vai onko yksin nukkuminen parhain vaihtoehto?
Tykkäätkö nainen nukkua lusikassa
21
598
Vastaukset
- Entiedäkun
En ole kokeillut
- Entiedäkun
En ole ikinä saanut miehen kosketusta
- omamielipide
Yksin nukkuminen taitaa olla mulle paras vaihtoehto, mutta voihan sitä joskus kokeilla yhdessä nukkumistakin. Olen nukkunut yksin monia vuosia.
- KylläVaaan
Ehdottamasti tykkään. Olen hirveen läheisyyden kaipuinen.
- erhgsadfggd
Mutta ujo kuin saapas.
- annanpimppaa
ja sit haluun nukkua yksin. Sinä menet sohvalle.
- earggg
Hehe..sopii.
- mielestä
Riippuu mielentilasta tyhmä kysymys minun
- Elluhalloyb
Lusikka ihan kiva......
👁👁 - Omaalue
Ei myöskään käy kasvot vastakkain.
- muutenlähekkäin
Olis kiva nukkua lähekkäin ilman välttämätöntä seksiä, mitä kumpikaan ei oikeastaan halua.
- omamielipide
Niin mun juttuni tuo, kun ei enää ole haluja.
- muutenlähekkäin
omamielipide kirjoitti:
Niin mun juttuni tuo, kun ei enää ole haluja.
Samaa mieltä. Jos ei oo haluja niin seksikin on ihan tyhjä toimenpide.
- Kosketustavaillan
Olen kaivannut pitkään läheisyyttä ja ihana olisi nukkua rakkaan kainalossa. On toive.
- naisenijo
Tee siitä totta K-
- Milloinsilloin
Hänen kanssaan oli kiva nukkua hetkisen.
- Kohta_nukkumaan
Olisi mukavaa joskus herätä hänen vierestään. Lusikassa nukkuminen kiva ajatus.
Ei se yksin nukkuminen mitenkään ratkiriemukasta ole. - uneton.yksiössä
Minusta on ihan ok nukkua yksin, mutta joskus kyllä mietin millaista olisi nukkua hänen kanssaan lusikassa söpösti :) en ole vielä päässyt kokeilemaan, vaikka vierekkäin ollaankin loikoiltu 😗
- parastaon
yksin nukkuminen. parasta lepoa tämän ikäisenä. ainoaa kunnollista lepoa.
- hyväunetonkultaa
Yksin nukkuu sikeimmin ja parhaiten, totta.
- Koolta
Lusikan olosta niin paljon et se on ahdistava!
Miehet kuorsaa, piereskelevät, potkii ja raapi munia... yrittää sitten nukkua tuossa...
Mielummini yksin ja mies toisessa huoneessa!
Haluan oman tilan!
-K- 🍃🍃🍃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7003743Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211771Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771662Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531641- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3761573Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281389
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901303