Nettilompakot; Skrill, Neteller ja ulosotto

UOSkrillsäästö

Löytyykö palstalta kokemuksia nettilompakkoihin säästämisestä (Skrill, Neteller etc.?) ulosoton aikana?

Päädyn pian ulosottoon ja toki maksan sievoisen summan kuukaudessa suoraan ulosoton kautta velkojani takaisin, mutta haluaisin monen muun tapaan myös säästää hieman pahanpäivän varalle, tonneja kuitenkin, eli varmasti säästöt jossain vaiheessa ylittäisivät sallitun rajan ja päätysivät uo:n kautta velkojille, mikäli uo nuo varat tililtäni bongaa.

Tähän ratkaisuna voisi olla siis nettilompakko, tod.näk Skrill, johon saa myös Mastercard Prepaidin. Mutta onko kokemuksia?

6

4936

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkekorko

Mitenkä säästäminen Bank Norwayn tilille. Huomaisiko uomies sen?

• dfgdflkjld

Suomalaiselta tilitä tehdyt tilisiirrot vouti huomaa varmasti, tehtiin ne vaikka Skrilliin. Mutta se ei kuitenkaan pysty viemään yhtään mitään suomen ulkopuolisista tileistä. Itsekin olen siirrellyt vaikka kuinka paljon eikä mitään ole ulosmitattu.

• 7333345

Skrill itselläni ja siihen prepaid kortti. Rajattomat talletukset, siirrot jne. Ainut rajoitus on kortin käytössä eli 250e/päivä käteisnosto ja olikohan 1500e/kk ostoraja netissä.

Ei ole uo koskaan kiinnostunut ja miksi kiinnostuisikaan kun ei tililläni kuukaudessa ole kuin se 800e mikä jää sinne ulosoton jälkeen, siirrän siitä suurimman osan aina skrilliin, tuo näkyy tiliotteessa trustly maksuna.

• ropokoppi1

Käytä siirroissa turstlyä, älä suoraa tilisiirtoa. Menee se pieni palkkio, mutta uo ei pääse jäljille kun saajana näkyy trustly. Voit sanoa vaikka jos kysyy että olet maksanut jotain verkkokauppa ostoksia trustlyllä.

• Veikkaajakaveri

Skrill on itselläni käytössä ja siihen saa sen prepaid-kortin kympillä niin kuin aikaisemmissa viesteissä todettiin.

Luotan täysin ja rahat siirtyy sujuvasti. Omalle tilille siirrettäessä Skrill ottaa pienen prosentin osuuden. Yleensä mulla maksanut useiden satasien siirrosta vajaa 5 euroa.

• 7333345

Skrillin prepaidkortissa on ainut puute se ettei voi ostaa automaatista bensaa ja taitaa olla myös lottokupongin ostaminen pannassa.

Minulla on pankkiautomaatin nostoraja tällä hetkellä 900e, tuo määräytyy sen mukaan mitä kuukaudessa tapahtuu rahaliikennettä eli tuolla on siis vip-tasot ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe