Kirjoitin tuossa aiemmin jo tästä Sijoitus varallisuudesta ja vertasin Nokian osakkeen
Hintakehitystä Ericssoniin. Ei nouse Ei Nouse. ... .. .. .. Ei ole rahaa. Toisin sanoen tulos
oli niin, että Nokia on liian suuri yhtiö suomeen tällä osakemäärällä mikä on kaupan.
Huomasin taas, että sama myös Metsän puun hinnat Ruotsissa yli puolta kalliimpaa.
Samoin, kuin myös metsän maapohja hinnat.
Suomessa kuitu 18 euroa , Ruotsissa yli 30 euroa ?
Suomi on Persee**** EU:n tilastoissa.
5
87
Vastaukset
Siis ehdottomasti EU:n liittovaltio tässä asiassa ja se tuo vakautta ja luotettavuutta
moneen kauppaan ja karsii hallintorakenteita ja tuo ostovoimaa mm. korkeampana
sosiaaliturvana.Tuossa on Puun hinta Viro:
https://www.metsalehti.fi/keskustelut/aihe/puun-hinta-suomi-vs-viro/
Sielläkin on kalliimpaa puuta, kuin suomen kolhoosissa.Tässä on ihan oikeasti Teille mietittävää ! !
Ruotsissa on puun hinta puolta kalliimpaa ja samoin olen katsonut lautatavaran osalta
Euroopan hintoja.
Eikö niitä puita voisi viedä vaikka Viroon sahattavaksi, vaikka Purjelaivoilla ? ?
Siis se on käsittämätön tämä puun hinnan ero. Jos sen puun sieltä itse vie, niin
voi välttyä vielä Veroilta, kun ilmoittaa, että ei sinne laivaan mahtunut, kuin pari
mottia.... ?
Ettekö Te ymmärrä, että eihän se ole kuin vähän ruisleipää ja heitetään pölli hevosen
perään ja ainahan niitä voi myös kuskata Pontikalla ja Kukkaisöljyillä ?
EU on vapaa ja sinne saa viedä ja siellä ei ole kyttiä satamissa, niin kuin tasavallassa.
Eikö niitä Työttömiäkin saa 8 euroa päivässä vetämään pöllejä ?
Vaikka Te ostaisitte sen pöllin pimeesti, niin siitä jää silti hyvä voitto.- Jiikikmlnmllm
Saattaa olla että suomessa jo hinnoitellään EUn päästöleikkausten seurauksia suomelle...vaikuttaa hieman että jokaisessa EU pelissä suomelle pelataan mustapekka käteen..
Ei puun hintaa määrää valtio pakolla.
Mutta se hyväksikäyttää tyhmiä metsänomistajia.
Kai sitä puutavaraa saa ruotsiin viedä ?
Mutta onko niin, että vielä kytätään niin suurella rahalla ?
Kustannuksilla ja veroilla pakotetaan myymään tietyille firmoille ?
Epäilen koko ajan suomi-paskaa tässäkin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2465057- 1252303
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2351985Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541424
- 621339
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181