui sit mageet kelit ku oot himas :) Ootsä biitsil käynyt? Mä oon sit se komee sikspäkkikundi jos sä tuut tsiigaileen ;)
Ai vielä lomailet.😊 En valitettavasti käynyt rannalla.. Voi harmi kun ei törmätty.. Olen käynyt kaupungissa siskon ja äidin kanssa ostoksilla. No, aurinkoa otin kyllä äidin kanssa pihalla..😎 Isän kanssa olen käynyt asioilla ja korjailtiin isän auton maalipintaa.. Huomenna on sitten paluumatka junalla kotiin, mieheni ja koirun luo....😊
Ai vielä lomailet.😊 En valitettavasti käynyt rannalla.. Voi harmi kun ei törmätty.. Olen käynyt kaupungissa siskon ja äidin kanssa ostoksilla. No, aurinkoa otin kyllä äidin kanssa pihalla..😎 Isän kanssa olen käynyt asioilla ja korjailtiin isän auton maalipintaa.. Huomenna on sitten paluumatka junalla kotiin, mieheni ja koirun luo....😊
Voihan räkä... Olisimme voineet mennä yhdessä shoppailemaan ja sen jälkeen rannalle Artagnanin kanssa... ;))
- huomioi_muutkin
Voihan räkä... Olisimme voineet mennä yhdessä shoppailemaan ja sen jälkeen rannalle Artagnanin kanssa... ;))
Kittie (yläpuolellasi) vastaa jokaiselle mutta sinulta ei vastausta irtoa kuin muutamille, miksi?
Eiku mä VASTA lomailen ;) On sillai tuttuu duunii toi kärryn maalipinnan räpläily. Peititkö sä ruostekohtii vai kiveniskemii?
Kyl ny pääsee parku ku tuollainen jutska meni sivu suun... :(
artagnan kirjoitti:
Eiku mä VASTA lomailen ;) On sillai tuttuu duunii toi kärryn maalipinnan räpläily. Peititkö sä ruostekohtii vai kiveniskemii?
Hauskaa lomaa sinulle!😊 Niin, iskä peitti maalilla auton pintaan tulleet naarmut, minä vaan auttelin vähän.
Olisi varmasti ollut mukavaa nähdä livenä, ja käydä kaupoilla ja rannalla..😊 Nyt olen muuten taas kotona, miehen ja koiröun luona.
huomioi_muutkin kirjoitti:
Kittie (yläpuolellasi) vastaa jokaiselle mutta sinulta ei vastausta irtoa kuin muutamille, miksi?
Ehkä ei vastaa kun ei ole kerrottavaa oikein ihmisille joka ei ole rekattuna... Ehkä vastaisi helpommin jos rekkaat itsesi. Ps. Kittie tämä viesti on hänelle joka ihmetteli miksi joku ei hänelle vastaa
huomioi_muutkin kirjoitti:
Jokainen toki vastaa kenelle haluaa, mutta minusta on kohteliasta vastata mukaville ja fiksun oloisille ihmisille täällä palstalla.😊
Hauskaa lomaa sinulle!😊 Niin, iskä peitti maalilla auton pintaan tulleet naarmut, minä vaan auttelin vähän.
Ai sä sit pitelit vaan maalipurkkii ja naputit kelloo et joko on valmis? ;)
Olisi varmasti ollut mukavaa nähdä livenä, ja käydä kaupoilla ja rannalla..😊 Nyt olen muuten taas kotona, miehen ja koiröun luona.
Oltais sit otettu toi Ilmannimiki mukaan ku hän on tuollainen magee gimma... :)
artagnan kirjoitti:
Ai sä sit pitelit vaan maalipurkkii ja naputit kelloo et joko on valmis? ;)
No, iskä tykkää tehdä töitä kanssani, kun olen kuulemma hyvä apuri.😊
artagnan kirjoitti:
Oltais sit otettu toi Ilmannimiki mukaan ku hän on tuollainen magee gimma... :)
Tottakai.😊
Älkääs nyt hävitkö, mitä kuuluu? Onko ollut vielä lämmintä siellä Kokkolassa?😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456