Hei!
Oon ollu vasta 2 vuorokautta syömättä, ja meinaan pyörtyä. Tavoitteena on olla 2 viikkoa syömättä.
Inhottaa paino: 46
Pituus: 162
Oon 13 vuotta
Jalat puutuu. Kun nousen mustuu silmissä ja menetän tasapainon.
Oon osastolla (tosin toisesta syystä)
Kuinka kauan nuo hoitajat kattoo ettei syö onko kokemuksia?
Oon yrittänyt juoda vettä mutta se menee vaikeesti alas.
Minulla on anoreksia taista joten hoitajat valittaa kun ei syö.
Aivot sanoo että haluaa ruokaa mutta mieli ei. Mun on niin paha olo. Masentaa.
Tuntuu että syömishäiriöni on pahentumassa.
Kuullostaako tutulta?
Syömättömyys
7
773
Vastaukset
- syomaannyt
Kuulostaa todella pahalta.
Olet liian laiha ja syömättömyys heikentää terveyttäsi joka hetki.
Kerro ongelmastasi. Ensihätään saat vaikka tipan ja sinulle suunnitellaan sopivampi ruokavalio. - mitäääääh
no siis itse olen rehhellisesti 8 vuotias ja mun paino on aikalailla samoissa pittus 143 cm niin että oot alipainoinen eli nyt mäkkäriin ja sitten taas normaalisti
- mitäääääh
ja toi että jalat puutuu sun muuta johtuu siitä että sun ruumis ei ole saanut tarpeeksi ravinteita kestääkseen
- Jalatpuutuu
Nyt näin tilannepäivitystä: olin 4 päivää syömättä ja sitten en enää juonutkaan niin jouduin tiputukseen. Nyt syön mutta 500kcal/d suunnitelmalla.
Tarkoitus päästä 39kg. - Surullisintyttö
Hei. Saisinko apuja, haluaisin todella painaa 48. Pituus 163. Paino 50. Eli 48kg tavoite joten onko neuvoja. Haluaisin saavuttaa tavoitteeni nopeasti.
- Jalatpuutuu
Nyt paino 48kg
Söin viikon 500kcal mut nyt siihen puututtiin nyt syön n. 1000kcal päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379