Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huomenna oulussa

Kiilusilmä

Olisiko huom tiistaina puolenpäivän aikaan iso aseista runkkaajaa oulun tullin p paikalla jota sais katsella olis upea nähdä kun laukeaa ja spermat lentää?

12

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eloukko

      Huomenna perjantaina menen käymään oulutullissa. Oliskohan siellä kavereita.

    • bsdfssf

      Ei kun ne kaikki runkkaajat on Kärppien fanikatsomossa.

    • lthr

      Vois käydä Tullissa pe tai la runkulla! Illasta aikaa...

    • Nuorikundi1344

      Lauantaina iltapäivällä

    • iäkäsukm

      Autossa runkaajilla vois olla jokin sovittu merkki, jolla vois antaa merkin kavereille, että voi tulla katsomaan/osallistumaam. Ja ulos autosta juttelemaan. Kaikki eivät ole haukkaita menemään metsään.
      Hienovaraisesti hommat pitää hoitaa, että ei aiheuteta pahennusta ym. muille ihmisille.
      Auto on hyväpaikka pienimuotoiselle hiplaukselle, se monelle riittää. Isommat sessiot sitten 4-seinän sisällä.
      Mutta merkki! ja ulos juttelemaan

    • lthr

      mä kyllä ihan reilusti auton ulkopuolella katselen tai kävelen metsikköön! jos joku kiinnostunut niin kyllä tulee perässä ... sunnuntainakin seisoskelin auton vieressä ja pian tuli kaveri ehdottamaan toimintaa! ja niin sain kunnon toimintaa...

      • iäkäsikm

        Kyllä autosta pois kannattaa tulla, koska silloin on toistenkin helpompi ottaa kontaktia. Jos haluaa autossa nautiskella ja lisätä nautintoa, että joku katselisi jotenkin pitäis se ilmiantaa. Olen pannut merkille, että päivällä on rauhallisempaa, kun ei muuta liikennettä juurikaan alueella ja sitten illalla 18-jälkeen.


    • Sekäettäkaikkikäy

      Kummalle siellä on enemmän tarvetta, kullille vai pepulle? Sillä vain, että osais rasvata oikean puolen ;)

    • lthr

      no mulla ois tarvetta kullille! vasta makuun päässyt niin lisää haluais peppuun!

      • Sekäettäkaikkikäy

        No mikä jottei. Milloin se on tarjolla? Ja sulta mä runkkaan spermat


      • fghhy4567
        Sekäettäkaikkikäy kirjoitti:

        No mikä jottei. Milloin se on tarjolla? Ja sulta mä runkkaan spermat

        Tuon lampolasta isomunasen pässin teidän kaikkien käyttöön.


    • lthr

      mites oritkari, milloin porukkaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe