Nyt loppui kissanomistajien lainrikkominen!!!

Kissan.kuolema

Nyt tuli mitta täyteen. Täällä on muutkin asiasta avautuneet ja nyt avaudun minä.

Kissanomistajille ei ole mitään oikeutta ulkoiluttaa kissaansa ilman valvontaa. Nämä pitävät ihan omana oikeutenaan avata kissalle ovi, päästää se pahantekoon ja avata muutaman tunnin päästä kun paskiainen on ensin paskonut hiekkalaatikot ja tappanut lähistön linnunpoikaset. v1ttu oikeasti minkälaista toimintaa. Sitten nämä "vastuulliset" kissanomistajat kehtaavat huudella kissojensa perään netissä. Siis julkisesti osoittavat, että eivät viis veisaa laista tai naapureista.

Sitten mangutaan, että pitäisi nämä kissat loukuttaa ja viedä omistajilleen tai jonnekkin yhteiskunnan varoilla ylläpidettävään laitokseen, jossa siis hoivataan näiden vastuuttomien kissanomistajien kissoja. Paskat sanon minä. Mun pihalle tulee nyt myrkkyansat ja saavat kissanomistajat alkaa huutelemaan kissojensa perään netissä. Mitta on sen verran täynnä.

8

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DosenttiTuominen

      Jos kissa syö myrkkyä, niin sitten on iho keltainen ja sisusgallut huonossa kunnossa.

    • monoo.nyrkkiä

      Tunnistaako joku tämän tyttökissan? Mielestäni aika nuori, HIRVITTÄVÄN NÄLKÄINEN kisuli pitää majaa Ikaalisissa Riitialan kylässä jokivarressa meidän mökin suulin alla. Poistin eilen siltä punkin suupielestä ja ruokaa on mennyt todella paljon. Eilen söi 450 g haukea, 3 annosta märkäruokaa ja kuivamuonaa vielä päälle. Tänään ajoin vartavasten mökille, jotta saisi varmasti ruokaa. Sama 3 pussia ruokaa kuivat nappulat päälle. Sen jälkeen kehräsi ja tuli syliin.

      Selvästi on jossain vaiheessa ollut kotikissana, mutta mitä on tapahtunut? Murisee miehelleni, ilmeisesti peloissaan ja äänikin on maukuessa vähän hiljainen. Jos kotia ei löydy kisulille (jonka olen ehtinyt ristiä jo Äidinmuruksi), niin jossain vaiheessa vien sen löytöeläinsuojaan.
      Saa jakaa, kiitos

      • kukkalan.kissa

        Sen nimi on Aino.


    • RasistiFasisti

      Aloittaja on aivan oikeassa. Kissanomistajat ulkoiluttavat kissojaan pääsääntöisesti avaamalla oven ja päästämällä kissan luontoon tekemään tuhojaan. Kalmaalta on fasaanit kadonneet, samoin piennisäkäskanta on romahtanut.

      Miksi kukaan ei tee asialle mitään?

    • seven.up

      Miksei kukaan lue palstaa täälä puhutaan asiaa

    • Muutakerrostaloon

      Joku niitä fasaaneja poskeensa panee. Joku tauti pikkulinnut tappaa. Eikä kissa ole syyllinen kumpaakaan. Kyllä on taudit jotka tappaa ja köyhyys ja nälkä

      • Homohom

        Niin mikä niitä fasaaneja panee ikaalisis?


      • Homohom kirjoitti:

        Niin mikä niitä fasaaneja panee ikaalisis?

        Minä ainakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe