tietääkö joku mikä on kauniiden ja rohkeiden ruotsinkielinen nimi? tarvitsisin sen ruotsin esitelmääni.
Sarjan nimi ruotsiksi?
6
3316
Vastaukset
- TKM
Mene ruotsin television nettisivuille sieltä tieto lohkeaa ja yksi tapa on soittaa mtv lle
- Se on..
GLAMOUR ! Asun Ruotsissa ja seuraan sarjaa silloin tällöin, jos olen kotona. Sarja tulee kanavalta TV4 ja TV4 . On paljon jäljessä Suomea, juuri tällä hetkellä on porukka tullut Italiasta, ja saanut tietää että Macy elää. Bridget päiväunelmoi Ridgestä ja niin edelleen.
- Se on..
Sarjaa näytetään täällä päivisin, alkaa klo 13.50. Sarja ei ole yhtään niin suosittu kuin Suomessa. Voit käydä tsekkaamassa TV4:n kotisivut: www.tv4.se , katso otsikko TV-guide, jossa näkyy päivän kaikki ohjelmat. (Sarja tulee ma-pe).
- Jag vet med!
Totta, Kauniit ja rohkeat on 'Glamour' Ruotsissa.
Suomenruotsiksi sarja on 'De vackra och de djärva'. - svensson
Se on.. kirjoitti:
Sarjaa näytetään täällä päivisin, alkaa klo 13.50. Sarja ei ole yhtään niin suosittu kuin Suomessa. Voit käydä tsekkaamassa TV4:n kotisivut: www.tv4.se , katso otsikko TV-guide, jossa näkyy päivän kaikki ohjelmat. (Sarja tulee ma-pe).
kun katsovat vähemmän sitä GLAMOURIA Ruotsissa.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan, onko totta, että ruotsissa ei tule enää kauniit ja rohkeat 😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791