Suomalaisten tulisi harkita mitä tilanteesta kerrotaan ja varsinkin sitä miten kerrotaan. Maamme johto " tuomitsee terrrorismia" mitä erilaisimmin sanakääntein.
Kaikkien pitäisi harkita mitä sanoja käyttävät. "Raukkamainen teko" on tekijälle ja tekoja harkitseville kuin punainen vaate härälle. Miksi niin puhutaan.
Kaikki mitä maamme tarvitsee on RAUHALLISUUS. sanoille, ajatuksille ja elämän jatkumiselle.
Normalisoinnista ei voida puhua. Tila ei ole enää normaalia. Pelosta puhuminen lopetettava. On puhuttava siirtymisestä VAROVAISUUTEEN. Ennen sanonta kuului: "varovaisuus ei ole pahaksi. Vahinko ei tule kello kaulassa" jne.
N.s. Z-sukupolvi, ja me muut: palataan siihen että keskinäinen kunnioitus, arvonanto ja lähimmäisestä huolta pitäminen tulisivat taas muotiin.
Katkeruus ja riitely saavat vain pahaa aikaan.
Miten käsitellä Turun-tapausta
Hellähellempi
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916