Mikä sota Marokossa on kun turvapaikkaa hakee ???

Murmeliunessa

Ei mulla muuta, mutta miten Marokosta tulee Suomeen turvapaikanhakijoita???Agadiriin tehdään lomamatkoja ja olen käynytkin siellä ;-)Odotan innolla Sipilän tiedotustilaisuutta...

8

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cardios

Tulevat eu maihin tappamaan,raiskaamaan,ryösrämään,Marokko ei ole sodassa,eli ei turvapaikkaa moroille.

• murmeliunessa

Kohta Pipilän tiedotustilaisuus ;)Eli ei mitään muuta kuin ei anneta pelolle valtaa ja suomalaiset on turvassa. Jep...Mä olin eilen Helsingin rautatieasemalla niin kulttuurinrikastaja räkäsi siihen lattialle ja vessassa oli kuulemma oli eritetteet osuneet ohi pöntön, tää on kuulopuhettu mutta se räkä tuli kyllä sen nenästä. Juu, tarkistin yliopiston todistuksesta, että mulla on kulttuuriantropologiasta erinomaiset tiedot. Kulttuurierot on kivoja.

• cfgyhuiokl

Ihan vain tiedoksi, että turvapaikkaan voi olla oikeus ilman sotaakin. Turvapaikan voi saada jos on henkeen ja terveyteen kohdistuvaa uhkaa kotimaassa. Ei siihen sotaa välttämättä tarvita. Vajaa 100 vuotta sitten moni suomalainen olisi noilla kriteereillä saanut turvapaikan, kun sisällissodan JÄLKEEN osaa suomalaisista vainottiin, vietiin vankileireille, tapettiin siellä nälkään, teloitettiiin jne.

Sitten on ihan eri asia, onko Marokossa nykyään sellaista vainoa. Ilmeisesti ei ole.

• jlgo

Me Marrccolainen tarvitsee paljon halaliha ja rissi.Suomi poika antaa vähästäkiin.Sinä hymytä minä naura.Tarjota myös siskon kans sexyä.Suomi poika kuin indiaani vaihta lasihelmi koko maa.

• Talvisodanhenki

Ei mitään perusteita suomessa maleksimiselle. Maahan päästäneet viranomaiset syyllisiä 2 murhaan ja 8 murhan yritykseen.

• KuvaMatti

Mikäli viranomaiset ovat toimineen lain mukaisesti, he eivät ole syyllisä kehteen murhaan ja kahdeksaan murhan yritykseen.

Mikäli lait, joita viranomaiset ovat noudattaneet, ovat mielestäsi kelvottomia, pitäisi sinun ennemmin syyttää lait säätänyttä elintä eli Eduskuntaa.

• demarienvihollno1

..Marokossa murhattiin tuhansia ihmisiä fanaattisten islamistien tai muslimien toimesta. Siellä valittiin enemmistö kiihko- muslimeista, mutta maltilliset eivät sallineet heille enemmistöä. Alkoi kauhea tappo juhla. Tuhansia naisia ja lapsia teurastettiin, kunnes hallitus murhasi niin paljon, että suurin osa näistä muslimeista oli tapettu. Eli Marokossa on erittäin paha pohja juuri tällaiselle roskasakille.
      On järjetöntä, että hakijat eivät ole suljetussa tilassa odottamassa viranomaisten päätöstä..

• Murmeliunessa

En tiedä, mutta TYKS:n lääkäri sanoi juurikin, että ihan oli tappamisen meininki. Ihme, ettei kuollut enempää. On me aikoihin eletty, no ei multakaan kyselty mitään papereita kun marssin perjantaina Tukholmasta Suomeen. Onneks en ole radikalisoitunut millään tavoin, kunhan vaan ihmettelen näitä poliitikkojen touhuja ja muutenkin tätä maailmanmenoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe