Piskuisesta ryhmästä lukematon joukko!

Armahdettujenjoukossa

"Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan."
Luuk 12:32

"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"
Ilmestyskirja 7:9

92

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      Aamen! Jeesus pelastaa edelleen!

    • Jeesukseenluottava

      "Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti."
      Heb 13:8

      Siksipä hän edelleen pelastaa ihmisiä!

    • Tässä teidän Saatanan synnin orjien pikkuinen lauma:

      adventistit
      aglikaanit
      agrigolalaiset
      alfalaiset
      arkkimunkkilaiset
      armonkalliolaiset
      baalbeklaiset
      babtistit
      birkittalaissisaret
      branhamilaiset
      cityseurakuntalaiset
      Daavidinhuonelaiset
      dominikaanit
      elämänsanalaiset
      elämänlähdeläiset
      eläväsanalaiset
      ekumeeniset
      exoduslaiset
      gnostilaiset
      Hartaanselän hurmahenget
      henotesläiset
      helluntailaiset
      hengenuudistuslaiset
      heränneet
      esikoiset
      ilmestysmajalaiset
      ilosanomalaiset
      israelinystävät
      Jarinhotellilaiset
      Joosualaiset
      jehovalaiset
      Jeesuksen pyhän veren papit
      Jeesuksen ruumislaiset
      Jeesus on herralaiset
      kalamoslaiset
      katolilaiset kylväjät
      kansanraamattuseuralaiset
      kalleimman veren sisaret
      kansanlähetysläiset
      Kellonkartanolaiset
      koivuniemiläiset
      korpelalaisuus
      kotikirkkolaiset
      kulmakivenseurakuntalaiset
      kulmakiviseurakuntalaiset
      kuninkaansoturit
      kristilliset eläkeläiset
      kriisipalvelulaiset
      kotisatamalaiset
      liekkiläiset
      luterilaiset
      lähetysseurakuntalaiset
      luthersäätiöläiset
      lasarusveljet
      lähdekalliolaiset
      lännenhunttarilaiset
      maranatalaiset
      majakkalaiset
      metodistit
      missiomaailmalaiset
      mormoonit
      munkkiluostarin munkit
      nunnaluostarin nunnat
      nokialaismissiolaiset
      onewayhouselaiset
      ortodoksit
      pelastusarmeijalaiset
      patmoslaiset
      palatsiseurakuntalaiset
      paavalinsynodilaiset
      paratiisikotilaiset
      pikkuesikoiset
      priskillalaiset
      pyhänikolauslaiset
      perjantaikristuksellelaiset
      raamattupuhuulaiset
      radiodeiläiset
      rauhansanalaiset
      rauhanyhdistysläiset
      eli vanhoillislestadiolaiset
      ristiinnaulitut
      risteyspaikkalaiset
      ristiretkeläiset
      ropolaiset
      rukouspalvelulaiset
      rukousystäväläiset
      ruusuristiläiset
      ristiinnaulittulaiset
      saalemilaiset
      sadonkorjuulaiset
      sanansaattajalaiset
      sanajaylistysläiset
      sauluslaiset
      savenvalajalaiset
      scientologilaiset
      siloalaiset
      slevy:n miespapit
      slevy:n naispapit
      stefanuslaiset
      suomenraamattuopistolaiset
      teologisetinstituuttilaiset
      tabernaakkelilaiset
      takeitnowlaiset
      teologisetistuuttilaiset
      Timoteusyhteisöläiset
      totisestiparannetut
      tuomasmessulaiset
      totuudenystäväläiset
      tunnustukselliset luterilaiset
      torontonsiunaajalaiset
      uusheränneet
      uusapostoliset
      uusitoivolaiset
      uusiviiniläiset
      valon enkelit
      vapaakirkolliset
      vanhauskoiset
      vapaamuurarit
      verenvoimalaiset
      viadolorosalaiset
      vineyardilaiset
      yhteyskristuksessalaiset
      yhteysliikeläiset
      yeshualaiset

      • Ettäsillätavalla

        Et sinä vihallasi, valheillasi ja vääryydelläsi pysty estämään Jumalan pelastavan voiman vaikutusta Pyhässä Hengessä. Vaikka kuinka puhkut ja puhiset. Turha vaiva Teuvo-pieni.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Et sinä vihallasi, valheillasi ja vääryydelläsi pysty estämään Jumalan pelastavan voiman vaikutusta Pyhässä Hengessä. Vaikka kuinka puhkut ja puhiset. Turha vaiva Teuvo-pieni.

        Niinpä!


      • kaikkihelvettiin

        Hei tuosta listasta puuttuu vielä; Teuvo Sunilaiset.


    • Älä pilkkaa pienuuttani!

      Pieni Teuvo pääsi helposti ahtaasta portista sisälle.

      Mutta suuri Jari pelosta jäykistyi ahtaan portin eteen.

      • Ettäsillätavalla

        Eipä ole Jari keskustelukumppanisi. Ja sen verran sinun pitäisi tietää, ettei fyysisillä ominaisuuksilla ole vaikutusta hengellisiin.


      • Tiedäpäse

        Vaimolle haureuden / aviorikoksen tunnustaminen ei ole mikään ahdas portti.


    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Aamen!

    • JeesusonVoittaja

      "He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

    • Jeesusarmahtaa

      Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.

