no moi taas!!! mites kaikki siskoni on noita fanit jakselee??!!?? miten sen voi kestää kun siskoni on noita jää tauolle?? kertokaa mulle, kertokaa??
moi kaikki siskoni on noita *hikarit* :P
6
385
Vastaukset
- FaniXD
Mä haluun tietää millon siskoni on noita jatkuu.Tietääx joku millon?:)
- Piper Halliwell
Näin lukee nelosen teksti tv:llä sivulla 505.
(sivu on auki joten kirjotan suoraan sieltä)
Jatkuuko siskoni on noita vielä?
Kyllä. Siskoni on noidan viides tuotantokausi päättyi 24.1. Kuudennen kauden jaksot tulevat myös neloselta, mutta ajankohta on vielä valitettavasti auki.
- the-source
Mulla on niin ikävä sarjaa että kohta nousee Charmed kuume ja varjojenkirjan puute flunssa.
Onneksi olen nauhoittanut muutaman jakson. =)- phoebe
onneks oon nauhottanu kaikki neljännen ja viidennen kauden jaksot!!! oon kuullu et kaupois myydään varjojen kirjaa. onko jollaki?
- Shetti
Niin tota siitä että miten kaikki jakselee kun sarja jäi tauolle. Ihan kauheeta mä en ainakaan enää jaksa odottaa...
- ..............
karseet kun se jäi TAUOLL!MUN MAANANTAI PILALLA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746