voi olla syynä tähän!
Kysymys lehdessä:
"Missä kunnassa Suomessa poliisilla oli eniten kotihälytyksiä asukasta kohti vuosina 2015 -2016 ? "
Ajattelin sen luettuani, että jossain suuressa kaupungissa varmaan, niissähän asuminen on haasteellisinta, kun ei uloskaan pääse jäähdyttelemään tunteitaan niinkuin maaseudulla, ja mieleeni tuli suurin eli Helsinki.
Vastaus oli: Hyrynsalmella.
Mikä ihmisiä vaivaa siellä, kun kotiin tarvitaan poliisia eniten Suomessa?
Kotihälytyksiä koskenut kysely yllätti, mikä
11
221
Vastaukset
Onko koti-hälytys aina Poliisi?
Voiko se johtua ikä-rakenteesta?
Pyritkö taas arvostelemaan arvokkaasti vanhenevia juoppoja?
H.- Hukszille
Ajattelitko taas poistattaa aloituksen voidaksesi MASSApostittaa omia viestejäsi uudelleen ja uudelleen?
Liiallinen viinan ryyppääminen ja sen aiheuttamat ongelmat on varmasti yleisin syy kotihälytyksiin.
Syrjäseutujen turaukot, työttömät, kouluttamattomat joutilaat ovat herkkiä viinan kanssa läträämään.
Onko "arvokkaasti vanheneva juoppo" hän, joka perheensä tai kavereidensa kanssa tappelee, usein erilaisten aseiden tai astaloiden kanssa.Jonkun kerran katsonut sitä poliisien kotihälytys-juttua. Kyllä useasti on viina ja huumeet vaikuttajana, mutta yllättävän paljon nuoria ja ihan tavallisia pariskuntia, jotka rupeavat tappelemaan keskenänsä. Perheväkivallassa on usein nyrkit aseina ja tavaroiden heittely.
eppu2 kirjoitti:
Jonkun kerran katsonut sitä poliisien kotihälytys-juttua. Kyllä useasti on viina ja huumeet vaikuttajana, mutta yllättävän paljon nuoria ja ihan tavallisia pariskuntia, jotka rupeavat tappelemaan keskenänsä. Perheväkivallassa on usein nyrkit aseina ja tavaroiden heittely.
Minä olen katsonut ihan sitä Poliisi-tv sarjaa ja siinä näkee hyvin mihin poliisien työaikaa kuluu.
Kotihälytyksiä on runsaasti, olipa syy mikä tahansa, usein alkoholin käyttö, joskus toinen ja joskus molemmat ovat juovuksissa. Hän jota enemmän sorsitaan soittaa poliisit paikalle. Toisinaan kumpi ennättää ensin.
En ole ikinä ymmärtänyt viinan ja huumeiden käytön ihannoimista.
Ja sillä kehuskelemista.
- Oiskonäin
Jos asukkaita on 100 000 ja hälytyksiä 4000 verrattuna pitäjään, joissa asukkaita 4000 ja hälyytyksiä 100, vetää pikkupitäjä pidemmän korren.
- Suhteutettuna
Nii-in.
Tai 4 asukasta ja 2 kotihälytystä on hirmuinen määrä hälytyksiä.
- Hiijahooo-
Kysymyksen vastauksena olikin tosi ylätys
- Ootteko-keksiny
mitää syytä tuohon Hyrynsalmeen?
- Minusta_
tuo Ancelinan viesti pitää sisällään selityksen:
"Minä olen katsonut ihan sitä Poliisi-tv sarjaa ja siinä näkee hyvin mihin poliisien työaikaa kuluu.
Kotihälytyksiä on runsaasti, olipa syy mikä tahansa, usein alkoholin käyttö, joskus toinen ja joskus molemmat ovat juovuksissa. Hän jota enemmän sorsitaan soittaa poliisit paikalle. Toisinaan kumpi ennättää ensin.
Ja sillä kehuskelemista." Minusta_ kirjoitti:
tuo Ancelinan viesti pitää sisällään selityksen:
"Minä olen katsonut ihan sitä Poliisi-tv sarjaa ja siinä näkee hyvin mihin poliisien työaikaa kuluu.
Ja sillä kehuskelemista."Niitähän on kaksi sarjaa. Toinen on poliisit,jossa on kaikkia yleisesti ja toinen kotihälyhyssarja.
Kyllä niissä päänsekoitusaineet ovat isossa osassa.
Joskus herää ajatus, että jääkö joitain tärkeitä asioita hoitamatta, kun sekopäitä pitää pelastaa.
Aina puhutaan siitä, miten kaikenmaailman päihteiten käyttäjien hoitoon menee yhteiskunnan varoja.
Harvemmin puhutaan siitä kuinka paljon yhteiskun varoja menee poliisin hoitaessa päihtyneitten sekoiluja.
Riittääkö Alkosta saadut verovarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220- 1161220
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721