Sinun pitää minua palvoa ja pitää minulle kiitos puheita.
huhuu jumala minä olen sinut luonut
3
77
Vastaukset
- Elohimmi
NO KIITOS NYT SITTEN VAAN ...
TÄSSÄ NOIN KAIKKIVOIPANA TULI MIELEEN ,ETTÄ LOINKOS MINÄ NYT SITTEN IHMISEN VAI EN.- luojienluoja
Se luomasi ihminen oli sinun kaltainen, se apina koura.
Parempi olisi ollut jättää luomatta. Sananjulistaminen ja jumalan tahdon tulkitseminen on paljon turvallisempaa jos ei tarvitse pelätä edustamansa tahon väliinpuuttumista. Siksi mielikuvitusjumalat ovat paljon suositumpia evakelioinnissa ja julistamisessa. Silloin jumalan suuhun voi laittaa mitä tahansa sanoja ja julistaja on paljon vapaampi tulkitsemaan jumalansa tahtoa.
Muutenkin jumala on kätevä välikappale julistamisessa. Varsinkin typerät mielipiteet saavat aivan uutta hohtoa ja karismaa kun julistaja ilmoittaa olevansa jumalan asialla. Sen sijaan että myöntäisi esittelevänsä pelkästään omia mielipiteitään. Totuuden venyttäminen jumalan nimissä on myös julistajien lempipuuhaa. Maailma ei ole vielä niin paksua valhetta nähnytkään etteivätkö jumalansananjulistajat saisi leivottua siitä jumalallista totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329