    • Jeesusarmahtaa

      Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

    • Jeesusarmahtaa

      Vielä toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on sinapinsiemenen kaltainen, jonka mies otti ja kylvi peltoonsa.
      Se on kaikista siemenistä pienin, mutta kun se on kasvanut, on se suurin vihanneskasveista ja tulee puuksi, niin että taivaan linnut tulevat ja tekevät pesänsä sen oksille."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on armollinen vaivaiselle ja köyhälle, ja köyhäin sielua hän auttaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalan Pyhä Henki tekee jatkuvasti työtään ja vetää ihmisiä pelastukseen.

    • Jeesukseenluottavainen

      Jeesus on hyvä!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta ennen pääsiäisjuhlaa, kun Jeesus tiesi hetkensä tulleen, että hän oli siirtyvä tästä maailmasta Isän tykö, niin hän, joka oli rakastanut omiansa, jotka maailmassa olivat, osoitti heille rakkautta loppuun asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi."

      • AamenkiitosJeesus

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."


    • Jeesusarmahtaa

      Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.

    • AamenkiitosJeesus

      Autuas se kansa, joka tuntee juhlariemun, ne, jotka vaeltavat sinun kasvojesi valkeudessa, Herra!

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • Tottapatotta

      Totta!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tulkoon osaksemme Herran, meidän Jumalamme, laupeus. Suo menestyä meille kättemme työn; niin, suo menestyä meidän kättemme työn.

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."

      • AamenkiitosJeesus

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.


    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja neuvoteltuaan kansan kanssa hän asetti veisaajat veisaamaan Herralle ylistysvirsiä pyhässä kaunistuksessa ja kulkemaan aseväen edellä sanoen: "Kiittäkää Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän pelastaa senkin, joka ei ole viaton; sinun kättesi puhtauden tähden hän pelastuu."

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

    • AamenkiitosJeesus

      Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

    • Piskuinen ryhmä saa valtakunnan ja ehkä on Jeesuksen alaisia ollut jossain määrin, mutta tuo SUURI JOUKKO kantaa palmunoksia, joka viittaa islamiin sillä Hadithien mukaan muistaakseni palmut luettiin Profeetan (saas) omaisuudeksi tms.

      Niin uskon, että SUURI JOUKKO on ennenmin lähtöisin islamista, joka sentään sallii seksualisen kanssakäymisen kun taas Kristus opetuksellaan puhui naimattomuuden puolesta. Kristuksella voi olla sinänsä vain pieniä ryhmiä, mutta SUURET JOUKOT tulevat muualta.

      • Jeesukseenluottava

        Tekstiyhteydenkin mukaan he ovat Jeesukseen uskovia. Jumalan Karitsa on Jeesus Kristus.

        Tämä on SINULLE:
        "Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä; sillä on hyvä, että sydän saa vahvistusta armosta eikä ruuista, joista ne, jotka niitä menoja ovat noudattaneet, eivät ole mitään hyötyneet."
        Heb 13:9


    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

      • Käännä.välillä.sivua

        Jumituitko sinä nyt lopullisesti tuohon yhteen ja samaan tyhjänpäiväiseen hokemaan???


      • AamenkiitosJeesus
        Käännä.välillä.sivua kirjoitti:

        Jumituitko sinä nyt lopullisesti tuohon yhteen ja samaan tyhjänpäiväiseen hokemaan???

        Solvaajalle: Se on sinun mielestäsi tyhjänpäiväinen. Minulle ja monille, monille muille se on äärettömän kallisarvoinen.


      • LieköRaamatustaPeräisin
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Solvaajalle: Se on sinun mielestäsi tyhjänpäiväinen. Minulle ja monille, monille muille se on äärettömän kallisarvoinen.

        Oletko kuullut sanontaa, että terve uskoo kerralla?


      • AamenkiitosJeesus
        LieköRaamatustaPeräisin kirjoitti:

        Oletko kuullut sanontaa, että terve uskoo kerralla?

        Uskotko siis sinä Jeesukseen? Oletko Sanan mukaan tehnyt parannuksen, kuten Jeesus kehottaa? Oletko siis "terve"?


      • Ei.ole.tarpeen
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Uskotko siis sinä Jeesukseen? Oletko Sanan mukaan tehnyt parannuksen, kuten Jeesus kehottaa? Oletko siis "terve"?

        Miksi minun pitäisi parannus tehdä, tehköön ne jotka ovat jotain pahaa tehneet.


      • AamenkiitosJeesus
        Ei.ole.tarpeen kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi parannus tehdä, tehköön ne jotka ovat jotain pahaa tehneet.

        Et siis usko kerralla. Niin arvelinkin...


      • Ettäsillätavalla
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Et siis usko kerralla. Niin arvelinkin...

        😏😆


    • KiitosrakasJeesus

      Jeesus pelastaa vieläkin ja pian on pelastettujen määrä täysi!

    • AamenkiitosJeeus

      Jumala ei väheksynyt vaatimattomia kalastajia.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

      • Onhan.näitä.runoja

        Rovaniemen markkinoille meni Hantti Ville,
        vaan pojat sanoi Hultalle et älä anna sille.
        Rumarilluma rillumarei,
        ja Hulta Villelle antanut ei.


    • AamenkiitosJeesus

      Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
      amen!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

    • AamenkiitosJeesus

      silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.

    • Jeesusonlaupias

      Evankeliumin julistaminen ei ole ollut turhaa, sillä pelastuneita on valtava joukko!

    • Jeesukseenluottava

      Jeesuksen omana on hyvä olla!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe