Tämä kertomus perustuu mielikuvitukseen, mutta en menisi vannomaan, etteikö jotain jossain liene totta, hivenen verta. Kuulin, että jossain päin kaukoitää ja kiinaa on vuosituhansia sitten kerätty ruhtinaille ja keisareille sekä kuninkaille jalokivikokoelmia. Nämä ovat tiettävästi kallisarvoisia, mutta kuten faaraoiden haudat, niin jotain näistäkin on ryövätty. Jotkut kerää nykyäänkin kokoelmiinsa rahojen lisäksi jalokiviä ja niitäkin on tuotu suomeen ja jopa kokoelma on suomessa. Joku keräillyt jostain päin maailmaa.
Vastaukset 4
- kouluenglanti
Niinhän se on, että mitä ei ole, sitä ei kaivata, varsinkaan jos ei tiedetä, että niitä saa myös kansainvälisiltä liikkeiltä postimyynnistä, eikä tarvitse kultasepänliikkeestä hakea, kun itse netin kautta tilaa. Ottaa sivut esille ja valitsee, tilaa ja maksaa. Ei ole vaikeaa, jos on kouluenglantia vähänkään lukenut.
- IltalehdestäPäivää
Tunge kuninkaat hanuriis ole hyvä.
- YllättävänTyhmä
haiista vittu!
- Mielisairaspotilas
painu helvetiin jo. tämä on minun palstani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568