mamut jahtasivat puukottajaa

totuudentorveltaja

Suomalaiset videoivat. kylmä totuus.

17

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkkvgkchjj

Pieni perheriita...veli varjeli suvun kunniaa

• Jydgujgrg

Ehkä niin, mutta suomalainen tietää, että on itse syytettyjen penkillä jos vähänkin koskee päällekävijään. Ja kalliiksi tulee.
      Matut taas tietävät että heillä on parhaat puolustusasianajat mitä olla voi, ja kaikki on ilmaista eikä korvauksiakaan tarvitse maksaa jos sellaisiin tuomitaan. Niin mikäs siinä toimiessa.

• rasistinatsiuuh

Niin. Maahanmuuttajat puolusti suomalaisia sivullisia. Onko asiassa jokin ongelma?

• tyypillistähämäystä
        rasistinatsiuuh kirjoitti:

Niin. Maahanmuuttajat puolusti suomalaisia sivullisia. Onko asiassa jokin ongelma?

On jos heitä ei olisi, niin ei tarvitsisi "puolustaa".

• sdfdfdsdf

On ne sitten oikeita yli-ihmisiä nuo matut. Tekevät kaiken paremmin kuin suomalaiset. Jopa puukottavat paremmin.

• turpakiijo

Mielestänne on siis huono asia että mamut suojelivat suomalaisia sivullisia, kun suomalaiset eivät itse uskaltaneet. Pidä hei Janitskin se turpas kiinni jo. Kukaan Suomessa ei pidä sinusta, paria aasia lukuunottamatta.

• fghfghfg
        turpakiijo kirjoitti:

Mielestänne on siis huono asia että mamut suojelivat suomalaisia sivullisia, kun suomalaiset eivät itse uskaltaneet. Pidä hei Janitskin se turpas kiinni jo. Kukaan Suomessa ei pidä sinusta, paria aasia lukuunottamatta.

Se on vähintä mitä voivat tehdä toisen matun puukottaessa viattomia suomalaisia.

• kunpelkäsihyökkääjää
        turpakiijo kirjoitti:

Jutussa ns. mamu jätti suomalaisen makaamaan vuotavana maahan, ja lähti katsomaan vaimoaan, täysin vahingoittumaton vaimo oli tärkeämpi, kun verta vuotava suomalainen.

• voirähmät

Noinhan siinä sen ikkunasta kuvatun videon mukaan kävi.

• HyvääEsimerkkiä

Noissa mamuissa on miestä kerrakseen. Noille mitalit itsenäisyyspäivän juhlassa.

• laittomatpois

Kuka se puukotti. Montako mamua on kuollut tai raiskattu suomalaisten toimesta. Aloittajan kirjoitus on hävettävä. Ihmisiö kuoli.

• turpatukkoon

Turpa kiinni janitskin. Mamut pelasti lukemattomia suomalaisia henkiä tässä terroriteossa.

• wertwerwe

Montakohan uhria olisi ehtinyt tulla jos nuo rohkeat mamut eivät olisi toimineet ja ajaneet puukkomiestä pakoon?

• fghfghfgh

Montako uhria olisi tullut jos ei olisi ollut paikalla yhtään matua?

• urpatukkoon

Suomalaiset eivät ole tappaneet yhtään eikä raiskanneet yhtään mamua. Mamut ovat tappaneet useita suomalaisia ja raiskanneet kymmeniä suomalaisia.

• NäinköMeni

No, sittenhän tästä löytyy ainakin video.
      Ei muuta kuin linkki jakoon.

• MarsunKöyrijä

Aloittaja voi kertoa minulle että mistäpäin maailmaa matu nimeltä Vesa Rannikko on kotoisin, onko somali vai afgaani?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe