pyhä henki liikuta kynää pöydällä

liikutaheti

Liikuta niin että ei jää epäselväksi.

11

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkionvaletta

      Ei liikkunut, olet ihan huiputusta.

    • OlishanSeHienoa

      Ei liikuta kynää ei. Mutta liikuttaa miljoonia ihmisiä paikasta toiseen. Mutta niin liikuttaa työssäkäyntikin, jopa vieläkin suurempia väkijoukkoja.

      Jospa saisinkin aikaiseksi yliluonnollisen ilmiön. Eipä tarvisi enää leikellä tarjouskuponkeja. Voisi hoitaa ostoksensa normihinnoilla. Valitettavasti ihmeitä ei tapahdu kuin saduissa.

    • 12___13

      Mitä merkitystä sillä olisi sinulle, että Pyhä Henki liikuttaisi kynää? Mitä hyötyä siitä olisi? Mitä hyvää siitä seuraisi?

      • OlishanSeHienoa

        Ainakin sellainen merkitys sillä olisi, että ei tarvisi enää epäillä Pyhän hengen todenperäisyyttä. Kirkot täyttyisivät kansasta yms. Eikö sellainen olisi hyvä asia?


      • 12___13

        "Kirkot täyttyisivät kansasta yms. Eikö sellainen olisi hyvä asia? "

        En usko, että täyttyisivät. Ja toisaalta, kysymys ei ole kirkkojen täyttämisestä, vaan siitä, että ihmisten tulisi ymmärtää mikä on oikein ja väärin.


      • MunOikeeSunOikee

        "ihmisten tulisi ymmärtää mikä on oikein ja väärin"

        Tarkennapa mitä tarkoitat oikealla ja väärällä?


      • 12___13

        Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi ja rakasta jopa vihollistasi on oikein ja hyvä. Kaikki rakkaudettomat teot, murhat, varkaudet ja valheet ovat väärin.


      • tämäonäärimmäinentotuus
        12___13 kirjoitti:

        Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi ja rakasta jopa vihollistasi on oikein ja hyvä. Kaikki rakkaudettomat teot, murhat, varkaudet ja valheet ovat väärin.

        Rakasta itsesi kaltaisia ja jumaloi itseäsi ylempiä. Kaikkien rakastaminen, ennen
        kaikkea vihollisten, synnyttää murhia varkauksia ja valheita.


    • OlishanSeHienoa kirjoitti: "... ei tarvisi enää epäillä Pyhän hengen todenperäisyyttä"

      Lyhyesti: jos et usko, niin et näe.

      • HarhatOvatHaitaksi

        Se menee toisinpäin; en usko koska en näe. Ei ole riittäviä perusteita uskoa. Ja jos joku väittää kynien lähtevän liikkeelle kunhan ensin psyykkaa itsensä jonkinlaiseen hurmostilaan, niin siinä on jälleen yksi syy välttää uskovaiseksi tulemista.

        Pikku-ukkoja väitetään näkyvän kemiallisillakin päihteillä. Niitäkin on syytä välttää, kuten psyykkisiäkin päihteitä.


    • EdesJotakinKonkreettista

      Ihan mikä vaan merkki tai muu havaittava tapahtuma käy todisteeksi Pyhän hengen olemassaolosta. Ja edelleenkään vahva tunne tai usko ei ole mikään todiste yhtään mistään sellaisesta jota tässä tapauksessa hyväksytään todisteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe