Täällä täytyy olla

24

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksisarvishoitaja

      Tiedättekö mitä ruokaa yksisarviset syövät?

      • Eiköhän ne syö heinää ihan kuin tavalliset hevoset.


      • Yksisarvishoitaja
        teozonen kirjoitti:

        Eiköhän ne syö heinää ihan kuin tavalliset hevoset.

        Yksisarviset eivät syö heinää, sillä ne ovat mielikuvitusolentoja. Näillä hoidamme. Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa? Pääasia että asiakkaat ovat tyytyväisiä.

        Uusi ajattelumalli sisältää sen käsityksen, että mikäli hoito tyydyttää asiakaskuntaa, niin voidaan hoitaa myös mielikuvitusolennoilla.


      • Yksisarvishoitaja

        Minusta muutenkin uskomushoitajien ja -tietäjien kuten astrologien tulisi kertoa asiakkailleen, että nyt kyseessä on uskomushoito tai uskomuksiin perustuva uskomustieto. Näin kukaan ei tulisi huijanneeksi ihmisiä. Oltaisiin rehellisesti uskomusten asialla. Uskon että kyllä asiakkaita astrologeillakin riittäisi tästä huolimatta.

        Kiviterapioihin tulijoita riittää myös, monet uskovat hoitoihin helpommin kun näkevät jotain konkreettista. Monille konkreettisuus on avainsana, mutta yksisarvisiin ja purohevosiinkin uskovia riittää.

        Itse voisin mennä vaikka keijuterapiaan, jos se oikeasti toimii!


      • 12___13
        teozonen kirjoitti:

        Eiköhän ne syö heinää ihan kuin tavalliset hevoset.

        Taikka syöttävät puutaheinää kuten palstan Jeesushihhuli uskovaiset... hihhulit huh hih


      • Yksisarvishoitaja kirjoitti:

        Minusta muutenkin uskomushoitajien ja -tietäjien kuten astrologien tulisi kertoa asiakkailleen, että nyt kyseessä on uskomushoito tai uskomuksiin perustuva uskomustieto. Näin kukaan ei tulisi huijanneeksi ihmisiä. Oltaisiin rehellisesti uskomusten asialla. Uskon että kyllä asiakkaita astrologeillakin riittäisi tästä huolimatta.

        Kiviterapioihin tulijoita riittää myös, monet uskovat hoitoihin helpommin kun näkevät jotain konkreettista. Monille konkreettisuus on avainsana, mutta yksisarvisiin ja purohevosiinkin uskovia riittää.

        Itse voisin mennä vaikka keijuterapiaan, jos se oikeasti toimii!

        Keijuterapia vaikuttaa vakuuttavalta.


      • 12___13 kirjoitti:

        Taikka syöttävät puutaheinää kuten palstan Jeesushihhuli uskovaiset... hihhulit huh hih

        Jeesushihhulit ovat aivan samalla viivalla kuin astrologitkin.


    • asdfgasdfgsdf

      Eiköhän etsimäsi hörhö löydy hörhöille tarkoitetuilta palstoilta, eli ei täältä.

      • afgafgafg

        Ateisteja on monenlaisia. Esim kuolemanjälkeiseen elämään uskovia ateisteja on olemassa. Heille ei vain Jumalaa ole olemassa. Astrologiateistejakin lienee olemassa.


      • afgafgafg kirjoitti:

        Ateisteja on monenlaisia. Esim kuolemanjälkeiseen elämään uskovia ateisteja on olemassa. Heille ei vain Jumalaa ole olemassa. Astrologiateistejakin lienee olemassa.

        Juu näin on. Silti on järkevämpää suunnata astrologiahörhöilyyn liittyvä seuranhaku astrologiapalstalle. En minäkään tule autoani myymään ateismipalstalle siksi, että monet ateistit käyttävät autoja. Vai pitäisiköhän? En ole tuota rotiskoa saanut myytyä, joten jos ateistiveljien- ja sisarien sisäpiirikerhosta löytyy tarvetta kunnon kotterolle, niin ottakaahan yhteyttä. Vitsi vitsi.. Ateistithan tunnetusti ovat julkisilla kulkevia vasemmistolaisia, jotka juonivat vielä pöllivänsä kunnon kansalaisten, eli kristillis-oikeistolaisten ajopelit! Vitsi vitsi...


      • Eikö tämä ole mielestäsi hörhöpalsta. Muistan vuosia sitten, kun olin vielä Tarkastaja X:n ja Whitewashin kanssa täällä nimellä Teotwawki, me koimme, että hörhöjä oli aika paljon.


      • afgafgafg kirjoitti:

        Ateisteja on monenlaisia. Esim kuolemanjälkeiseen elämään uskovia ateisteja on olemassa. Heille ei vain Jumalaa ole olemassa. Astrologiateistejakin lienee olemassa.

        Minä en ole ateisti vaan uskonnoton.


      • alpertkaamus
        teozonen kirjoitti:

        Eikö tämä ole mielestäsi hörhöpalsta. Muistan vuosia sitten, kun olin vielä Tarkastaja X:n ja Whitewashin kanssa täällä nimellä Teotwawki, me koimme, että hörhöjä oli aika paljon.

        Kumpaakaan ei ole näkynyt aikoihin.


      • alpertkaamus kirjoitti:

        Kumpaakaan ei ole näkynyt aikoihin.

        Me ollaan FB:ssä nyt. Niitä frendejä tuli täältä palstalta mukaan muuten yli kaksikymentä. Osan olen tavannut livenä useaan kertaan, kuten nimim. Veccu ja Tarkasta X. Olemme siten ystävystyneet livenäkin ja se on aika kiva juttu.


      • alpertkaamus kirjoitti:

        Kumpaakaan ei ole näkynyt aikoihin.

        Sitä paitsi Whitewash oli nettilehteni toimittajana vielä silloin se toimi vain FB:ssä. Hän jäi pois siirtäessäni sen omalle domainille nettiin.


    • sporalogi

      Astrologia on melkein yhtä tyhmää soopaa kuin nuoren maan kreationismi - siis melkein, koska mitään sen tyhmempää tai edes yhtä tyhmää kuin nuoren maan hölynpöly ei maailmasta löydy.

      Astrologiassa joudutaan kieltämään vain kaikki moderni astronomia, koska se hölynpöly pohjautuu ikivanhaan ja virheelliseen astronomiaan, mutta nuoren maan kreationismin pseudoroskassa joudutaan kieltämään kaikkien modernien luonnotieteiden kaikki tulokset.

      • Siksi juuri satiirilehti tarvitsee astrologin.


      • Tiesitkö muuten, että tuon sporalogian keksi muuan professori Nils Mustelin, joka oli Skepsis ry:n perustajia? Mustelin on delannut jo vuosia sitten ja nyt järjestön johdossa on biologiasta väitöskirjan tehnyt kirjailija Tiina Raevaara.


      • sporalogi

        Totta kai tiedän sekä maineikkaan professori Mustelinin että sporalogian syntyhistorian ja Skepsiksen juttuja on tullut paljonkin luettua. Miksi muuten olisin valinnut tuon, tähän ketjuun mielestäni oikein sopivan (tilapäisen) nimimerkin. Sitä paitsi asun Helsingissä ja sporan kyydissä tulee matkattua aika useastikin, niissä on se oma viehätyksensä.


      • sporalogi kirjoitti:

        Totta kai tiedän sekä maineikkaan professori Mustelinin että sporalogian syntyhistorian ja Skepsiksen juttuja on tullut paljonkin luettua. Miksi muuten olisin valinnut tuon, tähän ketjuun mielestäni oikein sopivan (tilapäisen) nimimerkin. Sitä paitsi asun Helsingissä ja sporan kyydissä tulee matkattua aika useastikin, niissä on se oma viehätyksensä.

        Jep, mä olen asunut sporalinjojen varrella useaan kertaan Stadissa ennen kuin muutin landelle. Mutta olen myös kirjoittanut ainakin yhden jutun Skeptikkoon, En vain muista minä vuonna, mutta se taisi olla sitä aikaa, kun Jussi K Niemelä oli siellä vielä aktiivinen.


    • q.v

      Olen kiinalaisessa horoskoopissa kastemato ja länsimaisessa pelikaani.

      Mites te muut?

      • Mä olen kiinalaisessa horoskoopissa manaatti, vaikka painan vain 69 kg.


      • horrorskooppi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe