vaan on sukupuuttoon kuoluut laji Suomessa. Venäläiset eläimet on syytä poistaa.
Susi ei kkulu Suomen luontoon
12
325
Vastaukset
- TontutpoisSuomesta
Voi pyhä yksinkertaisuus. Mistä näitä tonttuja sikiää?
- ei.kuulu.Suomeen
Sudet on tulleet Venäjältä. Luonto on sopeutunut sudettomuuteen. Uudet sudet ovat vieraslaji ja tuhottava.
- koirasuskoirasus
Ne ei kyl näytä ees susiltaXD
- NÄINONNÄREETtotisesti
ei.kuulu.Suomeen kirjoitti:
Sudet on tulleet Venäjältä. Luonto on sopeutunut sudettomuuteen. Uudet sudet ovat vieraslaji ja tuhottava.
TOTTA HAASTELET-JA AIVAN OIKEIN .
- maasta.pois
Heti pois ulkomaalaiset elikot
- anna_mun_kaikki_kestää
Aloittajan kaltaiset idiootit ovat ihan turhaan valtiovallan toimesta suojeltuja. Parempi kun laittaisi saman tien päiviltä tuollaiset niin kansakunnan ÄO kasvaisi välittömästi.
- pajautaENSIKSI
IHTESI- NIIN LUONTO JA IHMISKUNTA ON HETI JA VÄLITTÖMÄSTI MUUTAMAN PROSENTIN PUHTAAMPI !
- usdfusdf-aka-asdfasdf
trolli ei kuulu soumen luontoon vaikka asuukin jossain pohjanmaalla
- KaksiSutta
Ei kuulu sipiläkään pääministeriksi.....senpä takia suomella menee yhtä huonosti kuin sudellakin...
- Sudetonjätettävärauhaan
Ihminen ei kuulu Suomen luontoon ehdotan välitöntä sukupuuttoon kuolemista täältä saatana.
- VOISITKOVAIKKA
NÄYTTÄÄ ESIMERKKIÄ
- Jauhatpaskaa
Sinä et kuulu Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732