carita_hol Koska aiot ekan kerran osallistua triathlon-kisaan?
martinaaitolehtiofficial @carita_hol olen osallistunut jo aika moneenkin 😉
carita_hol Oikeisiinko? Ei mitään varttimatkoja tms.
Martinan ja "fanin" keskustelua Instassa
6
653
Vastaukset
- Mitenlie
Nyt taisi jäädä ilman vastausta....
- sala-atleetti
HVK:n tähden näytöt ovat melko vähäisiä... salaisia huippusuorituksia Hangossa varmaankin...
- LouisVitton
Hienosti nuo julkkikset ovat oppineet väistelemään kiusallisia totuuksia :))
Joko jätetään vastaamatta tai kysymykset/kommentit poistetaan, jos ehditään. Niinhän se Marakin on koneella aina jo kukonlaulun aikaan eli lukee, poistelee ja muuten säätää itseään koskevaa kirjoittelua = hänen työtään. WORK = minä, minun, minua...- jdkkilsan
Martina tekee töitä aika ahkeraan, sillä niin harvoin näkee muita kuin ylistäviä ja kehuvia kommentteja nuorilta tytöiltä, lähinnä?
- Ygxfrt
Kuinka moneen lyhyempään triathloniin on Martina osallistunut? Itse muistan yhden.
- kolmiodraamaa
Levin vessassa voitti kolmiottelussa katon päänsä päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618