Mikä sota Marokossa on kun turvapaikkaa hakee ???

Murmeliunessa

Ei mulla muuta, mutta miten Marokosta tulee Suomeen turvapaikanhakijoita???Agadiriin tehdään lomamatkoja ja olen käynytkin siellä ;-)Odotan innolla Sipilän tiedotustilaisuutta...

8

353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cardios

      Tulevat eu maihin tappamaan,raiskaamaan,ryösrämään,Marokko ei ole sodassa,eli ei turvapaikkaa moroille.

    • murmeliunessa

      Kohta Pipilän tiedotustilaisuus ;)Eli ei mitään muuta kuin ei anneta pelolle valtaa ja suomalaiset on turvassa. Jep...Mä olin eilen Helsingin rautatieasemalla niin kulttuurinrikastaja räkäsi siihen lattialle ja vessassa oli kuulemma oli eritetteet osuneet ohi pöntön, tää on kuulopuhettu mutta se räkä tuli kyllä sen nenästä. Juu, tarkistin yliopiston todistuksesta, että mulla on kulttuuriantropologiasta erinomaiset tiedot. Kulttuurierot on kivoja.

    • cfgyhuiokl

      Ihan vain tiedoksi, että turvapaikkaan voi olla oikeus ilman sotaakin. Turvapaikan voi saada jos on henkeen ja terveyteen kohdistuvaa uhkaa kotimaassa. Ei siihen sotaa välttämättä tarvita. Vajaa 100 vuotta sitten moni suomalainen olisi noilla kriteereillä saanut turvapaikan, kun sisällissodan JÄLKEEN osaa suomalaisista vainottiin, vietiin vankileireille, tapettiin siellä nälkään, teloitettiiin jne.

      Sitten on ihan eri asia, onko Marokossa nykyään sellaista vainoa. Ilmeisesti ei ole.

    • jlgo

      Me Marrccolainen tarvitsee paljon halaliha ja rissi.Suomi poika antaa vähästäkiin.Sinä hymytä minä naura.Tarjota myös siskon kans sexyä.Suomi poika kuin indiaani vaihta lasihelmi koko maa.

    • Talvisodanhenki

      Ei mitään perusteita suomessa maleksimiselle. Maahan päästäneet viranomaiset syyllisiä 2 murhaan ja 8 murhan yritykseen.

      • KuvaMatti

        Mikäli viranomaiset ovat toimineen lain mukaisesti, he eivät ole syyllisä kehteen murhaan ja kahdeksaan murhan yritykseen.

        Mikäli lait, joita viranomaiset ovat noudattaneet, ovat mielestäsi kelvottomia, pitäisi sinun ennemmin syyttää lait säätänyttä elintä eli Eduskuntaa.


    • demarienvihollno1

      ..Marokossa murhattiin tuhansia ihmisiä fanaattisten islamistien tai muslimien toimesta. Siellä valittiin enemmistö kiihko- muslimeista, mutta maltilliset eivät sallineet heille enemmistöä. Alkoi kauhea tappo juhla. Tuhansia naisia ja lapsia teurastettiin, kunnes hallitus murhasi niin paljon, että suurin osa näistä muslimeista oli tapettu. Eli Marokossa on erittäin paha pohja juuri tällaiselle roskasakille.
      On järjetöntä, että hakijat eivät ole suljetussa tilassa odottamassa viranomaisten päätöstä..

    • Murmeliunessa

      En tiedä, mutta TYKS:n lääkäri sanoi juurikin, että ihan oli tappamisen meininki. Ihme, ettei kuollut enempää. On me aikoihin eletty, no ei multakaan kyselty mitään papereita kun marssin perjantaina Tukholmasta Suomeen. Onneks en ole radikalisoitunut millään tavoin, kunhan vaan ihmettelen näitä poliitikkojen touhuja ja muutenkin tätä maailmanmenoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1987
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1386
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1135
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      63
      1053
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1016
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      84
      966
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      827
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    Aihe