vaan on sukupuuttoon kuoluut laji Suomessa. Venäläiset eläimet on syytä poistaa.
Susi ei kkulu Suomen luontoon
12
374
Vastaukset
- TontutpoisSuomesta
Voi pyhä yksinkertaisuus. Mistä näitä tonttuja sikiää?
- ei.kuulu.Suomeen
Sudet on tulleet Venäjältä. Luonto on sopeutunut sudettomuuteen. Uudet sudet ovat vieraslaji ja tuhottava.
- koirasuskoirasus
Ne ei kyl näytä ees susiltaXD
- NÄINONNÄREETtotisesti
ei.kuulu.Suomeen kirjoitti:
Sudet on tulleet Venäjältä. Luonto on sopeutunut sudettomuuteen. Uudet sudet ovat vieraslaji ja tuhottava.
TOTTA HAASTELET-JA AIVAN OIKEIN .
- maasta.pois
Heti pois ulkomaalaiset elikot
- anna_mun_kaikki_kestää
Aloittajan kaltaiset idiootit ovat ihan turhaan valtiovallan toimesta suojeltuja. Parempi kun laittaisi saman tien päiviltä tuollaiset niin kansakunnan ÄO kasvaisi välittömästi.
- pajautaENSIKSI
IHTESI- NIIN LUONTO JA IHMISKUNTA ON HETI JA VÄLITTÖMÄSTI MUUTAMAN PROSENTIN PUHTAAMPI !
- usdfusdf-aka-asdfasdf
trolli ei kuulu soumen luontoon vaikka asuukin jossain pohjanmaalla
- KaksiSutta
Ei kuulu sipiläkään pääministeriksi.....senpä takia suomella menee yhtä huonosti kuin sudellakin...
- Sudetonjätettävärauhaan
Ihminen ei kuulu Suomen luontoon ehdotan välitöntä sukupuuttoon kuolemista täältä saatana.
- VOISITKOVAIKKA
NÄYTTÄÄ ESIMERKKIÄ
- Jauhatpaskaa
Sinä et kuulu Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701