Ateistien omatunto ei ole puhdas!

Jumalattomantouhua

Sydämenne ei ole uskollinen Jumalalle.
Olette uskollisia saatanalle.

21

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Olette uskollisia saatanalle."

      Ateisti ei voi olla uskollinen Saatanalle. Jos hän olisi Saatanalle uskollinen, olisi hän silloin teisti.

      • Jumalattomantouhua

        Et voi koskaan vaeltaa Jumalan edessä ja yrittää elää hurskasta elämää, ilman että Saatana yrittää tunkeutua seuraasi, syyttämään sinua, etsimään sinusta virheitä ja kiusaamaan sinua.


      • Jumalattomantouhua kirjoitti:

        Et voi koskaan vaeltaa Jumalan edessä ja yrittää elää hurskasta elämää, ilman että Saatana yrittää tunkeutua seuraasi, syyttämään sinua, etsimään sinusta virheitä ja kiusaamaan sinua.

        Vaeltaminen kuvitellun Jumalan edessä vaatinee kuvitellun vastavoiman, Saatanan. Uskonnottoman ei tarvitse noteerata kumpaakaan.


      • Jumalattomantouhua
        agnoskepo kirjoitti:

        Vaeltaminen kuvitellun Jumalan edessä vaatinee kuvitellun vastavoiman, Saatanan. Uskonnottoman ei tarvitse noteerata kumpaakaan.

        Jumala ei noteraa millään lailla jumalattomalle.
        Se vaatii todellista uskoa, silloin Jumala noteraa aina.


      • kokokokkoko
        Jumalattomantouhua kirjoitti:

        Jumala ei noteraa millään lailla jumalattomalle.
        Se vaatii todellista uskoa, silloin Jumala noteraa aina.

        Mistä uskova sen tietää? Siitä, että pääkopassa pyörii ihmisten kirjoittamia raamatunlauseita.


      • Jumalattomantouhua
        kokokokkoko kirjoitti:

        Mistä uskova sen tietää? Siitä, että pääkopassa pyörii ihmisten kirjoittamia raamatunlauseita.

        Uskossa ihminen saa kokea Jumalan voiman todellisuuden.

        Mitä sinun päässäsi pyörii........ateistitiedettä.........hahhahahahahahahahha!
        Koska lopetat tyhmästi elämisen?


      • Jumalattomantouhua

        Ateistit on manipuloitu saatanan puolelle!


      • Jumalattomantouhua kirjoitti:

        Ateistit on manipuloitu saatanan puolelle!

        Kerron salaisuuden.... ei mitään saatanoita ole edes olemassakaan. No kerran minulla oli pomo joka oli yksi saatana, mutta hänen todellinen nimi oli Virtanen tai Korhonen.


    • Sitä miettii, että milleköhän vanhempasi ovat sinut menettäneet.

      • Jumalattomantouhua

        Kun alistumme Jumalan tahtoon, löydämme Jumalan tien


      • Jumalattomantouhua kirjoitti:

        Kun alistumme Jumalan tahtoon, löydämme Jumalan tien

        Vanhempasi ovat siis mielestäsi hylänneet sinut?


      • Jumalattomantouhua
        marathustra kirjoitti:

        Vanhempasi ovat siis mielestäsi hylänneet sinut?

        Jokainen on vastuussa omasta uskostaan, kukaan ei voi tehdä sitä toisen puolesta.


      • Jumalattomantouhua kirjoitti:

        Jokainen on vastuussa omasta uskostaan, kukaan ei voi tehdä sitä toisen puolesta.

        Hylkäsivätkö he sinut mielisairautesi takia?


      • Jumalattomantouhua
        marathustra kirjoitti:

        Hylkäsivätkö he sinut mielisairautesi takia?

        Raamattu kertoo Vapahtajasta, joka kantoi meidän sairautemme (syntimme) ja säilytti päällensä meidän kipumme........ suurenmoinen aarre muistiin painettavaksi.
        Jokainen Raamatun jae on totuuden kultaharkko.


    • hangolla.tai.ilman

      Ihan sama mihin mielikuvituseläimeen uskoo.

    • Kaikelaisii sit ihmiset kirjottaaki. Iha niiko joku jumala ois muka olemas.

    • Se että uskonnolliset henkilöt katsovat omantuntonsa olevan puhdas, on jotakin minkä vuoksi uskonnot ovat niin yksilöllisesti kun yhtesikunnallisestikin vaarallisia.

    • AtheisticA

      Oletko aina noin typerä, vai yritätkö nyt jotenkin erityisen kovasti? Jumala ja saatana ovat vain kolikon eri puolet, ellei usko toiseen, silloin ei usko toiseenkaan. Mitä pelättävää nyt voisi olla ihmisen keksimissä taruhahmoissa?

      • Jumalattomantouhua

        Jumalan pelko on viisauden alku.
        Saatanan ylistäminen on tyhmyyden alku.


    • rertt54

      Kun lukee näitä hihhuleiden avauksia, niin huomataan ettei heidän keskustelutaidoissaan tapahdu kehitystä laisinkaan. Taantumista kyllä on tapahtunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe