Myllypuron leipäjono. On toki leipäjonoja tai ruuanjakelupisteitä ympäri tasavaltaa.
Katsokaappa Myllypuron jakelupistettä. Myllypuron Leivänjakopisteellä jonottaa
vanhuksia rullaattoreilla ja muuten heikkokuntoisia kilometrin jonossa.
Vieressä hieno Kaupungin rakennus ja siinä hienot parkkihallit autoille. Kirkon
työntekijät valittavat, että eivät saa lisää tilaa ja ihmisiä pitää pitää tunteja kylmässä
ja sateessa. Eikö näillä vanhuksilla ja vähävaraisilla olisi tai pitäsi saada se parkkihalli
käyttöön ruuanjaon ajakasi ja autot muualle siksi aikaa ?
Siis iso hieno kaupunki vieressä, eikä yhtään auta kuntalasiaan, vaikka kuntalaisten
pitäisi omistaa kunta. Voisi järjestää ylijäämäruuan jakelupisteen parannuksen edes ?
Eikö tämä ole hävytöntä jo ?
Miten tästä sitten voi syyttää EU:ta jos ilmiselvä hävittömyys on ihan tasavallan
hallinnossa ja kuinka nämä ihmiset voisivat ajatella, että ne siinä hienossa talossa
olisivat Heidän puolellaan ?
Huomatkaa, että se ruoka on ylijäämäruokaa. Miten Tällaiseen suomi-paskaan edes
voi kukaan laittaa tulevaisuuttaan. Huomatkaa, että jos EU ei pidä yllä vähääkää
inhimmillisyyttä, niin varkaudet ja huijaukset menisivät vielä törkeämmäksi.
Toki EU on antanut Nootteja Terveydenhuollon ja sosiaaliturvan tasosta. Myös lasten
huostaanotot 20 000 tai lapsivarkaudet köyhyyden vuoksi on EU:n komission
pöydällä. ( Siis 20 000 lasta asuu kodin ulkopuolella, eli orpoja köyhyyden vuoksi )
Kodittomia maailman eniten todennäköisesti suhteessa.
Miten joku voi edes puolustaa tällaista saastaa ?
Eikö Ole tärkeeää ja kristillistä pitää heikkojen puolta ja ilman EU:ta olisimme todella
pahassa asemassa. Suomi ei ole ollut itsenäinen vielä ollenkaan ja se tilanne olisi paha.
Sodan jälkeen suomi oli Neuvostoliitto ja Neuvostoliiton jälkeen EU.
Kuntalaiset jonottaa Leipää EU:n vika ?
1
91
Vastaukset
Kerro Nyt Maidani tai Per**** miksi ihmiset menettävät lapsensa ja miksi
on kodittomia ja miksi jonotetaan Leipää ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311352
- 1011044
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat305828- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56638Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603