Suomalaiset videoivat. kylmä totuus.
mamut jahtasivat puukottajaa
17
422
Vastaukset
- hjkkvgkchjj
Pieni perheriita...veli varjeli suvun kunniaa
- Jydgujgrg
Ehkä niin, mutta suomalainen tietää, että on itse syytettyjen penkillä jos vähänkin koskee päällekävijään. Ja kalliiksi tulee.
Matut taas tietävät että heillä on parhaat puolustusasianajat mitä olla voi, ja kaikki on ilmaista eikä korvauksiakaan tarvitse maksaa jos sellaisiin tuomitaan. Niin mikäs siinä toimiessa.- rasistinatsiuuh
Niin. Maahanmuuttajat puolusti suomalaisia sivullisia. Onko asiassa jokin ongelma?
- tyypillistähämäystä
rasistinatsiuuh kirjoitti:
Niin. Maahanmuuttajat puolusti suomalaisia sivullisia. Onko asiassa jokin ongelma?
On jos heitä ei olisi, niin ei tarvitsisi "puolustaa".
- sdfdfdsdf
On ne sitten oikeita yli-ihmisiä nuo matut. Tekevät kaiken paremmin kuin suomalaiset. Jopa puukottavat paremmin.
- turpakiijo
Mielestänne on siis huono asia että mamut suojelivat suomalaisia sivullisia, kun suomalaiset eivät itse uskaltaneet. Pidä hei Janitskin se turpas kiinni jo. Kukaan Suomessa ei pidä sinusta, paria aasia lukuunottamatta.
- fghfghfg
turpakiijo kirjoitti:
Mielestänne on siis huono asia että mamut suojelivat suomalaisia sivullisia, kun suomalaiset eivät itse uskaltaneet. Pidä hei Janitskin se turpas kiinni jo. Kukaan Suomessa ei pidä sinusta, paria aasia lukuunottamatta.
Se on vähintä mitä voivat tehdä toisen matun puukottaessa viattomia suomalaisia.
- kunpelkäsihyökkääjää
turpakiijo kirjoitti:
Jutussa ns. mamu jätti suomalaisen makaamaan vuotavana maahan, ja lähti katsomaan vaimoaan, täysin vahingoittumaton vaimo oli tärkeämpi, kun verta vuotava suomalainen.
- voirähmät
Noinhan siinä sen ikkunasta kuvatun videon mukaan kävi.
- HyvääEsimerkkiä
Noissa mamuissa on miestä kerrakseen. Noille mitalit itsenäisyyspäivän juhlassa.
- laittomatpois
Kuka se puukotti. Montako mamua on kuollut tai raiskattu suomalaisten toimesta. Aloittajan kirjoitus on hävettävä. Ihmisiö kuoli.
- turpatukkoon
Turpa kiinni janitskin. Mamut pelasti lukemattomia suomalaisia henkiä tässä terroriteossa.
- wertwerwe
Montakohan uhria olisi ehtinyt tulla jos nuo rohkeat mamut eivät olisi toimineet ja ajaneet puukkomiestä pakoon?
- fghfghfgh
Montako uhria olisi tullut jos ei olisi ollut paikalla yhtään matua?
- urpatukkoon
Suomalaiset eivät ole tappaneet yhtään eikä raiskanneet yhtään mamua. Mamut ovat tappaneet useita suomalaisia ja raiskanneet kymmeniä suomalaisia.
- NäinköMeni
No, sittenhän tästä löytyy ainakin video.
Ei muuta kuin linkki jakoon. - MarsunKöyrijä
Aloittaja voi kertoa minulle että mistäpäin maailmaa matu nimeltä Vesa Rannikko on kotoisin, onko somali vai afgaani?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351